De korte versie van mijn post dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef o.us het volgende:
Zolang ze maar kan koken en neuken. Voor de rest boeit het me geen ene flikker.
en de mannen die er wel eisen aan stellen, sterven uit. Ze kunnen namelijk geen vrouw met humor vindenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ooit iets gelezen/gehoord wat ik denk dat wel een kern van waarheid bezit.
Vrouwen hoeven ook niet grappig te zijn.
Vraag aan een vrouw wat ze in een man ziet. En behalve de standaard antwoorden (lichaam, dat soort meuk) hoor je heel vaak humor
Vraag wat een man in een vrouw ziet. En als het niet dingen als lichaam is, zijn het dingen als zorgzaam. Vrouwen ontwikkelen hun humor niet zo omdat het niet belangrijk is.
Kort gezegd. Een lelijke man kan zijn lelijkheid opvangen met humor. Een lelijke vrouw vant gat op met zorgzaamheid/laat veel seksueel toe/godweetnietwat.
De vrouw ontwikkelt dus geen gevoel voor humor omdat de mannen er geen eisen aan stellen.
Te makkelijk...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind dat rijtje anders wel leuk hoor.
Fok op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:16 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Te makkelijk...
Jij bent een vrouw en hebt dus geen humor.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik ben een man.
Ik ken geen enkele vrouw op tv internet in het echt etc. etc. die ik grappig vind.Geen één! Ik lach omdat jij lacht. Ik lach omdat je lekker bent. Ik lach omdat de maatschappij dat van me verlangt..but no more.
Nee mannen zijn niet zo hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef o.us het volgende:
Zolang ze maar kan koken en neuken. Voor de rest boeit het me geen ene flikker.
Dat wijf kan kapot vallen met haar brakke kuthumor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:52 schreef SillyWalks het volgende:
Sarah Silveman is super droog als je stoned bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |