Helpt niet hoor als je feministe bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Wordt feministe
O ja, leer ook nog eens behoorlijk Nederlands. Geilen de meeste vrouwen op schijnt
Misschien moet je inderdaad maar eerst even een SOA-test doen voordat je aan de vrouwenliefde begint...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Godtje het volgende:
Slijmende piemels zijn meestal niet helemaal gezond.
Ja sorry maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:44 schreef kami124 het volgende:
tsja je hebt idd veel foute jongens en het is denk ik dan ook de kunst om juist die ene goede jongen eruit te zoeken. (dit zeg ik als jongen hé veel verstand heb ik er niet van)
Echter heb ik het weer een beetje gehad met meiden. Zo heb ik van de week nog een flink blauwtje gelopen (ik was al 2 keer met haar uit geweest en wat gezoend en kvond haar echt super leuk en ik deed echt super aardig enzo en ik vond haar innerlijk ook oké). En wat denk je. vindt ze mij GVD niet leuk omdat ik te aardig ben voor haar :S:S:S. Ze zocht iemand die wat ruiger was
conclusie: Onterecht klacht, BITCHES! (sorry moest ff m'n ei kwijt)
Dat helpt wel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helpt niet hoor als je feministe bent
Mijn vriendin is het al geworden en ik word het ook als het zo doorgaatquote:
Hoort erbij he. Pubertijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is het al geworden en ik word het ook als het zo doorgaat
Zij houdt wel van mij,heb ik al n topic over geopend paar dagen geleden dus ik denk dat ik het gewoon word en dat is niet geil of zo domme jochies!!
Je gaat niet naar een feest om iemand te leren kennen maar om 'iemand te leren kennen'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:37 schreef Sanne92 het volgende:
Mn vriendin is al gebruikt en wil niks meer met jongens te maken hebben en ik was vanavond bij Forms Summerjam en was net daar en weer zaten ze allemaal te slijmen met hun piemels,en alleen maar dom gelul
Geen enkele echte vraag,terwijl ik gewoon iemand wilde leren kennen,maar nee dat boeit ze niet,want neuken enzo,dronken, ik ben gelijk weer weggegaan
Moet geen jongens of mannen meer!
Ze hebben geen hersens!
Ik heb ook nog een karakter hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |