abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72270085
Marko Pantelić (Belgrado, 15 september 1978) is een Servische profvoetballer die anno 2009 werkloos is. Toch is Pantelic de recordinternational van het Servische voetbalelftal.

Carriere:
seizoen club land
1995/96 Iraklis FC
1997/98 Paris Saint Germain
1998/99 Celta de Vigo
1999/00 Sturm Graz
2000/01 Yverdon-Sport
2002 Obilić Belgrado
2002/03 FK Smederevo
2003/04 FK Smederevo
2004/05 Rode Ster Belgrado
2005/06 Hertha BSC
2006/07 Hertha BSC
2007/08 Hertha BSC
2008/09 Hertha BSC
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:31:11 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72270126
Pantelic, whoho!

Maar ik snap best dat het beleid allemaal kut is hoor. Ik snap best dat het vervelend is om op zondagavond van 19u tot 19.10u niet heel leuk voetbal te zien op nederland 2. Zou ik ook godganse dagen van gaan lopen kankeren op het Fokforum.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:31:31 #3
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72270134
WANBELEID!!!!! JOL OPROTTEN!!!!

Zo, hoeft de rest het niet meer te doen.
Jawel, je keek.
pi_72270144
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef jna het volgende:
WANBELEID!!!!! JOL OPROTTEN!!!!

Zo, hoeft de rest het niet meer te doen.
QFT
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72270148
ben wel blij met de aankoop nu nog kijken of hij het ook echt goed gaat doen
pi_72270154
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!

Maar ik snap best dat het beleid allemaal kut is hoor. Ik snap best dat het vervelend is om op zondagavond van 19u tot 19.10u niet heel leuk voetbal te zien op nederland 2. Zou ik ook godganse dagen van gaan lopen kankeren op het Fokforum.
Held
pi_72270177
Waar is al het geld?
WOS'ser for life.
pi_72270204
Pantelic was een meer dan aardige spits in de Bundesliga, ben benieuwd hoe hij het bij jullie gaat doen, ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van, maar het zou zo maar een schot in de roos kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door En1gma op 30-08-2009 01:01:05 ]
pi_72270306
quote:
Pantelic, whoho!

pi_72270616
Hoop dat hij er meteen staat en een targetman is voor de spelers om hem heen.

Zal wel uitdraaien op 2 maanden nodig om in vorm te komen en dan een dikke blessure. Heb er weinig gevoel bij moet ik zeggen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72270684
Zou mooi zijn als Micky en Luis om hem heen dartelen en dat hij de ijskoude killer is die ontbreekt. Ik vrees echter dat het iets minder rooskleurig zal zijn, maar ik verwacht niet dat 't een uberflop wordt
pi_72270693
Jezus jongens, een speler van het kaliber Pantelic moet je gewoon blij mee zijn, beter zal je het waarschijnlijk toch niet krijgen. 30 jaar is bovendien heul zo slecht niet, top van de meeste spitsen is tussen de 28 en 33 jaar.
Daarna krijg je spelers zoals (hopelijk) Bodul en Castillion die er dan hopelijk klaar voor zijn.
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:04:37 #13
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_72270878
quote:
Pantelic, whoho!

Dus het is totaal niet raar dat Dario uit Argentinie komt voor 7,5 miljoen om een jaar later weer weg te mogen om plaats te maken voor een spits die waarschijnlijk belachelijk veel gaat verdienen?
#FreeHat
pi_72270890
Morgen met Sulejmani-Suarez graag.

Al kijk ik er niet van op als Kennedy morgen vanaf minuut 1 start.
pi_72270962
Na alle namen van spelers die ooit ergens wat hebben gepresteerd maar nu niets meer toevoegen lijkt er nu ook daadwerkelijk zo'n speler te komen. Maar, misschien wordt ik verrast.
pi_72270977
Pantelic. Verrassende keus.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72271032
En nu nog een verdediger graag (van niveau als het ff kan)!
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:13:35 #18
131729 jna
pi_72271088
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Dus het is totaal niet raar dat Dario uit Argentinie komt voor 7,5 miljoen om een jaar later weer weg te mogen om plaats te maken voor een spits die waarschijnlijk belachelijk veel gaat verdienen?
ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?
Jawel, je keek.
pi_72271129
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:56 schreef Rumille het volgende:
Jezus jongens, een speler van het kaliber Pantelic moet je gewoon blij mee zijn, beter zal je het waarschijnlijk toch niet krijgen. 30 jaar is bovendien heul zo slecht niet, top van de meeste spitsen is tussen de 28 en 33 jaar.
Daarna krijg je spelers zoals (hopelijk) Bodul en Castillion die er dan hopelijk klaar voor zijn.
Ongeveer hetzelfde kaliber als Luque.
(Zonder te willen trollen)

Als PSV-fan zou ik destijds blij geweest zijn met Luque, evenals ik op dit moment blij geweest zou zijn met de komst van Pantelic.

[ Bericht 0% gewijzigd door En1gma op 30-08-2009 00:36:05 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:16:16 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72271145
Is de aankoop al bevestigd door Ajax?
Life is what you make it.
pi_72271224
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef jna het volgende:

[..]

ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?
Ja, dat moeten wij doen. De rest blijft lekker kankeren op fok
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:23:08 #22
166976 DuvelDuvel
pi_72271299
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef jna het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet. Maar we mogen toch wel discussiëren over bepaalde spelers en keuzes van het bestuur.
#FreeHat
pi_72271559
Dacht dat Pantelic een technische middenvelder was. Volgens mij heb ik hem vorig seizoen bij Hertha nog zien invallen als spielmacher.
Kopsterk lijkt ie me sowieso niet, dus wat de bedoeling is ?
Overigens als ie fit is dan is het een heel leuke speler, kan je er best bij hebben.
Ben alleen bang dat ie niet zo fit is en zijn niveau niet meer gaat halen (waar heb ik dat meer gezien ?).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:51:43 #24
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72271792
Veel mensen die hier een mening hebben over een speler die ze niet of nauwlijks hebben zien spelen
pi_72271849
Ik vond Pantelic altijd een erg goede spits bij Hertha. Heb hem wél regelmatig zien spelen.
pi_72271932
Ik blijf het raar beleid vinden. Maar goed, als hij er meer dan 20 inschopt hoor je mij uiteraard niet klagen .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72272036
En een contract voor een jaar is ook prima, zit je er ook niet aan vast als ie niet presteert.
Als ie wel presteert dan ben je hem waarschijnlijk ook wel kwijt maar dan heb je er dit seizoen nog plezier van.
pi_72272095
quote:
Pantelic, whoho!

Wat een suffe post. Het beleid is toch ook gewoon kut.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:13:45 #29
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72272114
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:12 schreef navigator het volgende:

[..]

Wat een suffe post. Het beleid is toch ook gewoon kut.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72272150
Heb hem in actie gezien toen ik bij de wedstrijd Hertha - Werder was, unsere nr 9: Markoooo Pantelic.
Over ongeveer 2 weken is hij al 31, en hij moet wel erg veel gaan verdienen hier. Was in ieder geval wel een goede spits, meer dan 1 op 3 in de Bundesliga is gewoon prima. Ben benieuwd hoe de samenwerking met Suárez gaat verlopen, en wat er nu met Sulejmani gaat gebeuren. Nu nog hopen op een centrale verdediger, zodat Wielaert op de tribune kan (al hoort ie daar nu eigenlijk al, omdat Oleguer beter is).
pi_72272174
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:01 schreef StarGazer het volgende:
Ik blijf het raar beleid vinden. Maar goed, als hij er meer dan 20 inschopt hoor je mij uiteraard niet klagen .
Wat is er dan raar aan het beleid???
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:25:59 #32
166976 DuvelDuvel
pi_72272261
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:18 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Euh spits kopen van 7,5 miljoen en die verhuren.
#FreeHat
pi_72272298
Pantalic is een best goede spits
Dacht alleen dat hij wat jonger was
pi_72272308
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:18 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

2 spitsen in huis hebben en die allebei de deur uit willen doen en dan op het laatste moment nog een transfervrije speler optrommelen.
Terwijl de linie waar echt versterking nodig is weer eens over het hoofd gezien wordt. Voor de zoveelste keer.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:43:07 #35
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72272501
Pantelic, we hadden het slechter kunnen treffen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_72272784
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:25 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Als je het er niet in ziet zitten kan je dat beter doen ja.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72272821
quote:

[..]

Dus dan maar liever een spits waar je het niet in ziet zitten houden? Cvitanich heeft het tot nu toe ook niet laten zien in wedstrijden waar het er om gaat. Ook donderdag heb ik hem niet gezien.
pi_72273132
Is 't wat? En alweer een transfervrije
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 30 augustus 2009 @ 02:50:07 #39
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_72273268
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:37 schreef bloodysunday het volgende:
Is 't wat? En alweer een transfervrije
Nee je kunt beter 16 miljoen betalen he !
pi_72273504
Ben benieuwd, laten we hem in ieder geval beoordelen over een half seizoen en niet na 2 wedstrijden afschrijven
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72273651
Hopelijk is ie een beetje fit.
  zondag 30 augustus 2009 @ 03:59:57 #42
131603 Afwazig
Serious business
pi_72273674
Nou ik ben benieuwd
pi_72274053
Everton bereidt een bod voor op Van der Vaart, ik betwijfel alleen of hij daar voor een aantal jaar naar toe wilt.
pi_72274138
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef navigator het volgende:

[..]

2 spitsen in huis hebben en die allebei de deur uit willen doen en dan op het laatste moment nog een transfervrije speler optrommelen.
Terwijl de linie waar echt versterking nodig is weer eens over het hoofd gezien wordt. Voor de zoveelste keer.
Wie zegt dat ze geen verdediger meer huren of iets?

Dit komt ook ineens uit het niks naar buiten.
pi_72274181
Ben benieuwd vanmiddag, verwacht een moeizame middag......
pi_72274196
quote:
Sno op weg naar Bristol

zondag 30 augustus, door Lars, Tilburg, 09:11u, ajaxfans.net
Bristol City is met Ajax in verregaande onderhandeling ver Evander Sno. De club uit de Championship wil de middenvelder op huurbasis overnemen en meldt ervan uit te gaan dat de deal rond komt.

Sno werd vorig seizoen aangetrokken door van Basten, maar komt niet in de plannen van de nieuwe trainer Martin Jol voor. Eerder toonden FC Utrecht en Hertha BSC al belangstelling voor de oud/speler van Jong Oranje.
pi_72274211
quote:
Servische spits geeft morgen antwoord

AJAX ZET IN OP PANTELIC

UTRECHT – Ajax heeft goede hoop Marko Pantelic (30) vast te leggen. De spits van Hertha BSC is transfervrij, voerde al een telefonisch gesprek met trainer Martin Jol en geeft de Amsterdammers uiterlijk morgen uitsluitsel. Indien hij ja zegt, tekent hij in de hoofdstad een contract voor één seizoen. Dat werd gistermorgen besproken tijdens een onderhoud in de Amsterdam ArenA met onder meer zaakwaarnemer Karel van Burik en een delegatie van Ajax.

Met de komst van de Servische recordinternational zou één van de wensen van Jol in vervulling gaan. De coach geeft vanaf het begin van de voorbereiding aan graag een extra aanvaller en een centrale verdediger aan zijn selectie te willen toevoegen.
Naast het ’koopje’ Pantelic richtte Ajax zijn pijlen ook op oud-Heerenveenspeler Afonso Alves. Middlesbrough vraagt echter de hoofdprijs voor de Braziliaan en dat is op dit moment te veel voor Ajax.

Dat Pantelic op het punt staat in Amsterdam te tekenen, is eigenlijk een wonder. Op het moment dat zijn contract in Berlijn afliep, stonden de clubs in de rij, maar het salaris dat de langharige aanvaller vroeg was de meeste clubs te gortig. Nu de interesse verflauwde, kan Ajax hem voor heel wat minder loon vastleggen.

Pantelic ziet het jaartje in Amsterdam als een ideale gelegenheid om zijn aangetaste imago op te poetsen. De spits is – ondanks slechts zes treffers het afgelopen seizoen – een doelpuntengarantie, maar staat in Duitsland bekend als een lastige jongen.

De carrière van Pantelic is een opmerkelijke. De goaltjesdief gold in zijn jeugd in Belgrado als groot talent, maar verhuisde op zijn vijftiende noodgedwongen van Partizan naar het Griekse Iraklis, omdat zijn vader een baan kreeg in Thessaloniki. Daarna speelde hij onder meer voor Paris Saint-Germain, Celta de Vigo, Partizan Belgrado en Hertha BSC. In de Bundesliga scoorde hij 44 keer in 109 duels.
Dick van Burik als zaakwaarnemer
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:18:13 #48
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72274216
quote:

[..]

Wat dus inhoudt dat ie niet definitief weg moet en dat ze dus toekomst in hem zien.
Sommigen doen net of ie pas gekocht is en alweer gedumpt wordt. Hij is geen aankoop van Jol maar van van Basten. In tegenstelling tot een paar andere spelers zal Jol wel wat in hem zien maar zal ie wel om één of andere reden vinden dat ie er niet klaar voor is.
Wat moet ie dan, gewoon opstellen omdat zijn voorganger Ajax 7,5 miljoen af heeft laten tikken? Als Jol zich daardoor zou leiden dan zouden we ons pas zorgen over hem moeten maken.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:40:36 #50
51286 w00h00
Digital man!
pi_72274322
Kan iemand wat meer vertellen over die Pantelic?

4-4-2 of 4-3-3 spits? Aanspeelpunt of meer een afmaker?
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:41:36 #51
51286 w00h00
Digital man!
pi_72274331
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

dikkeee laterrrr
pi_72274369
quote:
Ajax directeur Van den Boog ontkent fraude PDF Print E-mail
Written by Administrator
Sunday, 30 August 2009
Directeur Rik van den Boog wordt als voormalige aandeelhouder en werknemer van the Entertainment Group (TEG) beticht van fraude, meldt De Telegraaf. Rik van den Boog reageert gelaten op de beschuldigingen aan zijn adres. Hij spreekt zelfs van chantage. TEG is de moedermaatschappij dat onder andere de Symphonica in Rosso concerten van Marco Borsato produceert. Symphonica een Drama zou nu een betere naam zijn.

Het is aan de economische crisis te wijten dat het ook in de entertainmentwereld slecht gaat. The Entertainment Group weet daar alles van, meldt De Telegraaf zondag. Veel personeel werd ontslagen, in België een filiaal gesloten en Lab Ventures ging failliet. Over dit onderdeel is nu veel beroering ontstaan, omdat investeerder en vastgoedondernemer Marco Krol Rik van den Boog beticht van fraude. De tegenwoordige Ajax-directeur was aandeelhouder van TEG toen hij Krol voorstelde te investeren."Het ging volgens Van den Boog echt super met Lab Venture. Maar amper een paar maanden later bleek het tegendeel waar. De liquidatie van de zaak was toen al in volle gang. Bovendien werd mijn investering, nadat ik het geld had overgemaakt, razendsnel weggeboekt naar andere ondernemingen." Hij noemt de Ajax-voorman zelfs een 'pathologische leugenaar'. Op zijn beurt, noemt Van den Boog het chantage. "Meneer Krol is gewend om te investeren in vastgoed. Als dat in waarde daalt, blijft er altijd nog een gebouw met tastbare stenen over. Maar als je in een bedrijf als Lab Venture investeert, loop je risico. Ik ben zelf op die manier ook veel geld kwijtgeraakt. De wereld is de afgelopen tijd nou eenmaal drastisch veranderd”, zegt Van den Boog, verwijzend naar de kredietcrisis.

Volgens investeerder Normann Kleine gaat het verhaal wat dieper. Ook hij is van mening dat er van misleiding sprake is, omdat er met geld van Lab Venture is geschoven om andere onderdelen te redden. Aan de buitenkant leek Lab Venture ondertussen een groot succes, meldt De Telegraaf, gevestigd in een indrukwekkend pand in Hilversum en met leaseauto’s van bijpassend formaat op de parkeerplaats. Normann Kleine stelt dat Rik van den Boog de man van de financiën was bij Lab Venture. „Hij regelde de benodigde fondsen en zorgde voor de geldstromen. „We hadden zeker tien knalgoede opportunities, waar we uiteindelijk met z’n allen miljoenen euro’s op hebben moeten afschrijven”, zegt Paul Brinks, de manager van Marco Borsato. “Maar alle betrokkenen hebben naar hun beste eer en geweten gehandeld. Dat geldt voor Krol, maar dat geldt óók voor Van den Boog. Er is heus niemand die momenteel op een zonnig eiland een lange neus naar ons zit te trekken. Wás het maar zo, dan had er tenminste nog iemand baat gehad bij het hele verhaal.”

TEG verzorgt niet alleen het management van Marco Borsato, maar ook Ilse de Lange en Guus Meewis. Een fusie van TEG met de Sport Entertainment Group van Kees Vos ging op het allerlaatste moment niet door. “We draaien nog gewoon winst hoor”, zegt Brinks, die niets wil zeggen over de omvang van de schulden van het bedrijf. De schulden lijken omvangrijk te zijn. Ook Marco Borsator lijkt daar uiteindelijk voor op te kunnen draaien, zo wordt gefluisterd. “Marco bemoeide zich zelden inhoudelijk met de zaken bij TEG, maar investeerde de afgelopen jaren wel heel veel in het bedrijf. Dat geld bracht hij op door twintig jaar lang zijn longen uit zijn lijf te zingen. Het zou een persoonlijk drama zijn als het met TEG mis zou gaan.” Normann Kleine, voormalig minister van Justitie in Suriname noemt de voormalige zakenpartners, waaronder Rik van den Boog, ‘volstrekt onbetrouwbaar’. Op zijn beurt noemt Rik van den Boog het gedrag van de investeerders chantage. Vooral investeerder Krol zou bij zijn aanval Rik misbruik maken van diens kwetsbare positie als directeur van Ajax. “Investeringen kunnen mislukken en de wereld is nou eenmaal de afgelopen tijd drastisch veranderd!”
pi_72274486
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef navigator het volgende:

[..]

Dat is toch juist prima dat hij transfervrij is? Of had je er liever nog wat extra miljoenen aan uitgegeven? Jij bent ook al zo'n clown die zeikt om het zeiken
pi_72274549
Sno naar Bristol? Dat overtreft mijn stoutste dromen. Ik ben benieuwd of ze nog bezig zijn met mogelijke versterkingen. Daar niets meer uitlekt blijft het gissen tot dinsdag.

Edit: ik lees net dat het over een huurovereenkomst gaat Nou ja... beter dan als tribuneklant bij Ajax.
quote:
Het seizoen is voor Robbie Wielaert slecht begonnen. De verdediger valt bij Ajax onder de nieuwe trainer Martin Jol voorlopig buiten de boot, omdat jongeling Toby Alderweireld de voorkeur krijgt. "Ik moet gewoon keihard blijven werken", zegt Wielaert tegenover AT5.

De routinier vindt zelf ook dat het beter moet. "Ik heb op dit moment een iets mindere fase, dat is duidelijk. Maar ik moet positief blijven en er voor blijven knokken."

Hij kwam een half jaar geleden over met de opracht structuur te brengen in de al jaren wankele defensie van Ajax. Inmiddels is Jol al op zoek naar een nieuwe verdediger, maar Wielaert maakt zich daarover geen zorgen. "Het is logisch dat Jol vier centrale verdedigers in de selectie wil hebben. Als Oleguer weg gaat, zullen ze proberen er iemand bij te halen. Dat is heel logisch."Of Wielaert zich vandaag al kan bewijzen, is onwaarschijnlijk. Martin Jol houdt vermoedelijk zijn Belgische centrum Alderweireld-Vertonghen in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo in stand.
FCUpdate

[ Bericht 52% gewijzigd door Dvm86 op 30-08-2009 10:21:47 ]
pi_72274689
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Edit: ik lees net dat het over een huurovereenkomst gaat Nou ja... beter dan als tribuneklant bij Ajax.
Zolang ze maar zijn complete salaris betalen doen ze maar wat ze willen.

Het jammere is alleen dat met het verhuren, dit soort spelers op een gegeven moment allemaal transfervrij weg lopen en je er niets meer voor terug ziet. Alles wat je voor ze hebt betaald is dan weg. Ach, je moet er iets voor over hebben om jaren wanbeleid recht te zetten
pi_72274723
Overigens is het natuurlijk afwachten of Pantelic komt. Misschien zegt ie wel nee omdat ie het laatste moment meer krijgt bij een Duitse middenmoter.
pi_72274807
quote:
‘Ajax raakt Sno kwijt aan Bristol City’
Geschreven op zondag, 30 augustus om 10:29

Het streven van Martin Jol om nog voor het sluiten van de transfermarkt een speler of tien kwijt te raken lijkt een utopie, maar voor Evander Sno lijkt inmiddels een vluchtroute gevonden te zijn. Bristol City, een club uit de Engelse Championship, wil de voormalig jeugdinternational dolgraag van de Amsterdammers huren. Bristol is volgens De Telegraaf in verregaande onderhandelingen met Ajax over een huurovereenkomst, en hoopt deze voor het sluiten van de transfermarkt af te kunnen ronden. Lukt dat, dan verdwijnt de boomlange middenvelder na één jaar in Amsterdam alweer via de achteruitgang. Jol zegde eerder het vertrouwen in de 22-jarige speler al op.

Eerder toonden ook FC Utrecht en Hertha BSC uit Duitsland belangstelling voor de oud-speler van Feyenoord, NAC en Celtic, maar tot een akkoord kwam het niet. Sno heeft bij Ajax nog wel een contract tot 2011, en keert dan ook mogelijk aan het eind van het huidige seizoen weer terug in de hoofdstad.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 augustus 2009 @ 10:48:46 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72275043
Met een mooie strik
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72275049
De Argentijnse media bericht dat de overgang van Cvitanich nog niet rond is. Het zou gaan om een bedrag van 250.000 USD dat nog overgemaakt moet worden door St Lorenzo. Omdat de Argentijnse transfer window reeds gesloten is, is het afwachten of de Argentijnse bond groen licht geeft voor een mogelijke overgang.
pi_72275063
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:32 schreef toma het volgende:

[..]

Hoppa
pi_72275206
--------------------aankoop---------------
Van der Wiel - aankoop - Alderweireld - aankoop
-----------Enoh - Van der Heijden------------
--------------------Eriksen-----------------
aankoop-------Castillion-------Sulejmani

Ons middenveld is over 1-2 seizoenen echt prachtig. Eriksen speelt nu nog in de A, maar zal op jonge leeftijd in het eerste doorbreken. Jammer dat Suarez daar geen onderdeel meer van uit zal maken.
pi_72275301
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is toch juist prima dat hij transfervrij is? Of had je er liever nog wat extra miljoenen aan uitgegeven? Jij bent ook al zo'n clown die zeikt om het zeiken
Je snapt niet wat ik bedoel
De prioriteit ligt helemaal niet voorin, achterin is het gatenkaas maar daar gebeurt weer eens helemaal niks, ja, behalve je minst slecht mandekker proberen van de hand te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 30-08-2009 11:09:05 ]
pi_72275304
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:00 schreef Dvm86 het volgende:
--------------------aankoop---------------
Van der Wiel - aankoop - Alderweireld - aankoop
-----------Enoh - Van der Heijden------------
--------------------Eriksen-----------------
aankoop-------Castillion-------Sulejmani

Ons middenveld is over 1-2 seizoenen echt prachtig. Eriksen speelt nu nog in de A, maar zal op jonge leeftijd in het eerste doorbreken. Jammer dat Suarez daar geen onderdeel meer van uit zal maken.
Over 1-2 seizoen? Mag echt hopen dat ze niet zo dom zijn. Laat ze nou maar zorgen dat er een team in het veld staat dat niet gemiddeld 14 jaar oud is.
pi_72275356
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:08 schreef navigator het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik bedoel domme lul.
De prioriteit ligt helemaal niet voorin, achterin is het gatenkaas maar daar gebeurt weer eens helemaal niks, ja, behalve je minst slecht mandekker proberen van de hand te doen.
De prioriteit ligt óók voorin. We missen toch ook een afmaker? Verder hoor ik van de mensen die Pantelic hebben zien spelen veel goede verhalen. Ik denk dus dat het wel een goede speler is om hem erbij te hebben.

Misschien komt er nog wel iemand voor achterin? De transferperiode is nog niet om. Ik kijk wel na dinsdag welke spelers we hebben en dan zien we het wel weer.
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:13:00 #65
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72275360
quote:
‘Ajax raakt Sno kwijt aan Bristol City’Geschreven op zondag, 30 augustus om 10:29

Het streven van Martin Jol om nog voor het sluiten van de transfermarkt een speler of tien kwijt te raken lijkt een utopie, maar voor Evander Sno lijkt inmiddels een vluchtroute gevonden te zijn. Bristol City, een club uit de Engelse Championship, wil de voormalig jeugdinternational dolgraag van de Amsterdammers huren. Bristol is volgens De Telegraaf in verregaande onderhandelingen met Ajax over een huurovereenkomst, en hoopt deze voor het sluiten van de transfermarkt af te kunnen ronden. Lukt dat, dan verdwijnt de boomlange middenvelder na één jaar in Amsterdam alweer via de achteruitgang. Jol zegde eerder het vertrouwen in de 22-jarige speler al op.

Eerder toonden ook FC Utrecht en Hertha BSC uit Duitsland belangstelling voor de oud-speler van Feyenoord, NAC en Celtic, maar tot een akkoord kwam het niet. Sno heeft bij Ajax nog wel een contract tot 2011, en keert dan ook mogelijk aan het eind van het huidige seizoen weer terug in de hoofdstad.
pi_72275379
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:13 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Behalve een ontzettende versteegrob, wat is er fout aan het dikgedrukte?
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:18:45 #67
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72275432
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Behalve een ontzettende versteegrob, wat is er fout aan het dikgedrukte?
Jol zei het vertrouwen op, zegde is grammaticaal net zo correct als om toch
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_72275489
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:18 schreef Luco het volgende:

[..]

Jol zei het vertrouwen op, zegde is grammaticaal net zo correct als om toch
op·zeg·gen zei of zegde -, h -gezegd
pi_72275743
quote:
Ajax A1 heeft in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag A1 een monsteruitslag neergezet. De ploeg van trainer Frank de Boer versloeg ADO met dubbele cijfers: 10-0. Ajax B1 won met 1-3 bij AZ B1.

De A1 stond bij rust al met 6-0 voor. Lorenzo Ebecilio scoorde 5 maal. Christian Eriksen wist twee keer te scoren. Ook Sneijder, Josefzoon en Dekker waren succesvol.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:38:12 #70
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72275758
Oh nee hè, straks raken we Sno ook nog eens kwijt
De titel van dat bericht is zó onterecht dramatisch
pi_72276146
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Sno naar Bristol? Dat overtreft mijn stoutste dromen. Ik ben benieuwd of ze nog bezig zijn met mogelijke versterkingen. Daar niets meer uitlekt blijft het gissen tot dinsdag.

[..]

FCUpdate

Hopen dat Oleguer lekker blijft
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:02:32 #72
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72276184
Hij moet blijven
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72276210
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:00 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Hopen dat Oleguer lekker blijft
Dan komt er geen nieuwe verdediger, ik zou het wel weten.
pi_72276274
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan komt er geen nieuwe verdediger, ik zou het wel weten.
Oleguer heeft vorig seizoen bewezen een uitstekende verdediger te zijn als Ajax tegen een moeilijke tegenstander moet spelen. Als Ajax tegen Heracles of Sparta moet spelen dan heeft Oleguer het moeilijk omdat hij dan veel mee moet voetballen.

Van mij mag Oleguer zeker blijven, altijd handig als je in de EL iemand met ervaring nodig hebt achterin.
pi_72276339
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef toma het volgende:

[..]

Oleguer heeft vorig seizoen bewezen een uitstekende verdediger te zijn als Ajax tegen een moeilijke tegenstander moet spelen. Als Ajax tegen Heracles of Sparta moet spelen dan heeft Oleguer het moeilijk omdat hij dan veel mee moet voetballen.

Van mij mag Oleguer zeker blijven, altijd handig als je in de EL iemand met ervaring nodig hebt achterin.
Van mij mag hij ook best blijven, met moet hier dan niet gaan zeuren dat er geen verdediger meer komt.
pi_72276410
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Van mij mag hij ook best blijven, met moet hier dan niet gaan zeuren dat er geen verdediger meer komt.
Wielaert had gewoon op moeten donderen
AJAX AMSTERDAM!
pi_72276447
Zo, nu kan ik even mijn mening geven over Pantelic:

In mijn ogen, en de huidige situatie, een hele goede aankoop! Voorin heb je allemaal jonge jongens lopen, daar is gewoon een ervaren speler bij nodig met de nodige ervaring, daar is Pantelic ideaal voor. Hij heeft bij Hertha bewezen van grote waarde te kunnen zijn, en bijna niemand scoort veel in de Bundesliga. Ik heb vertrouwen in deze jongen! Tevens hou je nu waarschijnlijk geld over voor eventueel een verdediger, we zullen er aan moeten wennen dat wanneer Ajax geen CL haalt dat de hand op de knip moet, hoe zuur dit ook is.

Ik snap de meningen van menig Fok! users niet, volgens mij waren jullie alleen tevreden als we Benzema hadden gekocht, al hadden jullie dan waarschijnlijk wel kritiek op zijn Twitter account, want je moet altijd wat te zeiken hebben toch?
Hij is 30, dat is helemaal niet te oud, iemand als Van Nistelrooij zou ik een moord voor doen bij Ajax, die is de 30 ook allang gepasseerd. Evenals een Trezeguet of Inzaghi, allebei topspitsen op oudere leeftijd. Kijk eens verder dan cijfertjes. Je kunt wel roepen om talenten e.d.: Daar hebben wij de tijd niet voor om te wachten tot ze eens van grote waarde kunnen zijn, wij hebben spelers nodig die er nu direct staan en direct toegevoegde waarde hebben. Tevens zou je dan een hele aanvalslinie krijgen met allemaal talent: Sulejmani, Suarez, aankoop, en we weten allemaal hoe broos talenten soms zijn.

Jullie zijn nu gewoon aan het zeiken om het zeiken, wie er ook was gekomen: Het was nooit goed
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:19:37 #78
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72276510
Pantelic lijkt me inderdaad geen slechte keuze, een ervaren spits met een flinke dot internationale ervaring erbij lijkt me echt niet verkeerd, we teren nu teveel op Suarez alleen.

Maar goed, eerste even afwachten of hij inderdaad komt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:20:39 #79
131603 Afwazig
Serious business
pi_72276530
Dit is echt ongelooflijk . Er moeten mensen weg, gaan er eindelijk mensen weg is het nog niet goed. Er moet gekocht worden, wordt er iemand binnengehaald is het weer niet goed.
pi_72276584
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Dit is echt ongelooflijk . Er moeten mensen weg, gaan er eindelijk mensen weg is het nog niet goed. Er moet gekocht worden, wordt er iemand binnengehaald is het weer niet goed.
Er zijn steeds meer 'zeikerds' op Fok waarvan ik denk dat ze het alleen maar leuk vinden om te zeiken op alles wat Ajax wel en niet doet.
pi_72276595
quote:
Bakircioglü in de belangstelling van NEC

zondag 30 augustus, door Bakelsevv, Overal, 12:17u, AT5
Nadat eerder interesse werd getoond in Oleguer, Darko Bodul en Darío Cvitanich lijkt nu ook Kennedy Bakircioglü de interesse van een club opgewekt te hebben. De Zweedse aanvaller zou in de nadrukkelijke belangstelling staan van NEC. De ploeg van Dwight Lodeweges zou immers nog steeds opzoek zijn voor een vervanger voor Saidi Ntibazonkiza.

Bakircioglü staat al sinds medio 2007 onder contract bij Ajax, maar heeft zich nooit echt in de basis weten te spelen. De 28-jarige Zweed heeft echter nog een contract tot medio 2011.
Hopen dat het doorgaat, ik gun hem een leuke club
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72276611
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Het is nooit goed Maar dat is ook wel weer een beetje de charme van dit topic
pi_72276636
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk is ie een beetje fit.
Dat idd. Neem toch aan dat hij gewoon doorgetraind heeft, al zal het nog wel een aantal weken duren voordat we hem op het veld zien gok ik.

Kan wel een heel vervelend mannetje zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:27:15 #84
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_72276663
Pantelić kijkt uit naar nieuwe uitdaging bij Ajax

Marko Pantelić ziet Ajax wel zitten, zo blijkt uit zijn uitlatingen in de Berlijnse krant BZ. 'Ik kijk echt uit naar deze nieuwe uitdaging. Ajax is een grote club. Ik hoop dat ik de club de komende jaren verder kan helpen' aldus de 30-jarige aanvaller.

Welkom Marko en dat je er maar 20 in mag leggen
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_72276693
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Er zijn steeds meer 'zeikerds' op Fok waarvan ik denk dat ze het alleen maar leuk vinden om te zeiken op alles wat Ajax wel en niet doet.
Zeiken gebeurt nou eenmaal als het wat minder loopt en aankopen uit blijven. Ook als er rare beslissingen worden gemaakt zeikt iedereen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72276713
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef toma het volgende:

[..]

Oleguer is een klungel die de ene na de andere fout maakte vorig seizoen. in Europa tegen Fiorentina en HSV-uit haalde iedereen een voldoende, dus om je daar nou op blind te staren . nee, we hebben een betere vervanger nodig maar ik ben bang dat Ajax ze gewoon niet weet te vinden.
pi_72276738
Nou, ik ben wel benieuwd. Hoor goede verhalen dus heb er wel vertrouwen in. En misschien kan hij Mikki ook net dat zetje de goede richting in geven.

Welkom!
pi_72276739
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:28 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Zeiken gebeurt nou eenmaal als het wat minder loopt en aankopen uit blijven. Ook als er rare beslissingen worden gemaakt zeikt iedereen.
Toen we voor het laatst kampioen werden zeikten we ook, omdat het voetbal niet mooi genoeg was
pi_72276774
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:29 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Oleguer is een klungel die de ene na de andere fout maakte vorig seizoen. in Europa tegen Fiorentina en HSV-uit haalde iedereen een voldoende, dus om je daar nou op blind te staren . nee, we hebben een betere vervanger nodig maar ik ben bang dat Ajax ze gewoon niet weet te vinden.
Aantal van die fouten waren niet zijn schuld, als de controleurs falen.... Op het moment is hij de beste, dus verdient basisplek
AJAX AMSTERDAM!
pi_72276818
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Toen we voor het laatst kampioen werden zeikten we ook, omdat het voetbal niet mooi genoeg was
Zeiken gebeurt altijd en vooral bij Ajax daar staat het ook om bekent dat de fans altijd kritisch zijn.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72276877
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:34 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Zeiken gebeurt altijd en vooral bij Ajax daar staat het ook om bekent dat de fans altijd kritisch zijn.
Ja leuk dat we dat zijn, maar het lijkt mij een goed moment om daar eens verandering in te laten komen. Laten we godverdomme eens achter onze club gaan staan. Dáár hebben de jongens op het veld wat aan. En of we nou Van der Vaart, Pantelic of Geert den Ouden aankopen. Lekker boeiend. Steunen die club.
pi_72276962
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja leuk dat we dat zijn, maar het lijkt mij een goed moment om daar eens verandering in te laten komen. Laten we godverdomme eens achter onze club gaan staan. Dáár hebben de jongens op het veld wat aan. En of we nou Van der Vaart, Pantelic of Geert den Ouden aankopen. Lekker boeiend. Steunen die club.
Als je zeikt hoef je niet gelijk je club NIET te steunen. Ik ben het ook wel is niet eens met een beslissing. Maar steun de club altijd
AJAX AMSTERDAM!
pi_72277035
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Als je zeikt hoef je niet gelijk je club NIET te steunen. Ik ben het ook wel is niet eens met een beslissing. Maar steun de club altijd
Zoals het in je vorige post stond, leek het net of je er trots op was dat wij altijd zo kritisch zijn. Zo van "kijk ons eens ons eigen team uitfluiten, lekker gek zijn wij he".

Maar als je het niet zo bedoeld dan was het niet voor jou bedoeld. Mijn post was echt wél voor zo'n 30000 andere mongolen die in de Arena zitten bedoeld.
pi_72277073
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:15 schreef denthemen het volgende:
Zo, nu kan ik even mijn mening geven over Pantelic:

In mijn ogen, en de huidige situatie, een hele goede aankoop!
Ik zal de discussie aangaan
quote:
Voorin heb je allemaal jonge jongens lopen, daar is gewoon een ervaren speler bij nodig met de nodige ervaring, daar is Pantelic ideaal voor. Hij heeft bij Hertha bewezen van grote waarde te kunnen zijn, en bijna niemand scoort veel in de Bundesliga. Ik heb vertrouwen in deze jongen! Tevens hou je nu waarschijnlijk geld over voor eventueel een verdediger, we zullen er aan moeten wennen dat wanneer Ajax geen CL haalt dat de hand op de knip moet, hoe zuur dit ook is.
Ajax kan helaas inderdaad geen dure jongens meer aantrekken want daarvoor hebben we de laatste jaren te slecht gepresteerd. Het geld moet slimmer geïnvesteerd worden. Helaas zijn spitsen niet de goedkoopste spelers.
quote:
Ik snap de meningen van menig Fok! users niet, volgens mij waren jullie alleen tevreden als we Benzema hadden gekocht, al hadden jullie dan waarschijnlijk wel kritiek op zijn Twitter account, want je moet altijd wat te zeiken hebben toch?
Het verschil is dat Benzema nog jong is en zich nog kan ontwikkelen (jaja daar is het toverwoord van Jol weer). Naar mijn mening moet Ajax helemaal niet op zoek gaan naar een ervaren spits maar een toptalent aantrekken van 19 of 20. Toen wij de laatste keer kampioen werden in 2004 liepen er ook weinig ervaren krachten rond voorin. Toen moest de kar getrokken worden door vd Vaart, Zlatan, Sneijder en Sonck.
Het gaat niet om ervaring het gaat om kwaliteit en als je wilt investeren dan is het verstandig om een jonge knaap aan te stellen omdat je mits hij doorverkocht wordt meer aan kunt verdienen.
quote:
Hij is 30, dat is helemaal niet te oud, iemand als Van Nistelrooij zou ik een moord voor doen bij Ajax, die is de 30 ook allang gepasseerd. Evenals een Trezeguet of Inzaghi, allebei topspitsen op oudere leeftijd. Kijk eens verder dan cijfertjes. Je kunt wel roepen om talenten e.d.: Daar hebben wij de tijd niet voor om te wachten tot ze eens van grote waarde kunnen zijn, wij hebben spelers nodig die er nu direct staan en direct toegevoegde waarde hebben. Tevens zou je dan een hele aanvalslinie krijgen met allemaal talent: Sulejmani, Suarez, aankoop, en we weten allemaal hoe broos talenten soms zijn.
Ten eerste zijn v. Nistelrooy, Trezeguet en Inzaghi wel van een ander kaliber dan Pantelic. Dit zijn allemaal spitsen die bij de aller grootste clubs geweldig hebben gepresteerd. Dat kan je van Pantelic niet zeggen helaas. En 30 is wel oud voor een voetballer. Hij kan nog een paar jaar mee en dan is het nog maar de vraag of ie z'n oude niveau nog wel haalt.
quote:
Jullie zijn nu gewoon aan het zeiken om het zeiken, wie er ook was gekomen: Het was nooit goed
Nee hoor, ik wil gewoon dat er eens met verstand wordt geïnvesteerd bij Ajax.

Ajax moet ervoor zorgen dat het gros van de spelers uit de eigen jeugd opleiding blijft komen. Echte specialisten zoals Suarez of Huntelaar kunnen nog extra worden aangetrokken want de jeugd opleiding kan niet ieder jaar een nieuwe Sneijder of Kluivert voortbrengen. Ik snap wel dat een club ook ervaren spelers nodig heeft die leiding kunnen geven aan de jongere spelers omdat je anders een onevenwichtige selectie krijgt. Maar zorg er dan voor dat zo'n speler van het kaliber Stam, Davids of Rijkaard is en niet van het kaliber Pantelic (met alle respect hoor).
pi_72277090
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zoals het in je vorige post stond, leek het net of je er trots op was dat wij altijd zo kritisch zijn. Zo van "kijk ons eens ons eigen team uitfluiten, lekker gek zijn wij he".

Maar als je het niet zo bedoeld dan was het niet voor jou bedoeld. Mijn post was echt wél voor zo'n 30000 andere mongolen die in de Arena zitten bedoeld.

Ik bedoelde meer met die post van Ajax-supporters zullen altijd kritisch zijn en dus soms zeiken en dat je daar weinig aan kan veranderen. Uitfluiten is het triestste wat er is want wat helpt het nou?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72277140
Pantelic lijkt me een prima (en voor mij onverwachte) keuze. Iemand met een goed doelpuntengemiddelde in de Bundesliga, veel internationale ervaring en met 30 jaar hopelijk ook een speler in wiens kielzog iemand als Sulejmani zich verder kan ontwikkelen.

Zoals gezegd: hopelijk is ie fit gebleven.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:49:15 #97
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72277141
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:27 schreef MassimO het volgende:
Pantelić kijkt uit naar nieuwe uitdaging bij Ajax

Marko Pantelić ziet Ajax wel zitten, zo blijkt uit zijn uitlatingen in de Berlijnse krant BZ. 'Ik kijk echt uit naar deze nieuwe uitdaging. Ajax is een grote club. Ik hoop dat ik de club de komende jaren verder kan helpen' aldus de 30-jarige aanvaller.

Welkom Marko en dat je er maar 20 in mag leggen
Dat wordt dus langer dan 1 jaar?
pi_72277151
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:49 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dat wordt dus langer dan 1 jaar?
Wellicht 1 jaar met een optie voor nog een jaar.
pi_72277375
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:29 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Dat zijn de wedstrijden dat je 80 vd 90 minuten met de rug tegen de muur staat omdat je tegen een tegenstander speelt die meer in z'n mars heeft. Oleguer kan dan de hele wedstrijd in z'n eigen strafschop gebied blijven verdedigen en daar liggen zijn kwaliteiten. Nou weet ik ook wel dat Ajax niet zo heel veel van dat soort wedstrijden speelt maar ALS je zo'n wedstrijd voor de boeg krijgt is het erg handig als je hem achter de hand hebt. Naar mijn mening heeft Oleguer een heel groot aandeel gehad in het feit dat wij zo ver zijn gekomen in de UEFA cup.
pi_72277437
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:46 schreef toma het volgende:

[..]

Dit is geen investering natuurlijk, zoals je normaal een investering zou doen. Ajax heeft geen tot weinig geld. Ajax moet en wil zich versterken op twee posities. Ajax heeft een hoop talent lopen. Ajax wil een directe versterking voor een jong elftal.

Dan is de beste optie uiteindelijk een transfervrije speler tussen de 28 en 32, die meegedaan heeft op het hoogste niveau nationaal en internationaal en dus veel zou moeten kunnen brengen. Een miljoenen bedrag uittrekken voor Alves of Benni was zonde van het geld geweest, een jeugdig talent halen staat er niet direct en daarmee blokkeer je de kansen van Bodul of Castillion volgend seizoen, plus dat het wederom een zak geld kost, wat je eigenlijk niet hebt.

Het is juist een investering met verstand, een directe versterking met ervaring voor een prijs die je als Ajax zijnde momenteel gewoon betaald, ook al is het maar de categorie Pantelic en niet die van daarboven. Maar we moeten nu niet gaan doen dat een Servisch international met Bundesliga ervaring onder het niveau van het huidige Ajax in de Eredivisie is hoor .

Ik hoop vooral dat ie fit is en dat hij niet teleur gaat stellen tot aan de winterstop; want mocht het zo doorgaan qua voetbal en prestaties, mocht Atouba zich niet echt gaan verbeteren van zijn eerste paar wedstrijden en dan ook nog eens een matige Pantelic; dan maakt Jol het zich wel direct heel erg moeilijk om de steun van het publiek te krijgen.

Maar goed, laten we open dat er ie er na 8 wedstrijden 5 in heeft liggen, dan zal het allemaal wel goedkomen .
pi_72277508
V/d boog word beschuldigd van misleiding iin de telegraaf.

Toch minder als het waar is voor een man met zo'n functie.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:16:15 #102
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72277826
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef Noshiba het volgende:
V/d boog word beschuldigd van misleiding iin de telegraaf.

Toch minder als het waar is voor een man met zo'n functie.

Tja misleiding, dat is wel een zeer ernstig misdrijf.
WOS'ser for life.
pi_72278524
quote:
Evander Sno staat volgens Telesport op het punt om de overstap te maken van Ajax naar Bristol City.

De club uit de Championship, de op een na hoogste divisie van Engeland, wil de middenvelder huren van Ajax. Sno werd vorig jaar door toenmalig trainer Marco van Basten naar Amsterdam gehaald, maar de nieuwe coach Martin Jol ziet het niet in hem zitten.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72278542
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:16 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Tja misleiding, dat is wel een zeer ernstig misdrijf.
Jammer, al weet je er niks van zeg dan ook niks. Gaat om miljoenen chef.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72278574
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:42 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat het erg is?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72278638
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat het erg is?
Sarcasm is a bitch
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:48:06 #107
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72278679
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:42 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Misschien handig om het stukje even te plaatsen.
WOS'ser for life.
pi_72278855
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Misschien handig om het stukje even te plaatsen.
quote:
Van den Boog ontkent fraude
zondag 30 augustus, door AjaccioPassione, Rome, 09:20u, Telegraaf

Directeur Rik van den Boog wordt als voormalige aandeelhouder en werknemer van the Entertainment Group (TEG) beticht van fraude, meldt De Telegraaf. Rik van den Boog reageert gelaten op de beschuldigingen aan zijn adres. Hij spreekt zelfs van chantage. TEG is de moedermaatschappij dat onder andere de Symphonica in Rosso concerten van Marco Borsato produceert. Symphonica een drama zou nu een betere naam zijn.

Het is aan de economische crisis te wijten dat het ook in de entertainmentwereld slecht gaat. The Entertainment Group weet daar alles van, meldt De Telegraaf zondag. Veel personeel werd ontslagen, in België een filiaal gesloten en Lab Ventures ging failliet. Over dit onderdeel is nu veel beroering ontstaan, omdat investeerder en vastgoedondernemer Marco Krol Rik van den Boog beticht van fraude. De tegenwoordige Ajax-directeur was aandeelhouder van TEG toen hij Krol voorstelde te investeren."Het ging volgens Van den Boog echt super met Lab Venture. Maar amper een paar maanden later bleek het tegendeel waar. De liquidatie van de zaak was toen al in volle gang. Bovendien werd mijn investering, nadat ik het geld had overgemaakt, razendsnel weggeboekt naar andere ondernemingen." Hij noemt de Ajax-voorman zelfs een 'pathologische leugenaar'.

Op zijn beurt, noemt Van den Boog het chantage. "Meneer Krol is gewend om te investeren in vastgoed. Als dat in waarde daalt, blijft er altijd nog een gebouw met tastbare stenen over. Maar als je in een bedrijf als Lab Venture investeert, loop je risico. Ik ben zelf op die manier ook veel geld kwijtgeraakt. De wereld is de afgelopen tijd nou eenmaal drastisch veranderd”, zegt Van den Boog, verwijzend naar de kredietcrisis.

Volgens investeerder Normann Kleine gaat het verhaal wat dieper. Ook hij is van mening dat er van misleiding sprake is, omdat er met geld van Lab Venture is geschoven om andere onderdelen te redden. Aan de buitenkant leek Lab Venture ondertussen een groot succes, meldt De Telegraaf
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72278939
Jan van Halst vindt het ook een topspits
pi_72278972
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Jan van Halst vindt het ook een topspits
En gisteren Stam ook al. Snap dus niet waarom mensen hier lopen te kankeren terwijl ze hem helemaal niet kennen
pi_72279032
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Over 1-2 seizoen? Mag echt hopen dat ze niet zo dom zijn. Laat ze nou maar zorgen dat er een team in het veld staat dat niet gemiddeld 14 jaar oud is.
Dude, Eriksen is 17 en Castillion 18, de rest is ouder, lul dus niet.
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:07:56 #112
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72279202
Een spits van 30 jaar zit over het algemeen in zijn betere jaren! Dus het is eigenlijk een wonder dat Ajax zo een voetballer weet te strikken voor niks. Mede ook omdat het een international is. Hoe goed hij echt is kan ik niet inschatten, maar zn stats zijn wel goed
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:12:22 #113
166976 DuvelDuvel
pi_72279321
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En gisteren Stam ook al. Snap dus niet waarom mensen hier lopen te kankeren terwijl ze hem helemaal niet kennen
Het gaat niet om het feit dat er een nieuwe spits is aangetrokken. Het gaat meer om het feit voor mij dan dat de beoogde opvolger van Huntelaar,Cvitanich die zo zorgvuldig gescout is en waar belachelijk veel voor is betaald wordt verhuurd. Elk jaar is er een ander beleid lijkt het wel. Vorig jaar was het kopen kopen en nu zijn het weer alleen maar transfervrije spelers. Ajax betaald zich kapot aan salaris maar die transfervrije spelers laten zelden tot nooit wat zien.
#FreeHat
pi_72279581
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven, heb wel vaker gehoord dat een speler top was...
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:26:44 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72279702
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:22 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja, geef 'm dan de kans in plaats van hem bij bij voorbaat al af te pissen. Als de hele Arena volzat met types zoals jij (wat betreft dit onderwerp) zou het helemáál nooit meer goedkomen met Ajax.
pi_72279720
quote:

[..]

Wie is eigenlijk de laatste 30+' er die Ajax heeft aangeschaft voor de spits positie, die ook daadwerkelijk geslaagd is?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72279760
quote:

[..]

Ben het met Silenus eens. Ik ken hem niet, dus ik ga nu ook geen oordeel vellen. Ik vraag me af of jij deze speler kent. Toen Atouba kwam deed ik dat wel, maar ik hem hem dan ook frequent zien spelen bij HSV en de Spurs.

Las dit op AN:
quote:
Even zijn stats bekeken zojuist. Hij scoort 0,42% per duel (83 in 194 duels). Berekend over al zijn gespeelde duels. Even ter vergelijking. Dzeko van Wolfsburg scoort 0,49% per duel (51 in 103 duels). Dzeko staat al om bekend als een fantastische voetballer en schijnt ooit in de belangstelling te hebben gestaan van Ajax. Was bijna naar AC Milan gegaan deze zomer.
Dat verschilt dus echt niet onwijs veel. Pantelic' stats zijn gewoon redelijk tot goed.

Klinkt toch niet verkeerd
pi_72279785
quote:

[..]

Klopt, vandaar dat ik die Orbadovic-hype nogal vreemd vond.
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:35:43 #119
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72279950
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Het gaat meer om het feit voor mij dan dat de beoogde opvolger van Huntelaar,Cvitanich die zo zorgvuldig gescout is en waar belachelijk veel voor is betaald wordt verhuurd.
Als de huidige technnische staf momenteel niks in Cvitanich ziet dan is dat eenmaal zo. Jol stelt het in zijn ogen beste elftal op. Het kan niet zo zijn dat hij verplicht is iemand op te stellen omdat zijn voorganger hem heeft gehaald.
quote:
Elk jaar is er een ander beleid lijkt het wel.
Wat denk wat de taken van Jol zijn de komende jaren?
quote:
Vorig jaar was het kopen kopen en nu zijn het weer alleen maar transfervrije spelers.
Deze opmerking geeft mij het idee dat je niet echt snapt wat er aan de hand is bij Ajax.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_72279955
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, geef 'm dan de kans in plaats van hem bij bij voorbaat al af te pissen. Als de hele Arena volzat met types zoals jij (wat betreft dit onderwerp) zou het helemáál nooit meer goedkomen met Ajax.
ik heb nooit mijn mening gegeven over die speler, nu heeft iedereen het erover dat hij een toppertje is. Ik zeg nu alleen eerst zien dan geloven.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72280039
Het gaat Willem II of RKC worden voor Van der Heijden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72280188
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef denthemen het volgende:
mag weleens opschieten
pi_72280281
Doe maar RKC daar zijn Vertonghen en Vermaelen ook beter geworden.
pi_72280470
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:47 schreef Wooldoor het volgende:
Doe maar RKC daar zijn Vertonghen en Vermaelen ook beter geworden.
Toen zat Ruud Brood er niet.
pi_72280809
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef denthemen het volgende:
Kom maar naar Tilburg.
Alfons Groenendijk schijnt goed met jeugdige spelers om te kunnen gaan.
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:12:19 #126
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72280938
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef toma het volgende:

[..]

Kom maar naar Tilburg.
Alfons Groenendijk schijnt goed met jeugdige spelers om te kunnen gaan.
Als hij maar veel speelt vind ik het prima
pi_72281106
quote:
Pantelic kijkt uit naar zijn aanstaande avontuur in Amsterdam. "Ik verheug me op de nieuwe uitdaging. Ajax is een grote club. Ik hoop dat ik de club in de komende jaren verder kan helpen", citeert de Berleiner Zeitung de 30-jarige goalgetter.

Dan zal Ajax wel een eenzijdige optie hebben lijkt me, als hij dat zegt. Of dat verhaal van dat 1-jarig contract klopt niet
pi_72281179
Die komt natuurlijk
AJAX AMSTERDAM!
pi_72281512
Urby linksback

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72281514
Ik zag net ff snel Jol bij EL over Pantelic. maar ik was te laat.. Iemand gezien?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72281523
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef MaxC het volgende:
Urby linksback

En het centrum?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72281525
Heeft Heracles een aardige rechtsbuiten?
pi_72281544
Emanuelson linksback, hij wilde toch niet meer linksback
pi_72281555
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef EddyAlbena het volgende:
Heeft Heracles een aardige rechtsbuiten?
Ik ken hem niet persoonlijk.
Zal best een aardige jongen zijn.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef denthemen het volgende:
Ik zag net ff snel Jol bij EL over Pantelic. maar ik was te laat.. Iemand gezien?
Zegt er niet veel over.
Wel over een type Pantelic.
pi_72281564
quote:
Hij wilde er niks over kwijt, i.v.m beursnotering zeiden ze
pi_72281568
quote:
Ja het ging over type spits als Pantelic dat die wel nodig was, maar er niet was.
Zoiets, lette eigenlijk niet echt op.
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:36:45 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72281594
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hopen dat het doorgaat, ik gun hem een leuke club
En dan speelt hij dit seizoen de pannen van het dak.
Ik snap niet dat die jongen niet slaagt bij Ajax. Het is een prima voetballer. Als rechtervleugel of middenvelder echt wel een aanwinst. Misschien (in 4-3-3) niet in de basis want daar zou Suarez eerder spelen (als er een goeie centrum spits komt) maar helemaal geen slechte vervanger.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_72281607
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ken hem niet persoonlijk.
Zal best een aardige jongen zijn.

Eitje voor Urby dus. Geen grote boze jongen dus
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:39:02 #140
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_72281660
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef MaxC het volgende:
Urby linksback

pi_72281778
Urby kan makkelijk linksback tegen Heracles, niet zo zeiken stelletje azijnpissers
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:47:09 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72281862
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Emanuelson linksback, hij wilde toch niet meer linksback
Ik denk niet dat hij daar wat over te zeggen heeft.
Als de trainer hem daar op stelt heeft hij daar maar te spelen. Je inzetten voor het elftal. Al ben je een spits en sta je laatste man!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_72281914
Geen Wielaert, grote kans om de 0 te houden
AJAX AMSTERDAM!
pi_72281978
Wat is het centrum? Vertonghen/Alderweireld?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72281981
De Jong speelde best aardig donderdag, logisch dus dat hij weer wissel staat

Verder prima opstelling hoor.
pi_72282156
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:51 schreef denthemen het volgende:
Wat is het centrum? Vertonghen/Alderweireld?
pi_72282178
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72282230
Aissati speelt ook. Die heeft weleens gezegd nooit meer op kunstgras te spelen meen ik.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:01:37 #149
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72282259
Waar is Donald?
WOS'ser for life.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:01:57 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72282270
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:46 schreef toma het volgende:

[..]

Ik zal de discussie aangaan
[..]

Ajax kan helaas inderdaad geen dure jongens meer aantrekken want daarvoor hebben we de laatste jaren te slecht gepresteerd. Het geld moet slimmer geïnvesteerd worden. Helaas zijn spitsen niet de goedkoopste spelers.
[..]

Het verschil is dat Benzema nog jong is en zich nog kan ontwikkelen (jaja daar is het toverwoord van Jol weer). Naar mijn mening moet Ajax helemaal niet op zoek gaan naar een ervaren spits maar een toptalent aantrekken van 19 of 20. Toen wij de laatste keer kampioen werden in 2004 liepen er ook weinig ervaren krachten rond voorin. Toen moest de kar getrokken worden door vd Vaart, Zlatan, Sneijder en Sonck.
Het gaat niet om ervaring het gaat om kwaliteit en als je wilt investeren dan is het verstandig om een jonge knaap aan te stellen omdat je mits hij doorverkocht wordt meer aan kunt verdienen.
[..]
Ja laten we weer talent aan gaan trekken wat nog niet het niveau heeft dat nodig is. Gaan we aan het einde van het seizoen weer klagen dat er niet genoeg doelpunten worden gemaakt en dat het niet is wat verwacht wordt.
Ajax heeft op dit moment een spits nodig die er staat en niet 1 die er nog moet komen. Dan is Pantelic een goede optie. Zeker aangezien hij transfervrij is. Ok hij zal niet bepaald een laag salaris hebben, maar dat krijg je er wel weer uit door het ontbreken van het transfergeld. Terwijl een groot talent een hoop geld kost. Daar kun je Pantelic wel een paar jaar van betalen. Kijk maar naar wat Huntelaar, Suarez en Sulejmani gekost hebben. Allemaal talenten en van het geld dat ze daarvoor betaald hebben, kun je Pantelic nog 10 jaar van betalen.

Toen ze de laatste keer kampioen werden hadden ze ook een paar hele goede talenten. Maar ga die maar zo'n groep maar eens bij elkaar krijgen. Als je kijkt waar ze nu spelen. Je doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je even dat soort jongens bij elkaar krijgt.
quote:
Ten eerste zijn v. Nistelrooy, Trezeguet en Inzaghi wel van een ander kaliber dan Pantelic. Dit zijn allemaal spitsen die bij de aller grootste clubs geweldig hebben gepresteerd. Dat kan je van Pantelic niet zeggen helaas. En 30 is wel oud voor een voetballer. Hij kan nog een paar jaar mee en dan is het nog maar de vraag of ie z'n oude niveau nog wel haalt.
[..]
Zo oud is 30 nog niet. de vergelijking met Van Nistelrooy en Inzaghi vind ik ook overdreven, maar met 30 jaar kun je nog makkelijk 2 tot 3 jaar aan de top mee.
En veel langer hou je goede spelers niet bij een club. Zeker Ajax niet.
quote:

Ajax moet ervoor zorgen dat het gros van de spelers uit de eigen jeugd opleiding blijft komen. Echte specialisten zoals Suarez of Huntelaar kunnen nog extra worden aangetrokken want de jeugd opleiding kan niet ieder jaar een nieuwe Sneijder of Kluivert voortbrengen. Ik snap wel dat een club ook ervaren spelers nodig heeft die leiding kunnen geven aan de jongere spelers omdat je anders een onevenwichtige selectie krijgt. Maar zorg er dan voor dat zo'n speler van het kaliber Stam, Davids of Rijkaard is en niet van het kaliber Pantelic (met alle respect hoor).
Je doet elke keer net alsof dat soort spelers voor het oprapen liggen. Wie zouden ze dan aan moeten trekken? Moet je er wel even rekening mee houden dat dat hij zowel in transfersom als in salaris wel betaalbaar moet blijven. Die krijg je gewoon niet. Ze hebben het bij Seedorf geprobeerd (ik vond dat nog niet eens zo'n slechte optie, maar hij is wel erg oud) maar die heeft ook bedankt. Hij zei dat hij nog niet klaar is bij Milan, maar ondertussen lacht hij zich kapot om het salaris dat ze bij Ajax hem kunnen betalen.

Als iemand een idee heeft wie er als ervaren persoon bij zou moeten komen die betaalbaar is dan hoor ik het graag. Die is er namelijk gewoon niet.
pi_72282271
Goede opstelling van Jol.
pi_72282329
Goeie opstelling, alleen blijf ik de beslissing om Rommedahl boven Cvitanich te verkiezen niet snappen
En Emanuelson LB blijf ik riskant vinden.
pi_72282393
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja en hopelijk speelt Ajax eens overtuigend zodat Jol met deze groep verder kan werken... elke week een andere basis heeft ook geen zin.
pi_72282405
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Rumille het volgende:
Goeie opstelling, alleen blijf ik de beslissing om Rommedahl boven Cvitanich te verkiezen niet snappen
Wie is niet riskant op LB? Denk dat Urby het beste is op die plek.
pi_72282418
Cvitanich is geen buitenspeler, maar Jol heeft Suarez liever in de spits dus dan valt Cvitanich buiten de boot.
pi_72282463
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Cvitanich is geen buitenspeler, maar Jol heeft Suarez liever in de spits dus dan valt Cvitanich buiten de boot.
raar eigenlijk, maarja. Zo goed speelde Suarez vorig seizoen ook niet in de spits. Maarja nu moet het wel want er is geen afmaker.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72282487
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vertonghen, maar goed, dan hebben we een Wielaert in het centrum .
pi_72282518
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef Rumille het volgende:

[..]

Vertonghen, maar goed, dan hebben we een Wielaert in het centrum .
Als Wielaert niet in de basis staat heb je sowieso al iets gewonnen
AJAX AMSTERDAM!
pi_72282569
Nog steeds mensen die Koevermans geen goeie optie hadden gevonden?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72282587
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef denthemen het volgende:
Van mij had Koevermans mogen komen, denk dat dat wel een speler was die ajax goed kon gebruiken
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:14:10 #161
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72282616
De keuze voor Rommedahl snap ik eigenlijk nooit, alleen in de slotfase.
pi_72282624
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Absoluut.
Porcupine Tee - Normal
pi_72282653
quote:
Pantelic vind ik niet minder dan Koevermans en die is transfervrij. Als je Koevermans koop weet je wel beter wat je krijgt, maar dat kan ook wel weer een nadeel zijn.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:15:53 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72282656
quote:
Dat was altijd een goede optie geweest. Ik heb nooit begrepen waarom Van Gaal hem na dat seizoen dat hij zo goed speelde hem op het 2de plan zette.

Maar ja, die is ook al 30....
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:21:19 #165
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72282810
quote:
Ik zag de tussenstand bij PSV en kon alweer raden dat deze opmerking zou komen. Ik vind Koevermans alles uitstralen wat niet bij Ajax hoort. Dus wat mij betreft: inderdaad
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:24:08 #166
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72282891
Sulejmani maar eens 90 minuten laten staan.
Het liefst een paar wedstrijden achter elkaar.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72282970
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik zag de tussenstand bij PSV en kon alweer raden dat deze opmerking zou komen. Ik vind Koevermans alles uitstralen wat niet bij Ajax hoort. Dus wat mij betreft: inderdaad
Helemaal mee eens.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:31:45 #168
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72283208
4-4-2, dan zou ik echt met Cvitanich spelen ipv Rommedahl.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:32:03 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_72283217
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Mr_DG het volgende:
Sulejmani maar eens 90 minuten laten staan.
Het liefst een paar wedstrijden achter elkaar.
Inderdaad, wat ook bij Cvitanich had moeten gebeuren.
pi_72283228
Suarez-Rommedahl voorin wtf? Nu vind ik de keuze voor Rommedahl boven Cvitanich wel vreemd.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:41:04 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72283494
Ik weet zeker dat als je Cvitanich een paar wedstrijden laat spelen hij echt wel aardig wat doelpuntjes maakt. Vorig seizoen had hij ook helemaal niet zo'n slecht gemiddelde en toch doen ze er weinig mee.
pi_72284137
Opmerkelijk dat Ajax op een lager niveau dan Heracles speelt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:02:10 #173
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72284158
Zullen we het kunstgras maar de schuld geven?
pi_72284215
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Rumille het volgende:
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:31 schreef Cheiron het volgende:
4-4-2, dan zou ik echt met Cvitanich spelen ipv Rommedahl.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Suarez-Rommedahl voorin wtf? Nu vind ik de keuze voor Rommedahl boven Cvitanich wel vreemd.
Iedereen ziet t behalve Jol?
pi_72284437
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:03 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Iedereen ziet t behalve Jol?
zoals wel meer dingen
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:11:49 #176
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72284509
Rommedahl bakt er weer niks van, maar dat doet niemand ook eigenlijk op dit moment. Verdomme wat is die opbouw toch slecht bij Ajax. Het is altijd maar hopen op een individuele actie. Nooit eens lekker er doorheen spelen..

En dat Suarez niet in de spits moet spelen hebben we vorig jaar toch al genoeg gezien? Hij heeft iemand om hem heen nodig. En nee, dat zijn duidelijk niet Sulejmani en Rommedahl
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:12:10 #177
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72284518
Misschien heeft Cvitanich De Zeeuw's vrouwtje wel gepakt
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:13:49 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72284572
Uiteindelijk spelen ze natuurlijk geen 4-4-2 maar 4-3-3 met Suarez als spits en als buitenspeler kan ik me voorstellen dat hij eerder Rommendahl neemt dan Cvitanich.

Dan nog spelen ze wel erg ruk
pi_72284602
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef Cheiron het volgende:
Rommedahl bakt er weer niks van, maar dat doet niemand ook eigenlijk op dit moment. Verdomme wat is die opbouw toch slecht bij Ajax. Het is altijd maar hopen op een individuele actie. Nooit eens lekker er doorheen spelen..
Welke opbouw? Het is steeds een hoge bal vooruit die elke verdediger oppakt. Snap niet dat Jol ze dat niet 'verbied'
quote:
En dat Suarez niet in de spits moet spelen hebben we vorig jaar toch al genoeg gezien? Hij heeft iemand om hem heen nodig. En nee, dat zijn duidelijk niet Sulejmani en Rommedahl
Ik had al nauwelijks vertrouwen in Jol maar na dit....

Kansloos niveau....
pi_72284739
Het is me weer een potje om te janken.
pi_72284761
Cynisme viert hoogtij in het uitvak.
pi_72284768
Dit is echt helemaal niks
Porcupine Tee - Normal
pi_72284776
als je hier gelijk speelt pak je een punt.
pi_72284783
Pfffffff...
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:20:20 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72284790
werd er nou net om Litmanen geschreeuwd
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:20:22 #186
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72284791
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:12 schreef Mr-Sander het volgende:
samen met Kennedy
pi_72284821
Het is weer kut met peren, maar meestal gaat de tweede helft dit seizoen beter. Ik snap niet waarom Sulejmani niet probeert zijn mannetje voorbij te spelen.
Van der Wiel snapt er ook weinig van die trekt naar binnen, heeft niemand voor zich en gaat staan kijken wie er vrijstaat
pi_72284832
Micky en Rommedahl als die 2 de bal krijgen is het tempo ineens weg. Urby is 1 van de weinigen die inzet toont, Suarez speelt met een instelling van; "ik wil weg uit deze tering zooi". Waarom niet gewoon 4-3-3 met Urby, Dario en Suarez heb je die 2 kneuzen ook niet op de flanken staan.
pi_72284851
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:19 schreef Chadi het volgende:
als je hier gelijk speelt pak je een punt.
No Shit .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72284858
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:12 schreef Mr-Sander het volgende:
Die is vrijgezel .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:22:38 #191
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72284869
Ze willen alleen maar aanvallen opzetten op 10 meter van de goal ofzo. Daarbuiten joggen ze maar een beetje rond met de bal.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:22:53 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72284877
Ik wil de laatste drie kwartier van m'n leven terug.
pi_72284904
Goede analyse over Ajax.

Het rent maar door elkaar, geen afspraken, geen beleving, geen agressie.

Goed Ajax
pi_72284924
Om te huilen Wat een droevig spel, middelmaat ten top
pi_72284940
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:20 schreef Komakie het volgende:
werd er nou net om Litmanen geschreeuwd
Cynisme, samen met alle andere jaren 90 liederen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:25:38 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72284959
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:23 schreef versteegrob het volgende:
Goede analyse over Ajax.

Het rent maar door elkaar, geen afspraken, geen beleving, geen agressie.

Goed Ajax
Ik kan nu 4 a4tjes voltypen over waar ik me aan erger, maar de hoofdpunten:

* Slap in de duels
* Doet Aissati ook mee?
* Waar trainen ze eigenlijk op?
* Ik word hier zo moe van
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:26:07 #197
131729 jna
pi_72284977
En om het nog erger te maken zit Leo Driessen er
Jawel, je keek.
pi_72284981
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Cynisme, samen met alle andere jaren 90 liederen.
We are the champions
pi_72284987
Was te verwachten. Meer zeg ik niet want ik ben volgens een aantal hier de 2e Barca.
pi_72284999
Normaal heb ik altijd zin om te kijken maar ik heb er nu echt geen zin in omdat je toch weet dat het weer zo door zal gaan en er weer verliespunten gaan komen.
Hopelijk bewijst Ajax straks anders.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:26:58 #201
51286 w00h00
Digital man!
pi_72285001
Maar goed dat we nog tot dinsdag hebben om ons te versterken.
pi_72285009
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik kan nu 4 a4tjes voltypen over waar ik me aan erger, maar de hoofdpunten:

* Slap in de duels
* Doet Aissati ook mee?
* Waar trainen ze eigenlijk op?
* Ik word hier zo moe van
En het is ook zo voorspelbaar. Vertonghen en Alderweireld leggen balletjes breed naar elkaar. Van Der Wiel gaat naar binnen lopen met de bal en loopt zich vast. Rommedahl die geen voorzet kan geven. Suarez met mislukte kaats-hakjes
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:27:20 #203
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72285013
Ze doen gewoon maar wat. Jol, zweep erover. Gewoon 3 keer wisselen in de rust
pi_72285044
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Was te verwachten. Meer zeg ik niet want ik ben volgens een aantal hier de 2e Barca.
Het mooie is, dat diegenen die dat zeggen, zelf het hardst loeien na zo'n duel als vandaag.
pi_72285048
Sulejmani... wat een waardeloze zak stront.. de man van 16 miljoen
Leuk voor clubjes als Heerenveen, bij een topclub moet je er meteen staan. Oprotten
pi_72285119
Wat hebben we toch een heerlijk elftal, het balletje gaat weer soepel rond

Al die positivo´s hebben gewoon een plaat voor hun harses, Ajax is dramatisch slecht en dat zla niet veranderen voorlopig.
pi_72285124
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

We are the champions
Litmanen whoohoo
pi_72285131
Nou jongens, het is nog erg slecht, maar Heracles is ook maar 1 keer gevaarlijk geweest. Als je het achterin dicht gaat houden dan kun je hier zeker winnen.

Het probleem ligt op het middenveld, zij vertragen de boel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:31:23 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72285143
Sjonge jonge. wat een matige ploeg hebben toch zo. Dat we een tegenstander niet van het veld tikken weet ik zo onderhand wel, maar er zit ook geen enkele bravoure in..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72285207
Rommedahl eruit Cvitanich erin
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:33:15 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72285226
Er zit uberhaupt geen beweging in. Vanaf het middenveld staat iedereen de hele tijd stil. Ja op die manier is het niet moeilijk om gedekt te worden en dan krijg je inderdaad geen fatsoenlijke bal.

Het is gewoon een stukje inzet en willen werken. Waarom is dat iets wat al jaren bij Ajax gewoon niet werkt? Het maakt niet uit welke trainer je er neer zet, het is elke keer hetzelfde liedje.
Ik wil niet gelijk Jol gaan afrekenen want het is een goeie trainer en ik heb nog goeie hoop dat hij ze aan het voetballen krijgt, maar ik vind het wel raar.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:36:55 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72285347
Die Enoh he... heeft die ooit wel eens een fatsoenlijke pass gegeven in zijn leven
Verdedigend is hij nog wel aardig, maar zo gauw hij een bal moet passen is het huilen met de pet op.

Geld trouwens voor meerderen. Aissati, talent en ziet soms hele mooie oplossingen, maar hij past alles in als een nette krant.
pi_72285401
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef Komakie het volgende:

Ja laten we weer talent aan gaan trekken wat nog niet het niveau heeft dat nodig is. Gaan we aan het einde van het seizoen weer klagen dat er niet genoeg doelpunten worden gemaakt en dat het niet is wat verwacht wordt.
Ajax heeft op dit moment een spits nodig die er staat en niet 1 die er nog moet komen. Dan is Pantelic een goede optie. Zeker aangezien hij transfervrij is. Ok hij zal niet bepaald een laag salaris hebben, maar dat krijg je er wel weer uit door het ontbreken van het transfergeld. Terwijl een groot talent een hoop geld kost. Daar kun je Pantelic wel een paar jaar van betalen. Kijk maar naar wat Huntelaar, Suarez en Sulejmani gekost hebben. Allemaal talenten en van het geld dat ze daarvoor betaald hebben, kun je Pantelic nog 10 jaar van betalen.

Toen ze de laatste keer kampioen werden hadden ze ook een paar hele goede talenten. Maar ga die maar zo'n groep maar eens bij elkaar krijgen. Als je kijkt waar ze nu spelen. Je doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je even dat soort jongens bij elkaar krijgt.
Toen Suárez naar Groningen ging koste hij voor Groningen geen 6,5 miljoen, toen Huntelaar van AGOVV naar Heerenveen ging kostte hij ook geen 9 miljoen en voor Sulejmani werd door Heerenveen ook geen 16,25 miljoen betaald. Het is gewoon een kwestie van GOED scouten. Natuurlijk zul je wel eens spelers aantrekken die de top niet zullen halen maar het grootste gedeelte van de gescoutte spelers moet toch zeker uitgroeien als een vaste waarde van Ajax. En dat talent loopt er echt wel rond. Kijk maar naar bijvoorbeeld Dries Mertens bij Utrecht en Honda bij VVV. Als je daar vroeg bij bent haal je jonge jongens naar Ajax die binnen één jaar in de basis spelen.

Daarentegen ben ik wel een voorstander van een evenwichtige selectie. Een elftal kan niet bestaan uit elf 20-jarigen. Je moet ook een paar jongens hebben die de schouders eronder kunnen zetten als het slecht gaat en de nodige ervaring hebben om spelers op hun goede plek te zetten.
quote:
Zo oud is 30 nog niet. de vergelijking met Van Nistelrooy en Inzaghi vind ik ook overdreven, maar met 30 jaar kun je nog makkelijk 2 tot 3 jaar aan de top mee.
En veel langer hou je goede spelers niet bij een club. Zeker Ajax niet.
Iemand van 30 komt om af te bouwen. Hij zal nooit beter worden dan dat hij nu is. Als je dan iemand aantrekt moet het wel een klasbak zijn. Nou kan ik de kwaliteiten van Pantelic niet goed inschatten omdat ik hem bijna nooit heb zien voetballen.
quote:
Je doet elke keer net alsof dat soort spelers voor het oprapen liggen. Wie zouden ze dan aan moeten trekken? Moet je er wel even rekening mee houden dat dat hij zowel in transfersom als in salaris wel betaalbaar moet blijven. Die krijg je gewoon niet. Ze hebben het bij Seedorf geprobeerd (ik vond dat nog niet eens zo'n slechte optie, maar hij is wel erg oud) maar die heeft ook bedankt. Hij zei dat hij nog niet klaar is bij Milan, maar ondertussen lacht hij zich kapot om het salaris dat ze bij Ajax hem kunnen betalen.

Als iemand een idee heeft wie er als ervaren persoon bij zou moeten komen die betaalbaar is dan hoor ik het graag. Die is er namelijk gewoon niet.
Wie dat moet zijn? Daar hoef ik me toch niet mee bezig te houden. Volgens mij heeft Ajax daar hun scouting voor. En Ajax heeft wel wat ervaren spelers hoor: Gabri, de Zeeuw, Oleguer, Wielaert, Atouba en Stekelenburg hebben allemaal al heel wat wedstrijden op zak zelfs Emanuelson en Rommedahl moeten toch ondertussen wel weten hoe het allemaal werkt.

Nogmaals van mij hoeft er geen ervaren spits bij. Ik heb liever een jonge Zweed die we over 3 jaar met 10 miljoen winst door verkopen aan Inter Milaan. En die spelers zijn er echt wel. Er is de laatste jaren bij Ajax alleen vreselijk slecht gescout.
pi_72285405
quote:
Bodul maandag naar Club Brugge
Ajax verhuurd Darko Bodul voor één seizoen aan Club Brugge. Dat meldt Eredivisie Live. De 20-jarige aanvaller werkte vorig seizoen al samen met voormalig Ajax-trainer Adrie Koster, die momenteel het scepter zwaait bij de Belgische topclub.
Bodul kreeg van coach Martin Jol te horen dat hij dit seizoen ervaring op mag doen bij een andere club. De Kroatisch international had echter ook gewoon bij de A-selectie van Ajax kunnen blijven, maar daar was de kans op speeltijd gering.
Ik heb het niet gehoord op eredivisie live.
Iemand anders wel?
pi_72285440
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb het niet gehoord op eredivisie live.
Iemand anders wel?
Rond kwart over twee hoorde ik dat het Sparta of Club Brugge voor hem zou worden.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72285522
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Silenus het volgende:

[..]
* Doet Aissati ook mee?
Die kerel is elke wedstrijd onzichtbaar!! Tegen Sparta ook. Hetzelfde geldt voor Sulejmani, heeft ie al 1 keer z'n man voorbij gespeeld?
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Integendeel, ik vind de mensen hier soms te positief. Onze selectie en spel is veel minder dan die van de concurrentie.
pi_72285624
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef toma het volgende:

[..]

-knip-
Samenvatting: Ajax + scouten = diep en dieptriest. Al jaren. Ze kunnen nog heel wat leren van Heerenveen, Groningen, Twente en zelfs PSV.

pi_72285691
Zal de spelersbus nog tegen worden gehouden straks?
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:48:22 #219
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72285736
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Zal de spelersbus nog tegen worden gehouden straks?
Ze lopen maar lekker terug naar Amsterdam.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:58:52 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72286153
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef toma het volgende:

[..]

Toen Suárez naar Groningen ging koste hij voor Groningen geen 6,5 miljoen, toen Huntelaar van AGOVV naar Heerenveen ging kostte hij ook geen 9 miljoen en voor Sulejmani werd door Heerenveen ook geen 16,25 miljoen betaald. Het is gewoon een kwestie van GOED scouten. Natuurlijk zul je wel eens spelers aantrekken die de top niet zullen halen maar het grootste gedeelte van de gescoutte spelers moet toch zeker uitgroeien als een vaste waarde van Ajax. En dat talent loopt er echt wel rond. Kijk maar naar bijvoorbeeld Dries Mertens bij Utrecht en Honda bij VVV. Als je daar vroeg bij bent haal je jonge jongens naar Ajax die binnen één jaar in de basis spelen.
Op het moment dat ze ook bij hun vorige club kwamen waren het ook nog geen toppers. Daar zijn ze ontdekt en Ajax heeft ze gekocht toen ze al ontdekt waren, maar nog niet op topniveau waren. Dan is het nog steeds talent, maar je hebt er wel een belachelijk bedrag voor moeten betalen en als je ze voordat ze ontdekt werden bij die clubs had gescout waren het ook niet gelijk toppers geweest. Kortom, zit je weer met een selectie met potentiespelers en niet met mensen die een kampioenschap voor je gaan halen.
quote:
Daarentegen ben ik wel een voorstander van een evenwichtige selectie. Een elftal kan niet bestaan uit elf 20-jarigen. Je moet ook een paar jongens hebben die de schouders eronder kunnen zetten als het slecht gaat en de nodige ervaring hebben om spelers op hun goede plek te zetten.
[..]

Iemand van 30 komt om af te bouwen. Hij zal nooit beter worden dan dat hij nu is. Als je dan iemand aantrekt moet het wel een klasbak zijn. Nou kan ik de kwaliteiten van Pantelic niet goed inschatten omdat ik hem bijna nooit heb zien voetballen.
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet per se en als hij het benodigde niveau heeft hoeft hij niet meer beter te worden. Als hij maar het niveau heeft. Kijk naar een Makaay. Die zal niet meer beter worden maar wel een belangrijke kracht. Dat hij op de bank zit heeft met een spelopvatting te maken, niet met zijn kwaliteiten. Laten we eerlijk zijn, spelers van dat soort niveau krijg je niet als ze 5 jaar jonger zijn.
quote:
Wie dat moet zijn? Daar hoef ik me toch niet mee bezig te houden. Volgens mij heeft Ajax daar hun scouting voor. En Ajax heeft wel wat ervaren spelers hoor: Gabri, de Zeeuw, Oleguer, Wielaert, Atouba en Stekelenburg hebben allemaal al heel wat wedstrijden op zak zelfs Emanuelson en Rommedahl moeten toch ondertussen wel weten hoe het allemaal werkt.

Nogmaals van mij hoeft er geen ervaren spits bij. Ik heb liever een jonge Zweed die we over 3 jaar met 10 miljoen winst door verkopen aan Inter Milaan. En die spelers zijn er echt wel. Er is de laatste jaren bij Ajax alleen vreselijk slecht gescout.
Je zegt zelf in die eerste post: Maar zorg er dan voor dat zo'n speler van het kaliber Stam, Davids of Rijkaard is en niet van het kaliber Pantelic (met alle respect hoor).
Nou ja dan moet het dus een bekende speler zijn en dan moet je ook wel wat in je achterhoofd moeten hebben. Daar heb je de scouts van Ajax niet voor nodig lijkt me?

Ik heb liever een spits die er 25 in schiet dit seizoen en niet over 2. Die jonge zweed kun je over 3 jaar dan wel weer lekker verkopen. Dan hebben we weer veel geld en kunnen we dat weer in nieuwe aankopen steken, maar we zijn er wel achter dat veel geld geen kampioenschap betekend. Dat lijkt me wel duidelijk na alle investeringen van de laatste paar jaar.

Ik ben wel met je eens dat er niet briljant gescout is de laatste paar jaar. Ach, volgend jaar verkopen we Suarez en kunnen we Honda en Mertens er voor terug kopen
pi_72286205
-doe eens ff normaal-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 30-08-2009 18:01:53 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:00:33 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72286209
Nou Nou doelpuntje gescoord....

Btw, ik snap nog steeds niet dat Cvitanich weg moet. Die levert af en toe nog wel eens een intelligente pass af.
pi_72286342
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef navigator het volgende:
-doe eens ff normaal-
Waarom haal jij of een andere mod normale posts weg dan? Of mogen er alleen positieve berichten over Ajax geplaatst worden?? Het moet niet gekker worden
pi_72286373
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef navigator het volgende:

[..]

Waarom haal jij of een andere mod normale posts weg dan? Of mogen er alleen positieve berichten over Ajax geplaatst worden?? Het moet niet gekker worden
Ik haal niets weg maar ik weet wel dat we een liveverslagen topic hebben om het over de wedstrijd te hebben.
Hoe jij daarna reageert is natuurlijk niet al te slim.
pi_72286407
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Komakie het volgende:
Nou Nou doelpuntje gescoord....

Btw, ik snap nog steeds niet dat Cvitanich weg moet. Die levert af en toe nog wel eens een intelligente pass af.
En hij zorgt wel voor bweging voorin
pi_72286434
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik haal niets weg maar ik weet wel dat we een liveverslagen topic hebben om het over de wedstrijd te hebben.
Hoe jij daarna reageert is natuurlijk niet al te slim.
Oh dus hier mag niet gereageert worden als er een goal gemaakt wordt door Ajax?
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:07:00 #227
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72286450
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef navigator het volgende:

[..]

Ga lekker zeiken in FB aub, dit is het Ajax topic.

Ontopic: Ik snap echt niet wat er nou al jaren zo fout gaat. Iedereen geeft altijd vanalles de schuld: trainers, spelers, scheidsrechters, de medische staf etc. Maar wat als enige continu een probleem is, is gewoon de mentaliteit. Ik snap niet hoe ze zo langzaam durven te spelen tegen een tegenstander als Heracles. Die moet je overrompelen en zorgen dat je binnen 10 minuten op 1-0 staat zodat ze niet meer aan durven te vallen. Maargoed helaas gebeurt dat niet vaak meer.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:11:02 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72286574
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

En hij zorgt wel voor bweging voorin
Ze hebben wel een beetje meer ruimte, maar je ziet wel dat hij af en toe een bal kaatst enzo. Dat heb ik ze de hele eerste helft nog niet gezien.

En laat ze alfsjeblieft die Enoh naar de tribune sturen
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:12:11 #229
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72286618
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

En laat ze alfsjeblieft die Enoh naar de tribune sturen
Enoh is de afgelopen wedstrijden een van de betere spelers geweest hoor.
- Thucydides
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:13:06 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72286643
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ontopic: Ik snap echt niet wat er nou al jaren zo fout gaat. Iedereen geeft altijd vanalles de schuld: trainers, spelers, scheidsrechters, de medische staf etc. Maar wat als enige continu een probleem is, is gewoon de mentaliteit. Ik snap niet hoe ze zo langzaam durven te spelen tegen een tegenstander als Heracles. Die moet je overrompelen en zorgen dat je binnen 10 minuten op 1-0 staat zodat ze niet meer aan durven te vallen. Maargoed helaas gebeurt dat niet vaak meer.
Hoe krijg je het voor mekaar als zo'n beetje alles aan de club zo'n beetje de laatste 5 jaar veranderd is (technische staf, spelers, bestuur, etc) en nog krijg je het voor elkaar om dezelfde problemen te houden
pi_72286656
Urby speelt trouwens goed vandaag Had ik niet verwacht.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:13:37 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72286663
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:12 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Enoh is de afgelopen wedstrijden een van de betere spelers geweest hoor.
Nou ik vind hem nu aardig knudde...
pi_72286667
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Waar bemoei je je mee flapdrol
pi_72286706
Weet iemand eigenlijk hoe het staat met het herstel van Gabri?

Edit: mooi afscheid dan voor Dario
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:14:57 #235
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72286723
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor mekaar als zo'n beetje alles aan de club zo'n beetje de laatste 5 jaar veranderd is (technische staf, spelers, bestuur, etc) en nog krijg je het voor elkaar om dezelfde problemen te houden
Precies, dat bedoel ik dus. Alles is veranderd, maar het is nog steeds precies hetzelfde gedoe maakt me een beetje hopeloos en moedeloos. Er zitten wel wat goede wedstrijden tussen, maar vrijwel geen constante verbetering of zelfs een constant niveau.
- Thucydides
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:17:32 #236
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72286826
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ze lopen maar lekker terug naar Amsterdam.
Ik kom even terug op deze opmerking.

Ze mogen ook fietsen als ze willen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:17:37 #237
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72286832
Hoe lang moet het duren voordat Jol ziet dat Rommedahl een mindere keuze is dan Cvitanich in dit elftal? Suarez niet de afmaker, en Rommedahl is eigenlijk maar een matige voetballer. Ik snap het echt niet
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:18:08 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72286857
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
En weer Cvitanich die het opzet
Dat bedoel ik inderdaad....
Die jongen is naar mijn idee hartstikke waardevol, maar waarom zien ze dat niet
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:18:35 #239
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72286870
Tja, dat het 3-0 is maskeert het alleen maar dat het weer bagger was. Die 3-0 moet je in het eerste half uur maken, niet in het laatste.
- Thucydides
pi_72286884
We are the champions gaan zingen
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:19:24 #241
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72286901
nou, 3 punten binnen, maar oh, wat is het voetbal nog enorm onder de maat.
pi_72286909
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef finsdefis het volgende:
Tja, dat het 3-0 is maskeert het alleen maar dat het weer bagger was. Die 3-0 moet je in het eerste half uur maken, niet in het laatste.
Billenknijpen tegen Heracles fucking Almo
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:19:50 #243
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72286923
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Dvm86 het volgende:
We are the champions gaan zingen
Ik gok dat dat cynisch bedoeld is.
- Thucydides
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:20:17 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72286937
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef finsdefis het volgende:
Winnen is winnen, wanneer je de doelpunten maakt is niet belangrijk.
Wat veel stuitender is, is het spel in de eerste helft. Niet scoren en acceptabel spelen in de eerste helft kan ik nog wel verkroppen, maar dit....
pi_72286943
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad....
Die jongen is naar mijn idee hartstikke waardevol, maar waarom zien ze dat niet
Inderdaad hij zorgt voor beweging en als je dan moet kiezen tussen Rommedahl of hem kies je voor hem . En hij laat toch wel zien het verschil te kunnen maken of hij nou scoort of zorgt dat die balsnelheid hoger ligt .
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:21:55 #246
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72286985
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

Inderdaad hij zorgt voor beweging en als je dan moet kiezen tussen Rommedahl of gem kies je voor hem . En hij laat toch wel zien het verschil te kunnen maken of hij nou scoort of zorgt dat die balsnelheid hoger ligt .
Dat Jol Rommedahl in de selectie opneemt begrijp ik nog wel. Dat hij 'm in de basis zet begreep ik in het begin ook wel, maar je ziet gewoon dat Cvitanich echt weet wat 'ie doet en niet zomaar naar voren rent om vervolgens hooguit een corner eruit te halen. Het nadeel is alleen dat Cvitanich wat afhankelijker is van de rest, maar hij heeft zeker veel inzicht en is niet alleen maar een spits.
- Thucydides
pi_72286986
1e helft zwaar klote, veels te laag tempo en niets gecreërd. 2e helft wel wat beter en dan zie je dat je eel beter bent dan Heracles. 3-0 geflatteerd, maar 3 punten lijken mij terecht, vooral omdat Heracles ook niks wist te creëren.
pi_72286991
De handen dichtknijpen met de drie punten, nu hopen dat iemand hetzelfde doet met de strot van Leo Driessen. Verder deze wedstrijd maar snel vergeten.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:22:30 #249
236140 122448
Ik vind van niet
pi_72287008
AZ verloor hier ook met 3-2, Feyenoord won ook nipt met 1-0. Dan valt het nog wel mee al met al
Nee
pi_72287011
Het was niet goed, maar we kunnen ook overdrijven. Vooral achterin weinig tot niets weggeven. Heracles heeft wel uit bij Willem II gewonnen, thuis van AZ. 3 punten zijn goed, spel kan beter. Cvitanich niet laten gaan, die heeft wel degelijk toegevoegde waarde
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72287012
Belangrijke overwinning. Slecht spel, prima resultaat. Ik ben tevreden.

Verdediging stond prima. Urby motm!
pi_72287025
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef El_Bassie het volgende:
De handen dichtknijpen met de drie punten, nu hopen dat iemand hetzelfde doet met de strot van Leo Driessen. Verder deze wedstrijd maar snel vergeten.
.

Als we zo blijven voetballen als in de eerste helft kunnen we het hele seizoen maar snel vergeten
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:23:18 #253
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72287039
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef El_Bassie het volgende:
Verder deze wedstrijd maar snel vergeten.
Dit hoor ik gelukkig niet elke week.
pi_72287063
Dario heeft weer laten zien dat het wanbeleid is om hem te verhuren.
pi_72287064
Die corner was echt heerlijk genomen. Lang niet gezien...
pi_72287065
Zo.. dat was dat. Spel was grotendeels kansloos, spelers konden niet eens hun man voorbij spelen en iets forceren. Opbouw staat tegenwoordig synoniem aan hoge ballen (die nooit aankomen)... Jol was weer eens blind bezig met Rommedahl voorin. Dario en Kennedy vielen goed in. Al met al een 5 vanwege de drie doelpunten.

Ik ben blij voor Dario met z'n doelpunt. Stekelenburg was weer eens de beste.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:24:19 #257
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72287073
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef 122448 het volgende:
AZ verloor hier ook met 3-2, Feyenoord won ook nipt met 1-0. Dan valt het nog wel mee al met al
Tja, we moeten vooral naar onszelf kijken. Er zat nog steeds geen lijn in het spel en Suárez was ook niet te zien (vooral in de eerste helft) waardoor we helemaal niets creeerden. Als je vanaf het begin scherp bent en technisch een beetje onderlegd bent dan zou je toch een snel doelpunt (of iig schot op doel) verwachten.
- Thucydides
pi_72287077
Ok laten we het dan maar houden op de goede dingen van deze wedstrijd:

- Weer de null gehouden
- Andere doelpunten makers dan Suarez
- Urby speelde prima als linksback

Daar laat ik het bij
pi_72287079
Cvitanich speelde prima. Laat die gast gewoon eens 5 wedstrijden staan, hij pikt vanzelf de goals mee...
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:24:53 #260
51286 w00h00
Digital man!
pi_72287089
Inderdaad een belangrijke overwinning. Goed voor het vertrouwen dit.

Maar er is nog genoeg werk aan de winkel. Nu twee weken de tijd om de aankoop(en) in te passen.
pi_72287104
Urby was goed zeg

Daarna liep het beter met Cvitanich.

Snel vergeten, 3 punten en dat is het belangrijkste op dit moment.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:25:31 #262
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72287114
opdonderen met die Rommedahl.
mundus vult decipi
pi_72287140
Wat een onzin dat het gelijk dramatisch is.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72287142
Een dikke plus voor het centrum. Alderweireld - Vertonghen lijkt uitstekend te staan. Tegen Heracles, dat dan weer wel.
pi_72287157
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:25 schreef Gratau het volgende:
Inderdaad. Hij heeft zijn jaarlijkse goede wedstrijd al gespeeld. Dan weet je genoeg.
pi_72287169
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:25 schreef StarGazer het volgende:
Urby was goed zeg

Daarna liep het beter met Cvitanich.

Snel vergeten, 3 punten en dat is het belangrijkste op dit moment.
Niet vergeten dat Heracles met 10 man speelde he.. dat had er ook veel mee te maken dat ajax opeens kon voetballen.

Verder 3 punten en weer snel vergeten.... pff
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:27:57 #267
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_72287191
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef El_Bassie het volgende:
Een dikke plus voor het centrum. Alderweireld - Vertonghen lijkt uitstekend te staan. Tegen Heracles, dat dan weer wel.
Alderweireld werd toch een paar keer simpel voorbij gelopen, alsof hij bij de Fjes vandaan kwam.
pi_72287209
Verschil tussen de nummers 1 en 7 maar twee punten
pi_72287215
Positief:
- Toch gewonnen
- Gescoord uit corner
- Cvitanich en Aisatti hebben gescoord

En Leo Driessen praat je echt aan de anti-depresiva, niet te geloven zeg
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:29:14 #270
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_72287231
Ik vond het allemaal een beetje geflatteerd. Ben wel erg blij dat we voor de verandering wel de 3 punten pakken tegen een degradatiekandidaat. En dat er een goal uit een corner kwam mag een wonder genoemd worden.
pi_72287234
Verdediging was goed. Goede invallers. Slechtste man in het stadion was Leo Driessen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:29:25 #272
51286 w00h00
Digital man!
pi_72287236
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:25 schreef Gratau het volgende:
En Kennedy erbij, die voegen echt helemaal niets toe.

Rommedahl zou als bankzitter misschien nog van belang kunnen zijn als je tegen een team speelt waarin je veel ruimte krijgt (+-3 wedstrijden per seizoen ) maar dan krijgt hij het nog voor elkaar om het niet goed uit te spelen.

Ik zie liever wat jongens uit de jeugd lopen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:29:33 #273
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72287240
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef Noshiba het volgende:
Wat een onzin dat het gelijk dramatisch is.
Heb je de eerste helft gezien?
- Thucydides
pi_72287241
3 winst punten dit
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:29:45 #275
51286 w00h00
Digital man!
pi_72287243
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Verdediging was goed. Goede invallers. Slechste man in het stadion was Leo Driessen.
Die gozer moet echt een nekschot krijgen.
pi_72287307
Grappig dat de Heracles spelers zelf zeggen dat ze het moeilijk hadden tegen Ajax. Volgens de commentator en Tan en v. Halst was het dik onverdiend.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:32:13 #277
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_72287317
Het is echt van levensbelang voor de ploeg dat Rommedahl geen basis speelt en er een goede nummer 9 staat. Cvitanich heeft de potentie hiervoor om een prima voorhoede te vormen met Sulejmani en Suarez. Suarez is zoveel gevaarlijker als hij niet in het centrum staat maar eromheen kan spelen..

Cvitanich en hij voelen elkaar volgens mij ook prima aan, waardoor ze veel gevaarlijker zijn. Ook vind ik Van der Wiel veel beter spelen als hij Rommedahl niet voor z'n neus heeft die alles fout lijkt te doen.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_72287322
Urby is de beste linksback die we hebben in de selectie, en Dario moet gewoon vertrouwen krijgen als spits.
pi_72287346
Ik weet echt niet wat ik moet denken van de situatie Cvitanich/Pantelic. Liefst zie ik Cvitanich blijven en Pantelic komen.
pi_72287372
Niet slecht, 1- en 2 punten achterstand op de ploegen die volgens de pers zo geweldig voetballen.
Gaat wat worden als Ajax gaat draaien.
pi_72287375
Weer een paar splijtende passes op Rommedahl waarmee hij met een goede aanname alleen voor de keeper staat. Maar ja...
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:34:25 #282
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72287379
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Grappig dat de Heracles spelers zelf zeggen dat ze het moeilijk hadden tegen Ajax. Volgens de commentator en Tan en v. Halst was het dik onverdiend.
Eerste helft klopt wel ja, maar tweede helft vond ik Ajax toch wel wat beter dan Heracles.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:34:37 #283
51286 w00h00
Digital man!
pi_72287390
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef Dvm86 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet denken van de situatie Cvitanich/Pantelic. Liefst zie ik Cvitanich blijven en Pantelic komen.
Ik zou het niet gek vinden, we zullen ze beiden nodig hebben.
pi_72287394
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Wij hebben 3 keer gescoord en zij 0 keer.. dan is t verdiend, punt.

Het spel baart gewoon enorm veel zorgen.
pi_72287401
Ajax is Ajax.
3 punten zijn 3 punten.

Dit telt. Neemt niet weg dat het een zaadwedstrijd was, een verschrikking.
pi_72287427
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wij hebben 3 keer gescoord en zij 0 keer.. dan is t verdiend, punt.

Het spel baart gewoon enorm veel zorgen.
Vond de 2e helft best aanvaardbaar, ook voor de 1e goal speelden ze steeds beter.
pi_72287443
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik zou het niet gek vinden, we zullen ze beiden nodig hebben.
Maar er is nog steeds een gebrek aan creativiteit op het middenveld en een extra verdediger kan toch echt geen kwaad (maar die zie ik niet meer kopen). Ik blijf hopen op Van der Vaart. Ik zie hem namelijk niet voor een paar jaar bij Everton of de Spurs tekenen. Die jongen wilt zo snel mogelijk terug naar het hoogste niveau. Jaartje Ajax en dan naar Arsenal.

Of een half jaar en dan bijv. Honda aantrekken.
pi_72287523
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is Ajax.
3 punten zijn 3 punten.

Dit telt. Neemt niet weg dat het een zaadwedstrijd was, een verschrikking.
Ja en we roepen al jaren na elke wanvertoning snel vergeten, maar helaas doen de spelers dat ook want ze blijven maar doorkutten.. zit totaal geen gedachte achter het spel van Ajax.

Balverlies wordt je ook niet goed van.
pi_72287597
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Doordat Urby meer volwassen is geworden is de LB toch weer een interessante plek voor hem vind ik.
pi_72287621
Oh ja, pluspuntje voor Urby en Dario en in mindere mate Enoh.

Vooral Urby was koning als LB .
pi_72287642
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Doordat Urby meer volwassen is geworden is de LB toch weer een interessante plek voor hem vind ik.
Even niet vergeten dat dit HERACLES ALMELO is en niet OLM of HSV. Maar eerlijk is eerlijk, hij deed het goed. Aissati bijna niet gezien en Sulejmani speelt nog steeds kut. Hoop dat het goed komt met hem.
pi_72287731
Lekker hoor. 3 punten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72287780
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:41 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, pluspuntje voor Urby en Dario en in mindere mate Enoh.

Vooral Urby was koning als LB .
En volgende wedstrijd is het weer prut.. ok ik geef toe hij had weer eens een goede dag... maar let maar op dat hij weer leuk gaat doorkutten volgende week, zoals hij dat al jaren doet.

sorry voor mijn negativiteit hiero.. mja wat wil je als je 90 min kut voetbal kijkt...
pi_72287788
We zijn in ieder geval op weg om minstens 16 punten te halen in 7 wedstrijden (4 uit 2).
1 verliespartij en de rest winnen en ik vind het best.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:46 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

En volgende wedstrijd is het weer prut.. ok ik geef toe hij had weer eens een goede dag... maar let maar op dat hij weer leuk gaat doorkutten volgende week, zoals hij dat al jaren doet.

sorry voor mijn negativiteit hiero.. mja wat wil je als je 90 min kut voetbal kijkt...
Uiteraard valt dat te verwachten, maar bij dit Ajax kijk ik liever van wedstrijd naar wedstrijd, er valt toch niks te voorspellen
pi_72287852
Ah nu dus weer 2 Interlands ertussen door.. pff.
pi_72287858
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Even niet vergeten dat dit HERACLES ALMELO is en niet OLM of HSV. Maar eerlijk is eerlijk, hij deed het goed. Aissati bijna niet gezien en Sulejmani speelt nog steeds kut. Hoop dat het goed komt met hem.
Dat het OLM of HSV niet is maakt niet uit want Ajax hoeft totaal niet europees te denken, volle bak richten op de competitie.
pi_72287888
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:49 schreef Jnk18 het volgende:
Ah nu dus weer 2 Interlands ertussen door.. pff.
pi_72287889
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:49 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat het OLM of HSV niet is maakt niet uit want Ajax hoeft totaal niet europees te denken, volle bak richten op de competitie.
Idd.. europees is alleen goed om paar puntjes te sprokkelen en wat geld misschien mja dat is ook niet veel.
pi_72287899
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Even niet vergeten dat dit HERACLES ALMELO is en niet OLM of HSV. Maar eerlijk is eerlijk, hij deed het goed.
Da's waar, maar ook niet vergeten dat Urby wordt rondgeslingerd. Dan is het gewoon netjes dat ie vandaag laat zien hoe goed ie is. Mag ook weleens gezegd worden, vooral bij Urby.
pi_72287994
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Da's waar, maar ook niet vergeten dat Urby wordt rondgeslingerd. Dan is het gewoon netjes dat ie vandaag laat zien hoe goed ie is. Mag ook weleens gezegd worden, vooral bij Urby.
Die speelde inderdaad naar behoren. .
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:54:35 #301
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72288003
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')