De korte versie van mijn post dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef o.us het volgende:
Zolang ze maar kan koken en neuken. Voor de rest boeit het me geen ene flikker.
en de mannen die er wel eisen aan stellen, sterven uit. Ze kunnen namelijk geen vrouw met humor vindenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ooit iets gelezen/gehoord wat ik denk dat wel een kern van waarheid bezit.
Vrouwen hoeven ook niet grappig te zijn.
Vraag aan een vrouw wat ze in een man ziet. En behalve de standaard antwoorden (lichaam, dat soort meuk) hoor je heel vaak humor
Vraag wat een man in een vrouw ziet. En als het niet dingen als lichaam is, zijn het dingen als zorgzaam. Vrouwen ontwikkelen hun humor niet zo omdat het niet belangrijk is.
Kort gezegd. Een lelijke man kan zijn lelijkheid opvangen met humor. Een lelijke vrouw vant gat op met zorgzaamheid/laat veel seksueel toe/godweetnietwat.
De vrouw ontwikkelt dus geen gevoel voor humor omdat de mannen er geen eisen aan stellen.
Te makkelijk...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind dat rijtje anders wel leuk hoor.
Fok op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:16 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Te makkelijk...
Jij bent een vrouw en hebt dus geen humor.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik ben een man.
Ik ken geen enkele vrouw op tv internet in het echt etc. etc. die ik grappig vind.Geen één! Ik lach omdat jij lacht. Ik lach omdat je lekker bent. Ik lach omdat de maatschappij dat van me verlangt..but no more.
Nee mannen zijn niet zo hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef o.us het volgende:
Zolang ze maar kan koken en neuken. Voor de rest boeit het me geen ene flikker.
Dat wijf kan kapot vallen met haar brakke kuthumor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:52 schreef SillyWalks het volgende:
Sarah Silveman is super droog als je stoned bent
Smaken verschillen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:31 schreef leRomein het volgende:
Terechte klacht, maar Jochem Myer en Najib Amhali zijn ook verre van humoristisch.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat wijf kan kapot vallen met haar brakke kuthumor.
TS is dus een vrouwquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:54 schreef iPod het volgende:
Onterechte klacht, TS heeft ook geen humor
jochem myer kan ik nog geen 5 minuten naar kijken met zn heul heul heul heul niet grappige redes.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:31 schreef leRomein het volgende:
Terechte klacht, maar Jochem Myer en Najib Amhali zijn ook verre van humoristisch.
tja mannen hebben meestal een achterliggende reden om complimentjes te gevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben anders verdomde grappigik krijg het wel eens als complimentje van mannen, eindelijk een vrouw waar ze echt om kunnen lachen
!
Is het je nooit opgevallen hoe zijn stem steeds zachter wordt als hij een zin afmaakt?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:04 schreef Fortitudo het volgende:
van caberatiers vind ik jan jaap van der wal wel grappig. die loopt tenminste niet te springen en druk te doen op podium
Open er een topic over, terechte klacht !quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen hoe zijn stem steeds zachter wordt als hij een zin afmaakt?
ff quoten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 04:23 schreef BlueMage het volgende:
Maarre bij Little Britan spelen toch ook vrouwen mee?
Niet leuk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef Fascination het volgende:
Eens in de zoveel tijd krijgen we weer zo'n topic. Ja, er zijn wel vrouwen met humor, zij het in mindere aantallen dan mannen.
Voorbeeld: Absolutely Fabulous.
Ja, maar hij is dan ook een action transvestite.. niet echt een vrouw he.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:37 schreef Sapstengel het volgende:
De enige grappige vrouw is:
Al is dat wel een beetje vals spelen.
Dan heb jij geen gevoel voor humor.quote:
Wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb jij geen gevoel voor humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |