QFTquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef jna het volgende:
WANBELEID!!!!! JOL OPROTTEN!!!!
Zo, hoeft de rest het niet meer te doen.
Heldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!
Maar ik snap best dat het beleid allemaal kut is hoor. Ik snap best dat het vervelend is om op zondagavond van 19u tot 19.10u niet heel leuk voetbal te zien op nederland 2. Zou ik ook godganse dagen van gaan lopen kankeren op het Fokforum.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!
Maar ik snap best dat het beleid allemaal kut is hoor. Ik snap best dat het vervelend is om op zondagavond van 19u tot 19.10u niet heel leuk voetbal te zien op nederland 2. Zou ik ook godganse dagen van gaan lopen kankeren op het Fokforum.
Dus het is totaal niet raar dat Dario uit Argentinie komt voor 7,5 miljoen om een jaar later weer weg te mogen om plaats te maken voor een spits die waarschijnlijk belachelijk veel gaat verdienen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!
ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus het is totaal niet raar dat Dario uit Argentinie komt voor 7,5 miljoen om een jaar later weer weg te mogen om plaats te maken voor een spits die waarschijnlijk belachelijk veel gaat verdienen?
Ongeveer hetzelfde kaliber als Luque.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:56 schreef Rumille het volgende:
Jezus jongens, een speler van het kaliber Pantelic moet je gewoon blij mee zijn, beter zal je het waarschijnlijk toch niet krijgen. 30 jaar is bovendien heul zo slecht niet, top van de meeste spitsen is tussen de 28 en 33 jaar.
Daarna krijg je spelers zoals (hopelijk) Bodul en Castillion die er dan hopelijk klaar voor zijn.
Ja, dat moeten wij doen. De rest blijft lekker kankeren op fokquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?
Dat zeg ik toch niet. Maar we mogen toch wel discussiëren over bepaalde spelers en keuzes van het bestuur.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?
Wat een suffe post. Het beleid is toch ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:12 schreef navigator het volgende:
[..]
Wat een suffe post. Het beleid is toch ook gewoon kut.
Wat is er dan raar aan het beleid???quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:01 schreef StarGazer het volgende:
Ik blijf het raar beleid vinden. Maar goed, als hij er meer dan 20 inschopt hoor je mij uiteraard niet klagen.
Euh spits kopen van 7,5 miljoen en die verhuren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er dan raar aan het beleid???
2 spitsen in huis hebben en die allebei de deur uit willen doen en dan op het laatste moment nog een transfervrije speler optrommelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er dan raar aan het beleid???
Als je het er niet in ziet zitten kan je dat beter doen ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Euh spits kopen van 7,5 miljoen en die verhuren.
Dus dan maar liever een spits waar je het niet in ziet zitten houden? Cvitanich heeft het tot nu toe ook niet laten zien in wedstrijden waar het er om gaat. Ook donderdag heb ik hem niet gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee je kunt beter 16 miljoen betalen hequote:Op zondag 30 augustus 2009 02:37 schreef bloodysunday het volgende:
Is 't wat? En alweer een transfervrije
Wie zegt dat ze geen verdediger meer huren of iets?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef navigator het volgende:
[..]
2 spitsen in huis hebben en die allebei de deur uit willen doen en dan op het laatste moment nog een transfervrije speler optrommelen.
Terwijl de linie waar echt versterking nodig is weer eens over het hoofd gezien wordt. Voor de zoveelste keer.
quote:Sno op weg naar Bristol
zondag 30 augustus, door Lars, Tilburg, 09:11u, ajaxfans.net
Bristol City is met Ajax in verregaande onderhandeling ver Evander Sno. De club uit de Championship wil de middenvelder op huurbasis overnemen en meldt ervan uit te gaan dat de deal rond komt.
Sno werd vorig seizoen aangetrokken door van Basten, maar komt niet in de plannen van de nieuwe trainer Martin Jol voor. Eerder toonden FC Utrecht en Hertha BSC al belangstelling voor de oud/speler van Jong Oranje.
Dick van Burik als zaakwaarnemerquote:Servische spits geeft morgen antwoord
AJAX ZET IN OP PANTELIC
UTRECHT – Ajax heeft goede hoop Marko Pantelic (30) vast te leggen. De spits van Hertha BSC is transfervrij, voerde al een telefonisch gesprek met trainer Martin Jol en geeft de Amsterdammers uiterlijk morgen uitsluitsel. Indien hij ja zegt, tekent hij in de hoofdstad een contract voor één seizoen. Dat werd gistermorgen besproken tijdens een onderhoud in de Amsterdam ArenA met onder meer zaakwaarnemer Karel van Burik en een delegatie van Ajax.
Met de komst van de Servische recordinternational zou één van de wensen van Jol in vervulling gaan. De coach geeft vanaf het begin van de voorbereiding aan graag een extra aanvaller en een centrale verdediger aan zijn selectie te willen toevoegen.
Naast het ’koopje’ Pantelic richtte Ajax zijn pijlen ook op oud-Heerenveenspeler Afonso Alves. Middlesbrough vraagt echter de hoofdprijs voor de Braziliaan en dat is op dit moment te veel voor Ajax.
Dat Pantelic op het punt staat in Amsterdam te tekenen, is eigenlijk een wonder. Op het moment dat zijn contract in Berlijn afliep, stonden de clubs in de rij, maar het salaris dat de langharige aanvaller vroeg was de meeste clubs te gortig. Nu de interesse verflauwde, kan Ajax hem voor heel wat minder loon vastleggen.
Pantelic ziet het jaartje in Amsterdam als een ideale gelegenheid om zijn aangetaste imago op te poetsen. De spits is – ondanks slechts zes treffers het afgelopen seizoen – een doelpuntengarantie, maar staat in Duitsland bekend als een lastige jongen.
De carrière van Pantelic is een opmerkelijke. De goaltjesdief gold in zijn jeugd in Belgrado als groot talent, maar verhuisde op zijn vijftiende noodgedwongen van Partizan naar het Griekse Iraklis, omdat zijn vader een baan kreeg in Thessaloniki. Daarna speelde hij onder meer voor Paris Saint-Germain, Celta de Vigo, Partizan Belgrado en Hertha BSC. In de Bundesliga scoorde hij 44 keer in 109 duels.
Wat dus inhoudt dat ie niet definitief weg moet en dat ze dus toekomst in hem zien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Ajax directeur Van den Boog ontkent fraude PDF Print E-mail
Written by Administrator
Sunday, 30 August 2009
Directeur Rik van den Boog wordt als voormalige aandeelhouder en werknemer van the Entertainment Group (TEG) beticht van fraude, meldt De Telegraaf. Rik van den Boog reageert gelaten op de beschuldigingen aan zijn adres. Hij spreekt zelfs van chantage. TEG is de moedermaatschappij dat onder andere de Symphonica in Rosso concerten van Marco Borsato produceert. Symphonica een Drama zou nu een betere naam zijn.
Het is aan de economische crisis te wijten dat het ook in de entertainmentwereld slecht gaat. The Entertainment Group weet daar alles van, meldt De Telegraaf zondag. Veel personeel werd ontslagen, in België een filiaal gesloten en Lab Ventures ging failliet. Over dit onderdeel is nu veel beroering ontstaan, omdat investeerder en vastgoedondernemer Marco Krol Rik van den Boog beticht van fraude. De tegenwoordige Ajax-directeur was aandeelhouder van TEG toen hij Krol voorstelde te investeren."Het ging volgens Van den Boog echt super met Lab Venture. Maar amper een paar maanden later bleek het tegendeel waar. De liquidatie van de zaak was toen al in volle gang. Bovendien werd mijn investering, nadat ik het geld had overgemaakt, razendsnel weggeboekt naar andere ondernemingen." Hij noemt de Ajax-voorman zelfs een 'pathologische leugenaar'. Op zijn beurt, noemt Van den Boog het chantage. "Meneer Krol is gewend om te investeren in vastgoed. Als dat in waarde daalt, blijft er altijd nog een gebouw met tastbare stenen over. Maar als je in een bedrijf als Lab Venture investeert, loop je risico. Ik ben zelf op die manier ook veel geld kwijtgeraakt. De wereld is de afgelopen tijd nou eenmaal drastisch veranderd”, zegt Van den Boog, verwijzend naar de kredietcrisis.
Volgens investeerder Normann Kleine gaat het verhaal wat dieper. Ook hij is van mening dat er van misleiding sprake is, omdat er met geld van Lab Venture is geschoven om andere onderdelen te redden. Aan de buitenkant leek Lab Venture ondertussen een groot succes, meldt De Telegraaf, gevestigd in een indrukwekkend pand in Hilversum en met leaseauto’s van bijpassend formaat op de parkeerplaats. Normann Kleine stelt dat Rik van den Boog de man van de financiën was bij Lab Venture. „Hij regelde de benodigde fondsen en zorgde voor de geldstromen. „We hadden zeker tien knalgoede opportunities, waar we uiteindelijk met z’n allen miljoenen euro’s op hebben moeten afschrijven”, zegt Paul Brinks, de manager van Marco Borsato. “Maar alle betrokkenen hebben naar hun beste eer en geweten gehandeld. Dat geldt voor Krol, maar dat geldt óók voor Van den Boog. Er is heus niemand die momenteel op een zonnig eiland een lange neus naar ons zit te trekken. Wás het maar zo, dan had er tenminste nog iemand baat gehad bij het hele verhaal.”
TEG verzorgt niet alleen het management van Marco Borsato, maar ook Ilse de Lange en Guus Meewis. Een fusie van TEG met de Sport Entertainment Group van Kees Vos ging op het allerlaatste moment niet door. “We draaien nog gewoon winst hoor”, zegt Brinks, die niets wil zeggen over de omvang van de schulden van het bedrijf. De schulden lijken omvangrijk te zijn. Ook Marco Borsator lijkt daar uiteindelijk voor op te kunnen draaien, zo wordt gefluisterd. “Marco bemoeide zich zelden inhoudelijk met de zaken bij TEG, maar investeerde de afgelopen jaren wel heel veel in het bedrijf. Dat geld bracht hij op door twintig jaar lang zijn longen uit zijn lijf te zingen. Het zou een persoonlijk drama zijn als het met TEG mis zou gaan.” Normann Kleine, voormalig minister van Justitie in Suriname noemt de voormalige zakenpartners, waaronder Rik van den Boog, ‘volstrekt onbetrouwbaar’. Op zijn beurt noemt Rik van den Boog het gedrag van de investeerders chantage. Vooral investeerder Krol zou bij zijn aanval Rik misbruik maken van diens kwetsbare positie als directeur van Ajax. “Investeringen kunnen mislukken en de wereld is nou eenmaal de afgelopen tijd drastisch veranderd!”
Dat is toch juist prima dat hij transfervrij is? Of had je er liever nog wat extra miljoenen aan uitgegeven? Jij bent ook al zo'n clown die zeikt om het zeikenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef navigator het volgende:
[..]
2 spitsen in huis hebben en die allebei de deur uit willen doen en dan op het laatste moment nog een transfervrije speler optrommelen.
FCUpdatequote:Het seizoen is voor Robbie Wielaert slecht begonnen. De verdediger valt bij Ajax onder de nieuwe trainer Martin Jol voorlopig buiten de boot, omdat jongeling Toby Alderweireld de voorkeur krijgt. "Ik moet gewoon keihard blijven werken", zegt Wielaert tegenover AT5.
De routinier vindt zelf ook dat het beter moet. "Ik heb op dit moment een iets mindere fase, dat is duidelijk. Maar ik moet positief blijven en er voor blijven knokken."
Hij kwam een half jaar geleden over met de opracht structuur te brengen in de al jaren wankele defensie van Ajax. Inmiddels is Jol al op zoek naar een nieuwe verdediger, maar Wielaert maakt zich daarover geen zorgen. "Het is logisch dat Jol vier centrale verdedigers in de selectie wil hebben. Als Oleguer weg gaat, zullen ze proberen er iemand bij te halen. Dat is heel logisch."Of Wielaert zich vandaag al kan bewijzen, is onwaarschijnlijk. Martin Jol houdt vermoedelijk zijn Belgische centrum Alderweireld-Vertonghen in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo in stand.
Zolang ze maar zijn complete salaris betalen doen ze maar wat ze willen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Edit: ik lees net dat het over een huurovereenkomst gaatNou ja... beter dan als tribuneklant bij Ajax.
quote:‘Ajax raakt Sno kwijt aan Bristol City’
Geschreven op zondag, 30 augustus om 10:29
Het streven van Martin Jol om nog voor het sluiten van de transfermarkt een speler of tien kwijt te raken lijkt een utopie, maar voor Evander Sno lijkt inmiddels een vluchtroute gevonden te zijn. Bristol City, een club uit de Engelse Championship, wil de voormalig jeugdinternational dolgraag van de Amsterdammers huren. Bristol is volgens De Telegraaf in verregaande onderhandelingen met Ajax over een huurovereenkomst, en hoopt deze voor het sluiten van de transfermarkt af te kunnen ronden. Lukt dat, dan verdwijnt de boomlange middenvelder na één jaar in Amsterdam alweer via de achteruitgang. Jol zegde eerder het vertrouwen in de 22-jarige speler al op.
Eerder toonden ook FC Utrecht en Hertha BSC uit Duitsland belangstelling voor de oud-speler van Feyenoord, NAC en Celtic, maar tot een akkoord kwam het niet. Sno heeft bij Ajax nog wel een contract tot 2011, en keert dan ook mogelijk aan het eind van het huidige seizoen weer terug in de hoofdstad.
Je snapt niet wat ik bedoelquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch juist prima dat hij transfervrij is? Of had je er liever nog wat extra miljoenen aan uitgegeven? Jij bent ook al zo'n clown die zeikt om het zeiken
Over 1-2 seizoen? Mag echt hopen dat ze niet zo dom zijn. Laat ze nou maar zorgen dat er een team in het veld staat dat niet gemiddeld 14 jaar oud is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:00 schreef Dvm86 het volgende:
--------------------aankoop---------------
Van der Wiel - aankoop - Alderweireld - aankoop
-----------Enoh - Van der Heijden------------
--------------------Eriksen-----------------
aankoop-------Castillion-------Sulejmani
Ons middenveld is over 1-2 seizoenen echt prachtig. Eriksen speelt nu nog in de A, maar zal op jonge leeftijd in het eerste doorbreken. Jammer dat Suarez daar geen onderdeel meer van uit zal maken.
De prioriteit ligt óók voorin. We missen toch ook een afmaker? Verder hoor ik van de mensen die Pantelic hebben zien spelen veel goede verhalen. Ik denk dus dat het wel een goede speler is om hem erbij te hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:08 schreef navigator het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel domme lul.
De prioriteit ligt helemaal niet voorin, achterin is het gatenkaas maar daar gebeurt weer eens helemaal niks, ja, behalve je minst slecht mandekker proberen van de hand te doen.
quote:‘Ajax raakt Sno kwijt aan Bristol City’Geschreven op zondag, 30 augustus om 10:29
Het streven van Martin Jol om nog voor het sluiten van de transfermarkt een speler of tien kwijt te raken lijkt een utopie, maar voor Evander Sno lijkt inmiddels een vluchtroute gevonden te zijn. Bristol City, een club uit de Engelse Championship, wil de voormalig jeugdinternational dolgraag van de Amsterdammers huren. Bristol is volgens De Telegraaf in verregaande onderhandelingen met Ajax over een huurovereenkomst, en hoopt deze voor het sluiten van de transfermarkt af te kunnen ronden. Lukt dat, dan verdwijnt de boomlange middenvelder na één jaar in Amsterdam alweer via de achteruitgang. Jol zegde eerder het vertrouwen in de 22-jarige speler al op.
Eerder toonden ook FC Utrecht en Hertha BSC uit Duitsland belangstelling voor de oud-speler van Feyenoord, NAC en Celtic, maar tot een akkoord kwam het niet. Sno heeft bij Ajax nog wel een contract tot 2011, en keert dan ook mogelijk aan het eind van het huidige seizoen weer terug in de hoofdstad.
Jol zei het vertrouwen op, zegde is grammaticaal net zo correct als om tochquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Behalve een ontzettende versteegrob, wat is er fout aan het dikgedrukte?
op·zeg·gen zei of zegde -, h -gezegdquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Jol zei het vertrouwen op, zegde is grammaticaal net zo correct als om toch
quote:Ajax A1 heeft in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag A1 een monsteruitslag neergezet. De ploeg van trainer Frank de Boer versloeg ADO met dubbele cijfers: 10-0. Ajax B1 won met 1-3 bij AZ B1.
De A1 stond bij rust al met 6-0 voor. Lorenzo Ebecilio scoorde 5 maal. Christian Eriksen wist twee keer te scoren. Ook Sneijder, Josefzoon en Dekker waren succesvol.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Sno naar Bristol? Dat overtreft mijn stoutste dromen. Ik ben benieuwd of ze nog bezig zijn met mogelijke versterkingen. Daar niets meer uitlekt blijft het gissen tot dinsdag.
Edit: ik lees net dat het over een huurovereenkomst gaatNou ja... beter dan als tribuneklant bij Ajax.
[..]
FCUpdate
Dan komt er geen nieuwe verdediger, ik zou het wel weten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hopen dat Oleguer lekker blijft
Oleguer heeft vorig seizoen bewezen een uitstekende verdediger te zijn als Ajax tegen een moeilijke tegenstander moet spelen. Als Ajax tegen Heracles of Sparta moet spelen dan heeft Oleguer het moeilijk omdat hij dan veel mee moet voetballen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan komt er geen nieuwe verdediger, ik zou het wel weten.
Van mij mag hij ook best blijven, met moet hier dan niet gaan zeuren dat er geen verdediger meer komt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef toma het volgende:
[..]
Oleguer heeft vorig seizoen bewezen een uitstekende verdediger te zijn als Ajax tegen een moeilijke tegenstander moet spelen. Als Ajax tegen Heracles of Sparta moet spelen dan heeft Oleguer het moeilijk omdat hij dan veel mee moet voetballen.
Van mij mag Oleguer zeker blijven, altijd handig als je in de EL iemand met ervaring nodig hebt achterin.
Wielaert had gewoon op moeten donderenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook best blijven, met moet hier dan niet gaan zeuren dat er geen verdediger meer komt.
Er zijn steeds meer 'zeikerds' op Fok waarvan ik denk dat ze het alleen maar leuk vinden om te zeiken op alles wat Ajax wel en niet doet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Dit is echt ongelooflijk. Er moeten mensen weg, gaan er eindelijk mensen weg is het nog niet goed. Er moet gekocht worden, wordt er iemand binnengehaald is het weer niet goed.
Hopen dat het doorgaat, ik gun hem een leuke clubquote:Bakircioglü in de belangstelling van NEC
zondag 30 augustus, door Bakelsevv, Overal, 12:17u, AT5
Nadat eerder interesse werd getoond in Oleguer, Darko Bodul en Darío Cvitanich lijkt nu ook Kennedy Bakircioglü de interesse van een club opgewekt te hebben. De Zweedse aanvaller zou in de nadrukkelijke belangstelling staan van NEC. De ploeg van Dwight Lodeweges zou immers nog steeds opzoek zijn voor een vervanger voor Saidi Ntibazonkiza.
Bakircioglü staat al sinds medio 2007 onder contract bij Ajax, maar heeft zich nooit echt in de basis weten te spelen. De 28-jarige Zweed heeft echter nog een contract tot medio 2011.
Het is nooit goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Dit is echt ongelooflijk. Er moeten mensen weg, gaan er eindelijk mensen weg is het nog niet goed. Er moet gekocht worden, wordt er iemand binnengehaald is het weer niet goed.
Dat idd. Neem toch aan dat hij gewoon doorgetraind heeft, al zal het nog wel een aantal weken duren voordat we hem op het veld zien gok ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk is ie een beetje fit.
Zeiken gebeurt nou eenmaal als het wat minder loopt en aankopen uit blijven. Ook als er rare beslissingen worden gemaakt zeikt iedereen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer 'zeikerds' op Fok waarvan ik denk dat ze het alleen maar leuk vinden om te zeiken op alles wat Ajax wel en niet doet.
Oleguer is een klungel die de ene na de andere fout maakte vorig seizoen. in Europa tegen Fiorentina en HSV-uit haalde iedereen een voldoende, dus om je daar nou op blind te starenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef toma het volgende:
[..]
Oleguer heeft vorig seizoen bewezen een uitstekende verdediger te zijn als Ajax tegen een moeilijke tegenstander moet spelen. Als Ajax tegen Heracles of Sparta moet spelen dan heeft Oleguer het moeilijk omdat hij dan veel mee moet voetballen.
Van mij mag Oleguer zeker blijven, altijd handig als je in de EL iemand met ervaring nodig hebt achterin.
Toen we voor het laatst kampioen werden zeikten we ook, omdat het voetbal niet mooi genoeg wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zeiken gebeurt nou eenmaal als het wat minder loopt en aankopen uit blijven. Ook als er rare beslissingen worden gemaakt zeikt iedereen.
Aantal van die fouten waren niet zijn schuld, als de controleurs falen.... Op het moment is hij de beste, dus verdient basisplekquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Oleguer is een klungel die de ene na de andere fout maakte vorig seizoen. in Europa tegen Fiorentina en HSV-uit haalde iedereen een voldoende, dus om je daar nou op blind te staren. nee, we hebben een betere vervanger nodig maar ik ben bang dat Ajax ze gewoon niet weet te vinden.
Zeiken gebeurt altijd en vooral bij Ajax daar staat het ook om bekent dat de fans altijd kritisch zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen we voor het laatst kampioen werden zeikten we ook, omdat het voetbal niet mooi genoeg was![]()
Ja leuk dat we dat zijn, maar het lijkt mij een goed moment om daar eens verandering in te laten komen. Laten we godverdomme eens achter onze club gaan staan. Dáár hebben de jongens op het veld wat aan. En of we nou Van der Vaart, Pantelic of Geert den Ouden aankopen. Lekker boeiend. Steunen die club.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zeiken gebeurt altijd en vooral bij Ajax daar staat het ook om bekent dat de fans altijd kritisch zijn.
Als je zeikt hoef je niet gelijk je club NIET te steunen. Ik ben het ook wel is niet eens met een beslissing. Maar steun de club altijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja leuk dat we dat zijn, maar het lijkt mij een goed moment om daar eens verandering in te laten komen. Laten we godverdomme eens achter onze club gaan staan. Dáár hebben de jongens op het veld wat aan. En of we nou Van der Vaart, Pantelic of Geert den Ouden aankopen. Lekker boeiend. Steunen die club.
Zoals het in je vorige post stond, leek het net of je er trots op was dat wij altijd zo kritisch zijn. Zo van "kijk ons eens ons eigen team uitfluiten, lekker gek zijn wij he".quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je zeikt hoef je niet gelijk je club NIET te steunen. Ik ben het ook wel is niet eens met een beslissing. Maar steun de club altijd
Ik zal de discussie aangaanquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:15 schreef denthemen het volgende:
Zo, nu kan ik even mijn mening geven over Pantelic:
In mijn ogen, en de huidige situatie, een hele goede aankoop!
Ajax kan helaas inderdaad geen dure jongens meer aantrekken want daarvoor hebben we de laatste jaren te slecht gepresteerd. Het geld moet slimmer geïnvesteerd worden. Helaas zijn spitsen niet de goedkoopste spelers.quote:Voorin heb je allemaal jonge jongens lopen, daar is gewoon een ervaren speler bij nodig met de nodige ervaring, daar is Pantelic ideaal voor. Hij heeft bij Hertha bewezen van grote waarde te kunnen zijn, en bijna niemand scoort veel in de Bundesliga. Ik heb vertrouwen in deze jongen! Tevens hou je nu waarschijnlijk geld over voor eventueel een verdediger, we zullen er aan moeten wennen dat wanneer Ajax geen CL haalt dat de hand op de knip moet, hoe zuur dit ook is.
Het verschil is dat Benzema nog jong is en zich nog kan ontwikkelen (jaja daar is het toverwoord van Jol weer). Naar mijn mening moet Ajax helemaal niet op zoek gaan naar een ervaren spits maar een toptalent aantrekken van 19 of 20. Toen wij de laatste keer kampioen werden in 2004 liepen er ook weinig ervaren krachten rond voorin. Toen moest de kar getrokken worden door vd Vaart, Zlatan, Sneijder en Sonck.quote:Ik snap de meningen van menig Fok! users niet, volgens mij waren jullie alleen tevreden als we Benzema hadden gekocht, al hadden jullie dan waarschijnlijk wel kritiek op zijn Twitter account, want je moet altijd wat te zeiken hebben toch?
Ten eerste zijn v. Nistelrooy, Trezeguet en Inzaghi wel van een ander kaliber dan Pantelic. Dit zijn allemaal spitsen die bij de aller grootste clubs geweldig hebben gepresteerd. Dat kan je van Pantelic niet zeggen helaas. En 30 is wel oud voor een voetballer. Hij kan nog een paar jaar mee en dan is het nog maar de vraag of ie z'n oude niveau nog wel haalt.quote:Hij is 30, dat is helemaal niet te oud, iemand als Van Nistelrooij zou ik een moord voor doen bij Ajax, die is de 30 ook allang gepasseerd. Evenals een Trezeguet of Inzaghi, allebei topspitsen op oudere leeftijd. Kijk eens verder dan cijfertjes. Je kunt wel roepen om talenten e.d.: Daar hebben wij de tijd niet voor om te wachten tot ze eens van grote waarde kunnen zijn, wij hebben spelers nodig die er nu direct staan en direct toegevoegde waarde hebben. Tevens zou je dan een hele aanvalslinie krijgen met allemaal talent: Sulejmani, Suarez, aankoop, en we weten allemaal hoe broos talenten soms zijn.
Nee hoor, ik wil gewoon dat er eens met verstand wordt geïnvesteerd bij Ajax.quote:Jullie zijn nu gewoon aan het zeiken om het zeiken, wie er ook was gekomen: Het was nooit goed
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals het in je vorige post stond, leek het net of je er trots op was dat wij altijd zo kritisch zijn. Zo van "kijk ons eens ons eigen team uitfluiten, lekker gek zijn wij he".
Maar als je het niet zo bedoeld dan was het niet voor jou bedoeld. Mijn post was echt wél voor zo'n 30000 andere mongolen die in de Arena zitten bedoeld.
Dat wordt dus langer dan 1 jaar?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:27 schreef MassimO het volgende:
Pantelić kijkt uit naar nieuwe uitdaging bij Ajax
Marko Pantelić ziet Ajax wel zitten, zo blijkt uit zijn uitlatingen in de Berlijnse krant BZ. 'Ik kijk echt uit naar deze nieuwe uitdaging. Ajax is een grote club. Ik hoop dat ik de club de komende jaren verder kan helpen' aldus de 30-jarige aanvaller.
Welkom Marko en dat je er maar 20 in mag leggen
Dat zijn de wedstrijden dat je 80 vd 90 minuten met de rug tegen de muur staat omdat je tegen een tegenstander speelt die meer in z'n mars heeft. Oleguer kan dan de hele wedstrijd in z'n eigen strafschop gebied blijven verdedigen en daar liggen zijn kwaliteiten. Nou weet ik ook wel dat Ajax niet zo heel veel van dat soort wedstrijden speelt maar ALS je zo'n wedstrijd voor de boeg krijgt is het erg handig als je hem achter de hand hebt. Naar mijn mening heeft Oleguer een heel groot aandeel gehad in het feit dat wij zo ver zijn gekomen in de UEFA cup.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Oleguer is een klungel die de ene na de andere fout maakte vorig seizoen. in Europa tegen Fiorentina en HSV-uit haalde iedereen een voldoende, dus om je daar nou op blind te staren. nee, we hebben een betere vervanger nodig maar ik ben bang dat Ajax ze gewoon niet weet te vinden.
Dit is geen investering natuurlijk, zoals je normaal een investering zou doen. Ajax heeft geen tot weinig geld. Ajax moet en wil zich versterken op twee posities. Ajax heeft een hoop talent lopen. Ajax wil een directe versterking voor een jong elftal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:46 schreef toma het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon dat er eens met verstand wordt geïnvesteerd bij Ajax.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef Noshiba het volgende:
V/d boog word beschuldigd van misleiding iin de telegraaf.
Toch minder als het waar is voor een man met zo'n functie.
quote:Evander Sno staat volgens Telesport op het punt om de overstap te maken van Ajax naar Bristol City.
De club uit de Championship, de op een na hoogste divisie van Engeland, wil de middenvelder huren van Ajax. Sno werd vorig jaar door toenmalig trainer Marco van Basten naar Amsterdam gehaald, maar de nieuwe coach Martin Jol ziet het niet in hem zitten.
Jammer, al weet je er niks van zeg dan ook niks. Gaat om miljoenen chef.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:16 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Tja misleiding, dat is wel een zeer ernstig misdrijf.
Hij zegt toch dat het erg is?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jammer, al weet je er niks van zeg dan ook niks. Gaat om miljoenen chef.
Misschien handig om het stukje even te plaatsen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jammer, al weet je er niks van zeg dan ook niks. Gaat om miljoenen chef.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Misschien handig om het stukje even te plaatsen.
quote:Van den Boog ontkent fraude
zondag 30 augustus, door AjaccioPassione, Rome, 09:20u, Telegraaf
Directeur Rik van den Boog wordt als voormalige aandeelhouder en werknemer van the Entertainment Group (TEG) beticht van fraude, meldt De Telegraaf. Rik van den Boog reageert gelaten op de beschuldigingen aan zijn adres. Hij spreekt zelfs van chantage. TEG is de moedermaatschappij dat onder andere de Symphonica in Rosso concerten van Marco Borsato produceert. Symphonica een drama zou nu een betere naam zijn.
Het is aan de economische crisis te wijten dat het ook in de entertainmentwereld slecht gaat. The Entertainment Group weet daar alles van, meldt De Telegraaf zondag. Veel personeel werd ontslagen, in België een filiaal gesloten en Lab Ventures ging failliet. Over dit onderdeel is nu veel beroering ontstaan, omdat investeerder en vastgoedondernemer Marco Krol Rik van den Boog beticht van fraude. De tegenwoordige Ajax-directeur was aandeelhouder van TEG toen hij Krol voorstelde te investeren."Het ging volgens Van den Boog echt super met Lab Venture. Maar amper een paar maanden later bleek het tegendeel waar. De liquidatie van de zaak was toen al in volle gang. Bovendien werd mijn investering, nadat ik het geld had overgemaakt, razendsnel weggeboekt naar andere ondernemingen." Hij noemt de Ajax-voorman zelfs een 'pathologische leugenaar'.
Op zijn beurt, noemt Van den Boog het chantage. "Meneer Krol is gewend om te investeren in vastgoed. Als dat in waarde daalt, blijft er altijd nog een gebouw met tastbare stenen over. Maar als je in een bedrijf als Lab Venture investeert, loop je risico. Ik ben zelf op die manier ook veel geld kwijtgeraakt. De wereld is de afgelopen tijd nou eenmaal drastisch veranderd”, zegt Van den Boog, verwijzend naar de kredietcrisis.
Volgens investeerder Normann Kleine gaat het verhaal wat dieper. Ook hij is van mening dat er van misleiding sprake is, omdat er met geld van Lab Venture is geschoven om andere onderdelen te redden. Aan de buitenkant leek Lab Venture ondertussen een groot succes, meldt De Telegraaf
En gisteren Stam ook al. Snap dus niet waarom mensen hier lopen te kankeren terwijl ze hem helemaal niet kennenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Jan van Halst vindt het ook een topspits
Dude, Eriksen is 17 en Castillion 18, de rest is ouder, lul dus niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over 1-2 seizoen? Mag echt hopen dat ze niet zo dom zijn. Laat ze nou maar zorgen dat er een team in het veld staat dat niet gemiddeld 14 jaar oud is.
Het gaat niet om het feit dat er een nieuwe spits is aangetrokken. Het gaat meer om het feit voor mij dan dat de beoogde opvolger van Huntelaar,Cvitanich die zo zorgvuldig gescout is en waar belachelijk veel voor is betaald wordt verhuurd. Elk jaar is er een ander beleid lijkt het wel. Vorig jaar was het kopen kopen en nu zijn het weer alleen maar transfervrije spelers. Ajax betaald zich kapot aan salaris maar die transfervrije spelers laten zelden tot nooit wat zien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En gisteren Stam ook al. Snap dus niet waarom mensen hier lopen te kankeren terwijl ze hem helemaal niet kennen
eerst zien dan geloven, heb wel vaker gehoord dat een speler top was...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En gisteren Stam ook al. Snap dus niet waarom mensen hier lopen te kankeren terwijl ze hem helemaal niet kennen
Ja, geef 'm dan de kans in plaats van hem bij bij voorbaat al af te pissen. Als de hele Arena volzat met types zoals jij (wat betreft dit onderwerp) zou het helemáál nooit meer goedkomen met Ajax.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven, heb wel vaker gehoord dat een speler top was...
Wie is eigenlijk de laatste 30+' er die Ajax heeft aangeschaft voor de spits positie, die ook daadwerkelijk geslaagd is?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben het met Silenus eens. Ik ken hem niet, dus ik ga nu ook geen oordeel vellen. Ik vraag me af of jij deze speler kent. Toen Atouba kwam deed ik dat wel, maar ik hem hem dan ook frequent zien spelen bij HSV en de Spurs.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat verschilt dus echt niet onwijs veel. Pantelic' stats zijn gewoon redelijk tot goed.quote:Even zijn stats bekeken zojuist. Hij scoort 0,42% per duel (83 in 194 duels). Berekend over al zijn gespeelde duels. Even ter vergelijking. Dzeko van Wolfsburg scoort 0,49% per duel (51 in 103 duels). Dzeko staat al om bekend als een fantastische voetballer en schijnt ooit in de belangstelling te hebben gestaan van Ajax. Was bijna naar AC Milan gegaan deze zomer.
Klopt, vandaar dat ik die Orbadovic-hype nogal vreemd vond.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als de huidige technnische staf momenteel niks in Cvitanich ziet dan is dat eenmaal zo. Jol stelt het in zijn ogen beste elftal op. Het kan niet zo zijn dat hij verplicht is iemand op te stellen omdat zijn voorganger hem heeft gehaald.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit voor mij dan dat de beoogde opvolger van Huntelaar,Cvitanich die zo zorgvuldig gescout is en waar belachelijk veel voor is betaald wordt verhuurd.
Wat denk wat de taken van Jol zijn de komende jaren?quote:Elk jaar is er een ander beleid lijkt het wel.
Deze opmerking geeft mij het idee dat je niet echt snapt wat er aan de hand is bij Ajax.quote:Vorig jaar was het kopen kopen en nu zijn het weer alleen maar transfervrije spelers.
ik heb nooit mijn mening gegeven over die speler, nu heeft iedereen het erover dat hij een toppertje is. Ik zeg nu alleen eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, geef 'm dan de kans in plaats van hem bij bij voorbaat al af te pissen. Als de hele Arena volzat met types zoals jij (wat betreft dit onderwerp) zou het helemáál nooit meer goedkomen met Ajax.
mag weleens opschietenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef denthemen het volgende:
Het gaat Willem II of RKC worden voor Van der Heijden
Toen zat Ruud Brood er niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:47 schreef Wooldoor het volgende:
Doe maar RKC daar zijn Vertonghen en Vermaelen ook beter geworden.
Kom maar naar Tilburg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef denthemen het volgende:
Het gaat Willem II of RKC worden voor Van der Heijden
Als hij maar veel speelt vind ik het primaquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef toma het volgende:
[..]
Kom maar naar Tilburg.
Alfons Groenendijk schijnt goed met jeugdige spelers om te kunnen gaan.
Pantelic kijkt uit naar zijn aanstaande avontuur in Amsterdam. "Ik verheug me op de nieuwe uitdaging. Ajax is een grote club. Ik hoop dat ik de club in de komende jaren verder kan helpen", citeert de Berleiner Zeitung de 30-jarige goalgetter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:16 schreef SperZii het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)n-grote-club_127556/
Ben benieuwd..
Ik ken hem niet persoonlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef EddyAlbena het volgende:
Heeft Heracles een aardige rechtsbuiten?
Zegt er niet veel over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef denthemen het volgende:
Ik zag net ff snel Jol bij EL over Pantelic. maar ik was te laat.. Iemand gezien?
Hij wilde er niks over kwijt, i.v.m beursnotering zeiden zequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef denthemen het volgende:
Ik zag net ff snel Jol bij EL over Pantelic. maar ik was te laat.. Iemand gezien?
Ja het ging over type spits als Pantelic dat die wel nodig was, maar er niet was.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef denthemen het volgende:
En dan speelt hij dit seizoen de pannen van het dak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hopen dat het doorgaat, ik gun hem een leuke club
Eitje voor Urby dus. Geen grote boze jongen dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken hem niet persoonlijk.
Zal best een aardige jongen zijn.
Ik denk niet dat hij daar wat over te zeggen heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Emanuelson linksback, hij wilde toch niet meer linksback
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:51 schreef denthemen het volgende:
Wat is het centrum? Vertonghen/Alderweireld?
Ja laten we weer talent aan gaan trekken wat nog niet het niveau heeft dat nodig is. Gaan we aan het einde van het seizoen weer klagen dat er niet genoeg doelpunten worden gemaakt en dat het niet is wat verwacht wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zal de discussie aangaan
[..]
Ajax kan helaas inderdaad geen dure jongens meer aantrekken want daarvoor hebben we de laatste jaren te slecht gepresteerd. Het geld moet slimmer geïnvesteerd worden. Helaas zijn spitsen niet de goedkoopste spelers.
[..]
Het verschil is dat Benzema nog jong is en zich nog kan ontwikkelen (jaja daar is het toverwoord van Jol weer). Naar mijn mening moet Ajax helemaal niet op zoek gaan naar een ervaren spits maar een toptalent aantrekken van 19 of 20. Toen wij de laatste keer kampioen werden in 2004 liepen er ook weinig ervaren krachten rond voorin. Toen moest de kar getrokken worden door vd Vaart, Zlatan, Sneijder en Sonck.
Het gaat niet om ervaring het gaat om kwaliteit en als je wilt investeren dan is het verstandig om een jonge knaap aan te stellen omdat je mits hij doorverkocht wordt meer aan kunt verdienen.
[..]
Zo oud is 30 nog niet. de vergelijking met Van Nistelrooy en Inzaghi vind ik ook overdreven, maar met 30 jaar kun je nog makkelijk 2 tot 3 jaar aan de top mee.quote:Ten eerste zijn v. Nistelrooy, Trezeguet en Inzaghi wel van een ander kaliber dan Pantelic. Dit zijn allemaal spitsen die bij de aller grootste clubs geweldig hebben gepresteerd. Dat kan je van Pantelic niet zeggen helaas. En 30 is wel oud voor een voetballer. Hij kan nog een paar jaar mee en dan is het nog maar de vraag of ie z'n oude niveau nog wel haalt.
[..]
Je doet elke keer net alsof dat soort spelers voor het oprapen liggen. Wie zouden ze dan aan moeten trekken? Moet je er wel even rekening mee houden dat dat hij zowel in transfersom als in salaris wel betaalbaar moet blijven. Die krijg je gewoon niet. Ze hebben het bij Seedorf geprobeerd (ik vond dat nog niet eens zo'n slechte optie, maar hij is wel erg oud) maar die heeft ook bedankt. Hij zei dat hij nog niet klaar is bij Milan, maar ondertussen lacht hij zich kapot om het salaris dat ze bij Ajax hem kunnen betalen.quote:Nee hoor, ik wil gewoon dat er eens met verstand wordt geïnvesteerd bij Ajax.
Ajax moet ervoor zorgen dat het gros van de spelers uit de eigen jeugd opleiding blijft komen. Echte specialisten zoals Suarez of Huntelaar kunnen nog extra worden aangetrokken want de jeugd opleiding kan niet ieder jaar een nieuwe Sneijder of Kluivert voortbrengen. Ik snap wel dat een club ook ervaren spelers nodig heeft die leiding kunnen geven aan de jongere spelers omdat je anders een onevenwichtige selectie krijgt. Maar zorg er dan voor dat zo'n speler van het kaliber Stam, Davids of Rijkaard is en niet van het kaliber Pantelic (met alle respect hoor).
Ja en hopelijk speelt Ajax eens overtuigend zodat Jol met deze groep verder kan werken... elke week een andere basis heeft ook geen zin.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Goede opstelling van Jol.
Wie is niet riskant op LB? Denk dat Urby het beste is op die plek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Rumille het volgende:
Goeie opstelling, alleen blijf ik de beslissing om Rommedahl boven Cvitanich te verkiezen niet snappen
En Emanuelson LB blijf ik riskant vinden.
raar eigenlijk, maarja. Zo goed speelde Suarez vorig seizoen ook niet in de spits. Maarja nu moet het wel want er is geen afmaker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Cvitanich is geen buitenspeler, maar Jol heeft Suarez liever in de spits dus dan valt Cvitanich buiten de boot.
Vertonghen, maar goed, dan hebben we een Wielaert in het centrumquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wie is niet riskant op LB? Denk dat Urby het beste is op die plek.
Als Wielaert niet in de basis staat heb je sowieso al iets gewonnenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vertonghen, maar goed, dan hebben we een Wielaert in het centrum.
Van mij had Koevermans mogen komen, denk dat dat wel een speler was die ajax goed kon gebruikenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef denthemen het volgende:
Nog steeds mensen die Koevermans geen goeie optie hadden gevonden?
Absoluut.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Goede opstelling van Jol.
Pantelic vind ik niet minder dan Koevermans en die is transfervrij. Als je Koevermans koop weet je wel beter wat je krijgt, maar dat kan ook wel weer een nadeel zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef denthemen het volgende:
Dat was altijd een goede optie geweest. Ik heb nooit begrepen waarom Van Gaal hem na dat seizoen dat hij zo goed speelde hem op het 2de plan zette.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef denthemen het volgende:
Ik zag de tussenstand bij PSV en kon alweer raden dat deze opmerking zou komen. Ik vind Koevermans alles uitstralen wat niet bij Ajax hoort. Dus wat mij betreft: inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef denthemen het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zag de tussenstand bij PSV en kon alweer raden dat deze opmerking zou komen. Ik vind Koevermans alles uitstralen wat niet bij Ajax hoort. Dus wat mij betreft: inderdaad
Inderdaad, wat ook bij Cvitanich had moeten gebeuren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Mr_DG het volgende:
Sulejmani maar eens 90 minuten laten staan.
Het liefst een paar wedstrijden achter elkaar.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Rumille het volgende:
Goeie opstelling, alleen blijf ik de beslissing om Rommedahl boven Cvitanich te verkiezen niet snappen
En Emanuelson LB blijf ik riskant vinden.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:31 schreef Cheiron het volgende:
4-4-2, dan zou ik echt met Cvitanich spelen ipv Rommedahl.
Iedereen ziet t behalve Jol?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Suarez-Rommedahl voorin wtf?Nu vind ik de keuze voor Rommedahl boven Cvitanich wel vreemd.
zoals wel meer dingenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen ziet t behalve Jol?
Welke opbouw? Het is steeds een hoge bal vooruit die elke verdediger oppakt. Snap niet dat Jol ze dat niet 'verbied'quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef Cheiron het volgende:
Rommedahl bakt er weer niks van, maar dat doet niemand ook eigenlijk op dit moment. Verdomme wat is die opbouw toch slecht bij Ajax. Het is altijd maar hopen op een individuele actie. Nooit eens lekker er doorheen spelen..
Ik had al nauwelijks vertrouwen in Jol maar na dit....quote:En dat Suarez niet in de spits moet spelen hebben we vorig jaar toch al genoeg gezien? Hij heeft iemand om hem heen nodig. En nee, dat zijn duidelijk niet Sulejmani en Rommedahl
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:12 schreef Mr-Sander het volgende:
Misschien heeft Cvitanich De Zeeuw's vrouwtje wel gepakt
No Shitquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:19 schreef Chadi het volgende:
als je hier gelijk speelt pak je een punt.
Die is vrijgezelquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:12 schreef Mr-Sander het volgende:
Misschien heeft Cvitanich De Zeeuw's vrouwtje wel gepakt
Cynisme, samen met alle andere jaren 90 liederen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:20 schreef Komakie het volgende:
werd er nou net om Litmanen geschreeuwd
Ik kan nu 4 a4tjes voltypen over waar ik me aan erger, maar de hoofdpunten:quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:23 schreef versteegrob het volgende:
Goede analyse over Ajax.
Het rent maar door elkaar, geen afspraken, geen beleving, geen agressie.
Goed Ajax
We are the championsquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Cynisme, samen met alle andere jaren 90 liederen.
En het is ook zo voorspelbaar. Vertonghen en Alderweireld leggen balletjes breed naar elkaar. Van Der Wiel gaat naar binnen lopen met de bal en loopt zich vast. Rommedahl die geen voorzet kan geven. Suarez met mislukte kaats-hakjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan nu 4 a4tjes voltypen over waar ik me aan erger, maar de hoofdpunten:
* Slap in de duels
* Doet Aissati ook mee?
* Waar trainen ze eigenlijk op?
* Ik word hier zo moe van
Het mooie is, dat diegenen die dat zeggen, zelf het hardst loeien na zo'n duel als vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Was te verwachten. Meer zeg ik niet want ik ben volgens een aantal hier de 2e Barca.
Toen Suárez naar Groningen ging koste hij voor Groningen geen 6,5 miljoen, toen Huntelaar van AGOVV naar Heerenveen ging kostte hij ook geen 9 miljoen en voor Sulejmani werd door Heerenveen ook geen 16,25 miljoen betaald. Het is gewoon een kwestie van GOED scouten. Natuurlijk zul je wel eens spelers aantrekken die de top niet zullen halen maar het grootste gedeelte van de gescoutte spelers moet toch zeker uitgroeien als een vaste waarde van Ajax. En dat talent loopt er echt wel rond. Kijk maar naar bijvoorbeeld Dries Mertens bij Utrecht en Honda bij VVV. Als je daar vroeg bij bent haal je jonge jongens naar Ajax die binnen één jaar in de basis spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef Komakie het volgende:
Ja laten we weer talent aan gaan trekken wat nog niet het niveau heeft dat nodig is. Gaan we aan het einde van het seizoen weer klagen dat er niet genoeg doelpunten worden gemaakt en dat het niet is wat verwacht wordt.
Ajax heeft op dit moment een spits nodig die er staat en niet 1 die er nog moet komen. Dan is Pantelic een goede optie. Zeker aangezien hij transfervrij is. Ok hij zal niet bepaald een laag salaris hebben, maar dat krijg je er wel weer uit door het ontbreken van het transfergeld. Terwijl een groot talent een hoop geld kost. Daar kun je Pantelic wel een paar jaar van betalen. Kijk maar naar wat Huntelaar, Suarez en Sulejmani gekost hebben. Allemaal talenten en van het geld dat ze daarvoor betaald hebben, kun je Pantelic nog 10 jaar van betalen.
Toen ze de laatste keer kampioen werden hadden ze ook een paar hele goede talenten. Maar ga die maar zo'n groep maar eens bij elkaar krijgen. Als je kijkt waar ze nu spelen. Je doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je even dat soort jongens bij elkaar krijgt.
Iemand van 30 komt om af te bouwen. Hij zal nooit beter worden dan dat hij nu is. Als je dan iemand aantrekt moet het wel een klasbak zijn. Nou kan ik de kwaliteiten van Pantelic niet goed inschatten omdat ik hem bijna nooit heb zien voetballen.quote:Zo oud is 30 nog niet. de vergelijking met Van Nistelrooy en Inzaghi vind ik ook overdreven, maar met 30 jaar kun je nog makkelijk 2 tot 3 jaar aan de top mee.
En veel langer hou je goede spelers niet bij een club. Zeker Ajax niet.
Wie dat moet zijn? Daar hoef ik me toch niet mee bezig te houden. Volgens mij heeft Ajax daar hun scouting voor. En Ajax heeft wel wat ervaren spelers hoor: Gabri, de Zeeuw, Oleguer, Wielaert, Atouba en Stekelenburg hebben allemaal al heel wat wedstrijden op zak zelfs Emanuelson en Rommedahl moeten toch ondertussen wel weten hoe het allemaal werkt.quote:Je doet elke keer net alsof dat soort spelers voor het oprapen liggen. Wie zouden ze dan aan moeten trekken? Moet je er wel even rekening mee houden dat dat hij zowel in transfersom als in salaris wel betaalbaar moet blijven. Die krijg je gewoon niet. Ze hebben het bij Seedorf geprobeerd (ik vond dat nog niet eens zo'n slechte optie, maar hij is wel erg oud) maar die heeft ook bedankt. Hij zei dat hij nog niet klaar is bij Milan, maar ondertussen lacht hij zich kapot om het salaris dat ze bij Ajax hem kunnen betalen.
Als iemand een idee heeft wie er als ervaren persoon bij zou moeten komen die betaalbaar is dan hoor ik het graag. Die is er namelijk gewoon niet.
Ik heb het niet gehoord op eredivisie live.quote:Bodul maandag naar Club Brugge
Ajax verhuurd Darko Bodul voor één seizoen aan Club Brugge. Dat meldt Eredivisie Live. De 20-jarige aanvaller werkte vorig seizoen al samen met voormalig Ajax-trainer Adrie Koster, die momenteel het scepter zwaait bij de Belgische topclub.
Bodul kreeg van coach Martin Jol te horen dat hij dit seizoen ervaring op mag doen bij een andere club. De Kroatisch international had echter ook gewoon bij de A-selectie van Ajax kunnen blijven, maar daar was de kans op speeltijd gering.
Rond kwart over twee hoorde ik dat het Sparta of Club Brugge voor hem zou worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord op eredivisie live.
Iemand anders wel?
Die kerel is elke wedstrijd onzichtbaar!! Tegen Sparta ook. Hetzelfde geldt voor Sulejmani, heeft ie al 1 keer z'n man voorbij gespeeld?quote:
Integendeel, ik vind de mensen hier soms te positief. Onze selectie en spel is veel minder dan die van de concurrentie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Was te verwachten. Meer zeg ik niet want ik ben volgens een aantal hier de 2e Barca.
Samenvatting: Ajax + scouten = diep en dieptriest. Al jaren. Ze kunnen nog heel wat leren van Heerenveen, Groningen, Twente en zelfs PSV.quote:
Ze lopen maar lekker terug naar Amsterdam.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Zal de spelersbus nog tegen worden gehouden straks?
Op het moment dat ze ook bij hun vorige club kwamen waren het ook nog geen toppers. Daar zijn ze ontdekt en Ajax heeft ze gekocht toen ze al ontdekt waren, maar nog niet op topniveau waren. Dan is het nog steeds talent, maar je hebt er wel een belachelijk bedrag voor moeten betalen en als je ze voordat ze ontdekt werden bij die clubs had gescout waren het ook niet gelijk toppers geweest. Kortom, zit je weer met een selectie met potentiespelers en niet met mensen die een kampioenschap voor je gaan halen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
Toen Suárez naar Groningen ging koste hij voor Groningen geen 6,5 miljoen, toen Huntelaar van AGOVV naar Heerenveen ging kostte hij ook geen 9 miljoen en voor Sulejmani werd door Heerenveen ook geen 16,25 miljoen betaald. Het is gewoon een kwestie van GOED scouten. Natuurlijk zul je wel eens spelers aantrekken die de top niet zullen halen maar het grootste gedeelte van de gescoutte spelers moet toch zeker uitgroeien als een vaste waarde van Ajax. En dat talent loopt er echt wel rond. Kijk maar naar bijvoorbeeld Dries Mertens bij Utrecht en Honda bij VVV. Als je daar vroeg bij bent haal je jonge jongens naar Ajax die binnen één jaar in de basis spelen.
Dat hoeft natuurlijk niet per se en als hij het benodigde niveau heeft hoeft hij niet meer beter te worden. Als hij maar het niveau heeft. Kijk naar een Makaay. Die zal niet meer beter worden maar wel een belangrijke kracht. Dat hij op de bank zit heeft met een spelopvatting te maken, niet met zijn kwaliteiten. Laten we eerlijk zijn, spelers van dat soort niveau krijg je niet als ze 5 jaar jonger zijn.quote:Daarentegen ben ik wel een voorstander van een evenwichtige selectie. Een elftal kan niet bestaan uit elf 20-jarigen. Je moet ook een paar jongens hebben die de schouders eronder kunnen zetten als het slecht gaat en de nodige ervaring hebben om spelers op hun goede plek te zetten.
[..]
Iemand van 30 komt om af te bouwen. Hij zal nooit beter worden dan dat hij nu is. Als je dan iemand aantrekt moet het wel een klasbak zijn. Nou kan ik de kwaliteiten van Pantelic niet goed inschatten omdat ik hem bijna nooit heb zien voetballen.
[..]
Je zegt zelf in die eerste post: Maar zorg er dan voor dat zo'n speler van het kaliber Stam, Davids of Rijkaard is en niet van het kaliber Pantelic (met alle respect hoor).quote:Wie dat moet zijn? Daar hoef ik me toch niet mee bezig te houden. Volgens mij heeft Ajax daar hun scouting voor. En Ajax heeft wel wat ervaren spelers hoor: Gabri, de Zeeuw, Oleguer, Wielaert, Atouba en Stekelenburg hebben allemaal al heel wat wedstrijden op zak zelfs Emanuelson en Rommedahl moeten toch ondertussen wel weten hoe het allemaal werkt.
Nogmaals van mij hoeft er geen ervaren spits bij. Ik heb liever een jonge Zweed die we over 3 jaar met 10 miljoen winst door verkopen aan Inter Milaan. En die spelers zijn er echt wel. Er is de laatste jaren bij Ajax alleen vreselijk slecht gescout.
Waarom haal jij of een andere mod normale posts weg dan? Of mogen er alleen positieve berichten over Ajax geplaatst worden?? Het moet niet gekker wordenquote:
Ik haal niets weg maar ik weet wel dat we een liveverslagen topic hebben om het over de wedstrijd te hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Waarom haal jij of een andere mod normale posts weg dan? Of mogen er alleen positieve berichten over Ajax geplaatst worden?? Het moet niet gekker worden
En hij zorgt wel voor bweging voorinquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Komakie het volgende:
Nou Nou doelpuntje gescoord....
Btw, ik snap nog steeds niet dat Cvitanich weg moet. Die levert af en toe nog wel eens een intelligente pass af.
Oh dus hier mag niet gereageert worden als er een goal gemaakt wordt door Ajax?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik haal niets weg maar ik weet wel dat we een liveverslagen topic hebben om het over de wedstrijd te hebben.
Hoe jij daarna reageert is natuurlijk niet al te slim.
Ga lekker zeiken in FB aub, dit is het Ajax topic.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Waarom haal jij of een andere mod normale posts weg dan? Of mogen er alleen positieve berichten over Ajax geplaatst worden?? Het moet niet gekker worden
Ze hebben wel een beetje meer ruimte, maar je ziet wel dat hij af en toe een bal kaatst enzo. Dat heb ik ze de hele eerste helft nog niet gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hij zorgt wel voor bweging voorin
Enoh is de afgelopen wedstrijden een van de betere spelers geweest hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
En laat ze alfsjeblieft die Enoh naar de tribune sturen
Hoe krijg je het voor mekaar als zo'n beetje alles aan de club zo'n beetje de laatste 5 jaar veranderd is (technische staf, spelers, bestuur, etc) en nog krijg je het voor elkaar om dezelfde problemen te houdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ga lekker zeiken in FB aub, dit is het Ajax topic.
Ontopic: Ik snap echt niet wat er nou al jaren zo fout gaat. Iedereen geeft altijd vanalles de schuld: trainers, spelers, scheidsrechters, de medische staf etc. Maar wat als enige continu een probleem is, is gewoon de mentaliteit. Ik snap niet hoe ze zo langzaam durven te spelen tegen een tegenstander als Heracles. Die moet je overrompelen en zorgen dat je binnen 10 minuten op 1-0 staat zodat ze niet meer aan durven te vallen. Maargoedhelaas gebeurt dat niet vaak meer.
Nou ik vind hem nu aardig knudde...quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Enoh is de afgelopen wedstrijden een van de betere spelers geweest hoor.
Waar bemoei je je mee flapdrolquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ga lekker zeiken in FB aub, dit is het Ajax topic.
Ontopic: Ik snap echt niet wat er nou al jaren zo fout gaat. Iedereen geeft altijd vanalles de schuld: trainers, spelers, scheidsrechters, de medische staf etc. Maar wat als enige continu een probleem is, is gewoon de mentaliteit. Ik snap niet hoe ze zo langzaam durven te spelen tegen een tegenstander als Heracles. Die moet je overrompelen en zorgen dat je binnen 10 minuten op 1-0 staat zodat ze niet meer aan durven te vallen. Maargoedhelaas gebeurt dat niet vaak meer.
Precies, dat bedoel ik dus. Alles is veranderd, maar het is nog steeds precies hetzelfde gedoequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor mekaar als zo'n beetje alles aan de club zo'n beetje de laatste 5 jaar veranderd is (technische staf, spelers, bestuur, etc) en nog krijg je het voor elkaar om dezelfde problemen te houden![]()
Ik kom even terug op deze opmerking.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ze lopen maar lekker terug naar Amsterdam.
Dat bedoel ik inderdaad....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
En weer Cvitanich die het opzet
Billenknijpen tegen Heracles fucking Almoquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef finsdefis het volgende:
Tja, dat het 3-0 is maskeert het alleen maar dat het weer bagger was. Die 3-0 moet je in het eerste half uur maken, niet in het laatste.
Ik gok dat dat cynisch bedoeld is.quote:
Winnen is winnen, wanneer je de doelpunten maakt is niet belangrijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef finsdefis het volgende:
Tja, dat het 3-0 is maskeert het alleen maar dat het weer bagger was. Die 3-0 moet je in het eerste half uur maken, niet in het laatste.
Inderdaad hij zorgt voor beweging en als je dan moet kiezen tussen Rommedahl of hem kies je voor hem . En hij laat toch wel zien het verschil te kunnen maken of hij nou scoort of zorgt dat die balsnelheid hoger ligt .quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad....
Die jongen is naar mijn idee hartstikke waardevol, maar waarom zien ze dat niet
Dat Jol Rommedahl in de selectie opneemt begrijp ik nog wel. Dat hij 'm in de basis zet begreep ik in het begin ook wel, maar je ziet gewoon dat Cvitanich echt weet wat 'ie doet en niet zomaar naar voren rent om vervolgens hooguit een corner eruit te halen. Het nadeel is alleen dat Cvitanich wat afhankelijker is van de rest, maar hij heeft zeker veel inzicht en is niet alleen maar een spits.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad hij zorgt voor beweging en als je dan moet kiezen tussen Rommedahl of gem kies je voor hem . En hij laat toch wel zien het verschil te kunnen maken of hij nou scoort of zorgt dat die balsnelheid hoger ligt .
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef El_Bassie het volgende:
De handen dichtknijpen met de drie punten, nu hopen dat iemand hetzelfde doet met de strot van Leo Driessen. Verder deze wedstrijd maar snel vergeten.
Dit hoor ik gelukkig niet elke week.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef El_Bassie het volgende:
Verder deze wedstrijd maar snel vergeten.
Tja, we moeten vooral naar onszelf kijken. Er zat nog steeds geen lijn in het spel en Suárez was ook niet te zien (vooral in de eerste helft) waardoor we helemaal niets creeerden. Als je vanaf het begin scherp bent en technisch een beetje onderlegd bent dan zou je toch een snel doelpunt (of iig schot op doel) verwachten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef 122448 het volgende:
AZ verloor hier ook met 3-2, Feyenoord won ook nipt met 1-0. Dan valt het nog wel mee al met al
Inderdaad. Hij heeft zijn jaarlijkse goede wedstrijd al gespeeld. Dan weet je genoeg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:25 schreef Gratau het volgende:
opdonderen met die Rommedahl.
Niet vergeten dat Heracles met 10 man speelde he.. dat had er ook veel mee te maken dat ajax opeens kon voetballen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:25 schreef StarGazer het volgende:
Urby was goed zeg
Daarna liep het beter met Cvitanich.
Snel vergeten, 3 punten en dat is het belangrijkste op dit moment.
Alderweireld werd toch een paar keer simpel voorbij gelopen, alsof hij bij de Fjes vandaan kwam.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef El_Bassie het volgende:
Een dikke plus voor het centrum. Alderweireld - Vertonghen lijkt uitstekend te staan. Tegen Heracles, dat dan weer wel.
En Kennedy erbij, die voegen echt helemaal niets toe.quote:
Heb je de eerste helft gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef Noshiba het volgende:
Wat een onzin dat het gelijk dramatisch is.
Die gozer moet echt een nekschot krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Verdediging was goed. Goede invallers. Slechste man in het stadion was Leo Driessen.
Eerste helft klopt wel ja, maar tweede helft vond ik Ajax toch wel wat beter dan Heracles.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Grappig dat de Heracles spelers zelf zeggen dat ze het moeilijk hadden tegen Ajax. Volgens de commentator en Tan en v. Halst was het dik onverdiend.
Ik zou het niet gek vinden, we zullen ze beiden nodig hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef Dvm86 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet denken van de situatie Cvitanich/Pantelic. Liefst zie ik Cvitanich blijven en Pantelic komen.
Wij hebben 3 keer gescoord en zij 0 keer.. dan is t verdiend, punt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Grappig dat de Heracles spelers zelf zeggen dat ze het moeilijk hadden tegen Ajax. Volgens de commentator en Tan en v. Halst was het dik onverdiend.
Vond de 2e helft best aanvaardbaar, ook voor de 1e goal speelden ze steeds beter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wij hebben 3 keer gescoord en zij 0 keer.. dan is t verdiend, punt.
Het spel baart gewoon enorm veel zorgen.
Maar er is nog steeds een gebrek aan creativiteit op het middenveld en een extra verdediger kan toch echt geen kwaad (maar die zie ik niet meer kopen). Ik blijf hopen op Van der Vaart. Ik zie hem namelijk niet voor een paar jaar bij Everton of de Spurs tekenen. Die jongen wilt zo snel mogelijk terug naar het hoogste niveau. Jaartje Ajax en dan naar Arsenal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden, we zullen ze beiden nodig hebben.
Ja en we roepen al jaren na elke wanvertoning snel vergeten, maar helaas doen de spelers dat ook want ze blijven maar doorkutten.. zit totaal geen gedachte achter het spel van Ajax.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is Ajax.
3 punten zijn 3 punten.
Dit telt. Neemt niet weg dat het een zaadwedstrijd was, een verschrikking.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wie is niet riskant op LB? Denk dat Urby het beste is op die plek.
Even niet vergeten dat dit HERACLES ALMELO is en niet OLM of HSV. Maar eerlijk is eerlijk, hij deed het goed. Aissati bijna niet gezien en Sulejmani speelt nog steeds kut. Hoop dat het goed komt met hem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]. Doordat Urby meer volwassen is geworden is de LB toch weer een interessante plek voor hem vind ik.
En volgende wedstrijd is het weer prut.. ok ik geef toe hij had weer eens een goede dag... maar let maar op dat hij weer leuk gaat doorkutten volgende week, zoals hij dat al jaren doet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:41 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, pluspuntje voor Urby en Dario en in mindere mate Enoh.
Vooral Urby was koning als LB.
Uiteraard valt dat te verwachten, maar bij dit Ajax kijk ik liever van wedstrijd naar wedstrijd, er valt toch niks te voorspellenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:46 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En volgende wedstrijd is het weer prut.. ok ik geef toe hij had weer eens een goede dag... maar let maar op dat hij weer leuk gaat doorkutten volgende week, zoals hij dat al jaren doet.
sorry voor mijn negativiteit hiero.. mja wat wil je als je 90 min kut voetbal kijkt...
Dat het OLM of HSV niet is maakt niet uit want Ajax hoeft totaal niet europees te denken, volle bak richten op de competitie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Even niet vergeten dat dit HERACLES ALMELO is en niet OLM of HSV. Maar eerlijk is eerlijk, hij deed het goed. Aissati bijna niet gezien en Sulejmani speelt nog steeds kut. Hoop dat het goed komt met hem.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:49 schreef Jnk18 het volgende:
Ah nu dus weer 2 Interlands ertussen door.. pff.
Idd.. europees is alleen goed om paar puntjes te sprokkelen en wat geld misschien mja dat is ook niet veel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:49 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat het OLM of HSV niet is maakt niet uit want Ajax hoeft totaal niet europees te denken, volle bak richten op de competitie.
Da's waar, maar ook niet vergeten dat Urby wordt rondgeslingerd. Dan is het gewoon netjes dat ie vandaag laat zien hoe goed ie is. Mag ook weleens gezegd worden, vooral bij Urby.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Even niet vergeten dat dit HERACLES ALMELO is en niet OLM of HSV. Maar eerlijk is eerlijk, hij deed het goed.
Die speelde inderdaad naar behoren. .quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's waar, maar ook niet vergeten dat Urby wordt rondgeslingerd. Dan is het gewoon netjes dat ie vandaag laat zien hoe goed ie is. Mag ook weleens gezegd worden, vooral bij Urby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |