quote:
Amen to that!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef ThE_ED het volgende:
Nou, ik heb geen kinderen, maar volgens mij is de echte uitdaging betaald en "zoals het hoort" er met een kinderwagen doorheen te komen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:08 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Amen to that!
Op de beurs (rdam) trap ik vandaag of morgen heel ondamesachtig en oncharmant één van die tiefus poortjes eruit.
I
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:52 schreef ThE_ED het volgende:
–alhoewel interessant, hier toch off-topic–
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef Iblis het volgende:
Dit is geen KLB over de OV chipkaart in de implementatie ervan! En OV hokjes kapot maken is strafbaar denk ik.
quote:Nu weer ontopic, ik denk dat een stroboscoop inderdaad ook met een condensator werkt.
Misschien zelf wel meerdere die om de beurt flink ontladen.
quote:De effectiviteit van de Pringelbus hangt erg af van de lengte van de golf die geproduceerd wordt. Maar daar heb ik verder niet al te veel verstand van.
Dat wou ik ook net zeggen: een paar jaar geleden was het rage om die dingen op te voeren, door de uitgangsweerstand te overbruggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef DemonRage het volgende:
Een elektrische vliegenmepper ontladen door een elektromagneet kan misschien ook best wel een puls geven.
Met een simpele 555 chip moet het probleemloos mogelijk zijn om een stuk of wat flitsers aan te sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
mompelt nog iets over ongelukjes.......
[..]
meerdere, briljant, ...en haalbaar...
[..]
ben aan het spitten, zal vast mensen tegenkomen die het wel echt weten, en zal het hier blijven melden..
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net zeggen: een paar jaar geleden was het rage om die dingen op te voeren, door de uitgangsweerstand te overbruggen.
quote:Tips:
* werk in een ruimte met zo weinig mogelijk metalen voorwerpen
* raak een circuit met een condensator niet met blote handen aan
* laat telefoons, autosleutels en bankpassen op ruime afstand liggen
quote:Dit topic is bedoeld als vermaak, je hebt wel een heel erg sterk apparaat nodig om een beveiligingspoortje in rook te doen opgaan met een gemodificeerde wegwerpcamera
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:34 schreef MaGNeT het volgende:
Maar als het kan, betekent het niet dat het moet.
Hoe weet je zo zeker dat een EMP ook effect heeft op een pacemaker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:45 schreef Catbert het volgende:
Je weet dat sterke EM pulsen ook effecten hebben op pacemakers? Wat je in je eigen huis allemaal kapot maakt boeit me niet zo, maar als je serieus overweegt dit bij andere mensen in de buurt te gebruiken dan verdien je een grote schop onder je hol.
Gastquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:33 schreef huhggh het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat een EMP ook effect heeft op een pacemaker?
Daar is bij mijn weten nooit onderzoek naar gedaan.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:45 schreef Catbert het volgende:
Je weet dat sterke EM pulsen ook effecten hebben op pacemakers? Wat je in je eigen huis allemaal kapot maakt boeit me niet zo, maar als je serieus overweegt dit bij andere mensen in de buurt te gebruiken dan verdien je een grote schop onder je hol.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef ouderejongere het volgende:
Ook een gezond mens kan een hartstilstand krijgen van een sterke EMP, niet alleen een pace-maker is hier gevoelig voor.
Tijdens "Starfish Prime" is er van die "theorie" in de praktijk in ieder geval niks van gebleken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
dacht eigenlik hetzelfde, spier bestuurd door stroom.... en afhankelijk van een ritme om de functioneren...
Check!
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef huhggh het volgende:
[..]
Tijdens "Starfish Prime" is er van die "theorie" in de praktijk in ieder geval niks van gebleken.
Je kan de impact van een EMP natuurlijk ook overdrijven
Hebben wij het hier nou over "niet-dodelijke wapens" of over "EMP-wapens"?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
gelet de dodelijke slachtoffers van de "niet-dodelijke" wapens, wil ik best voorzichtig zijn, en uitgaan van het slechtste scenario...
en gewoon testen over een jaar of wat, op een nietsvermoedende politicus, machtsdrager journalist.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef huhggh het volgende:
[..]
Hebben wij het hier nou over "niet-dodelijke wapens" of over "EMP-wapens"?
Gras is groen, maar niet alles wat groen is is gras.
Ik heb het hier alleen over EMP-wapens, niet uitwijkend naar "niet-dodelijke wapens" in het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |