Wetboeken sowieso mee, werkboeken mee (als je die hebt) en het boek dat je nodig had bij het beantwoorden van de vragen in je werkboek neem ik altijd mee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:48 schreef Microtechs het volgende:
Moet je al je zooi meenemen bij werkgroepen (bundel+betreffende boek(en) ) ?
Voordat ik iets verkeerds doe ...
Alleen de delen van je wettenbundel meenemen die je nodig hebt. Het boek mag wel maar is vaak niet nodig. En opgaven en een notitieblok zijn wel handig om te hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:48 schreef Microtechs het volgende:
Moet je al je zooi meenemen bij werkgroepen (bundel+betreffende boek(en) ) ?
Voordat ik iets verkeerds doe ...
Ik heb ook één vak dat deze week begint en het tweede vak volgende week pas. Is daar nog een speciale reden voor ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP.
Hier begint het morgen alweer, al starten veel vakken volgende week pas met colleges....
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wetboeken sowieso mee, werkboeken mee (als je die hebt) en het boek dat je nodig had bij het beantwoorden van de vragen in je werkboek neem ik altijd mee.
Ok, bedanktquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alleen de delen van je wettenbundel meenemen die je nodig hebt. Het boek mag wel maar is vaak niet nodig. En opgaven en een notitieblok zijn wel handig om te hebben.
Niet zeiken maar zuipenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Pool het volgende:
Stel, je koopt een muntje op een festival en als je dat uit wil geven, blijk je er alleen vies Frans bier voor te kunnen krijgen, dat niet voldoet aan de Duitse Reinheits-criteria. Wat zijn dan je rechten?
^ onzinvraag als verkapte tvp
Gewoon ergens bij gaan zitten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
Zet mij maar bij de Uva. Ik begin morgen.![]()
Ik heb btw geen werkgroep omdat ik zo laat was ingeschreven, en heb nu dus slechts 2 colleges per week. In totaal 4 uren aanwezig. Als dat maar goed gaat met mijn discipline.
Commerciequote:Rechtssociologie
Studenten Rechtsgeleerdheid moeten zich voor het vak Rechtssociologie abonneren op NRC/Next.
" In het vak rechtssociologie wordt de verhouding tussen recht en samenleving behandeld. Een van de manieren waarop de studenten zich hierin kunnen verdiepen, is het lezen van een kwaliteitskrant. Op basis van de berichtgeving in de NRC Next wordt tijdens colleges en werkgroepen ingegaan op actuele kwesties van recht en samenleving. Als je die krant goed leest sla je twee vliegen in éen klap: je bent geďnformeerd over ontwikkelingen in de maatschappij en je bereidt je voor op het studieprogramma van die week".
Speciaal voor studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam kun je tegen gereduceerd tarief (¤ 21,50) een abonnement van 9 weken afsluiten.
Laat dit abonnement ingaan aan het begin van blok 1 op 31 augustus en je bent verzekerd van het juiste studiemateriaal.
Uit welke bus? Want haast iedere instelling heeft wel ergens een awardje gewonnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef aaipod het volgende:
(...) het feitje dat de juridische faculteit van de RUG vorig jaar als beste uit de bus is gekomen (...)
Op De UvT wordt bij sommige vakken verwacht dat je Ars Equi leest, en dat was ook al toen het nog niet gratis was voor studenten. Bij het nieuws vraag ik me af waarom het uit nrc.next moet komen en niet uit een willekeurige andere krant of internetsite met anp-feed.quote:
En? Heb je er al kritische vragen over gesteld bij de docent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |