QFTquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef jna het volgende:
WANBELEID!!!!! JOL OPROTTEN!!!!
Zo, hoeft de rest het niet meer te doen.
Heldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!
Maar ik snap best dat het beleid allemaal kut is hoor. Ik snap best dat het vervelend is om op zondagavond van 19u tot 19.10u niet heel leuk voetbal te zien op nederland 2. Zou ik ook godganse dagen van gaan lopen kankeren op het Fokforum.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!
Maar ik snap best dat het beleid allemaal kut is hoor. Ik snap best dat het vervelend is om op zondagavond van 19u tot 19.10u niet heel leuk voetbal te zien op nederland 2. Zou ik ook godganse dagen van gaan lopen kankeren op het Fokforum.
Dus het is totaal niet raar dat Dario uit Argentinie komt voor 7,5 miljoen om een jaar later weer weg te mogen om plaats te maken voor een spits die waarschijnlijk belachelijk veel gaat verdienen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Silenus het volgende:
Pantelic, whoho!
ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus het is totaal niet raar dat Dario uit Argentinie komt voor 7,5 miljoen om een jaar later weer weg te mogen om plaats te maken voor een spits die waarschijnlijk belachelijk veel gaat verdienen?
Ongeveer hetzelfde kaliber als Luque.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:56 schreef Rumille het volgende:
Jezus jongens, een speler van het kaliber Pantelic moet je gewoon blij mee zijn, beter zal je het waarschijnlijk toch niet krijgen. 30 jaar is bovendien heul zo slecht niet, top van de meeste spitsen is tussen de 28 en 33 jaar.
Daarna krijg je spelers zoals (hopelijk) Bodul en Castillion die er dan hopelijk klaar voor zijn.
Ja, dat moeten wij doen. De rest blijft lekker kankeren op fokquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?
Dat zeg ik toch niet. Maar we mogen toch wel discussiëren over bepaalde spelers en keuzes van het bestuur.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
ja en dus moeten we allemaal met fakkels de straat op om jol en het voltallige Ajax bestuur te lynchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |