Top Lyolyrc!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:01 schreef glitter het volgende:
@Lyolyrc bedankt dat je het hebt verwijderd! En idd als iemand meer wilt weten kunnen ze het mij vragen.
Nu heb ik nog een vraagje..wat betekent tvp eigenlijk? Zal wel een domme vraag zijn haha maar jullie weten t al, ik ben nog niet zo thuis hier..
Wel leuk om alle topics te lezen!!
Mijn dank is grootquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:20 schreef lyolyrc het volgende:
Ik heb het adres maar even verwijderd op verzoek van glitter. Mensen die meer info willen, moeten het adres maar aan haar vragen.
In dezelfde straat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:52 schreef glitter het volgende:
coltZ40...Hoe kom je erbij? Volgens mij heb je t verkeerde huis hoor hihi...De zolder kan je net staan en is niet ruim. Maar er staat wel een soort zelfde huis in dat dorp die idd opgehoogd is en vreselijk verbouwd, bedoel je die misschien?
Ook mooi, maar niet helemaal mijn smaak en bovendien vind ik het veels te leuk om een woning helemaal zelf te doen, eigen maken zeg maar...(maar wel veeel werk haha)
Dan heb ik toch het juiste huis bekeken. De voeg van de bovenste halve meter van het huis is later gedaan. Vandaar dat ik dacht dat ze het dak ooit verhoogd hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:48 schreef glitter het volgende:
eh nee niet in dezelfde straat. Het huis dat zo verbouwd is, moet 6 ton kosten geloof ik..of 8..nu weet ik t niet meer hihi..Maar er staan meerdere van dit soort woningen hoor..de 1 meer aan-bijgebouwd dan de ander maar de basis is hetzelfde....Ik persoonlijk vind 6 of 8 ton wel heeel veel geld, want tja de bovenverdieping(1e) is toch ongeveer net zo groot als van het huisje wat wij op t oog hebben. Alleen is het bij het duurdere huis groter omdat men daar dus wel een volwaardige zolder hebben met mega dakkapellen en het opgehoogd is....
Hou er rekening mee dat het altijd meer kost dan een aannemer vooraf zegt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef glitter het volgende:
@styliste..je hebt PM terug...
-knip-
Nee hoor, ze hebben niet voor niks de bovenste halve meter van het huis opnieuw gevoegd. 1 +1 = 2 Ik denk dat het dak al een keer aangepakt(10 jaar geleden ofzo) is, dus ik verwacht geen asbest.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef glitter het volgende:
ik begrijp t niet meer hoorvolgens mij hebben we t och echt over verschillende huizen, want het dak ziet er naar mijn idee niet nieuw uit, ook niet aan de binnekant
of is t een grapje haha
maarre..kom je nog eens op de koffie dan haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |