abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72270589
Wapens? Als ik ergens naar toe ga en pas laat terug kom en ik ga lopend/ op de fiets dan heb Ik altijd pepperspray/Legermes bij mij, Maar als ik hier nou mee gepakt word wat voor boete kan ik verwachten?
pi_72270618
Maximumstraffen
Sinds 15 november 2000 zijn de straffen voor illegaal wapenbezit en illegale wapenhandel fors verhoogd. Zo is bijvoorbeeld:

De maximumstraf voor het illegaal voorhanden hebben van een stiletto negen maanden gevangenisstraf of een geldboete van ¤ 4500,-. (Tot 1 februari 2006 was het maximum drie maanden gevangenisstraf.)
De maximumstraf voor het illegaal voorhanden hebben van een geweer een gevangenisstraf van vier jaar of een geldboete van ¤ 45.000,-.
De maximumstraf voor het beroepsmatig illegaal handelen in pistolen acht jaar gevangenisstraf of een geldboete van ¤ 45.000,-.
Where facts are few, experts are many.
pi_72270640
Is pepperspray een wapen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72270677
You dream it, I live it.
pi_72270703
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Atreidez het volgende:
Maximumstraffen
Sinds 15 november 2000 zijn de straffen voor illegaal wapenbezit en illegale wapenhandel fors verhoogd. Zo is bijvoorbeeld:

De maximumstraf voor het illegaal voorhanden hebben van een stiletto negen maanden gevangenisstraf of een geldboete van ¤ 4500,-. (Tot 1 februari 2006 was het maximum drie maanden gevangenisstraf.)
De maximumstraf voor het illegaal voorhanden hebben van een geweer een gevangenisstraf van vier jaar of een geldboete van ¤ 45.000,-.
De maximumstraf voor het beroepsmatig illegaal handelen in pistolen acht jaar gevangenisstraf of een geldboete van ¤ 45.000,-.
Bedankt, Weet je misschien ook de straffen voor Pepperspray/Tasers?
pi_72270713
Kunnen de mannen van tegenwoordig het niet meer zonder wapens af om thuis te komen?
pi_72270749
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:57 schreef ruud.nl het volgende:
Kunnen de mannen van tegenwoordig het niet meer zonder wapens af om thuis te komen?
Ja tot iemand anders een mes/vuurwapen op je richt en je zelf niks hebt om je mee te verdedigen
pi_72270817
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:54 schreef Tamashii het volgende:
Is pepperspray een wapen?
Ja, de boete voor het in bezit hebben van een busje is rond de 150 Euro.
pi_72270867
Het is geen stiletto, maar je kan beter met een busje verf in je tas lopen.. Die zijn tenminste niet verboden.
Where facts are few, experts are many.
pi_72270939
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:59 schreef Nuvard het volgende:

[..]

Ja tot iemand anders een mes/vuurwapen op je richt en je zelf niks hebt om je mee te verdedigen
zorg er dan gewoon voor dat niemand een mes of vuurwapen op je richt, dan hoef je niet aan die flauwekul te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')