Nope.quote:
Ik vind op internet toch betere tepels dan diequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
haters die nou nou een tepel zeggen snappen niet dat het niet zomaar een tepel is.
mond dicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind op internet toch betere tepels dan die
Jottumquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:23 schreef MissHobje het volgende:
Och de hele week weer dat gezemel over de nippelgate van Hind
Pokke rapidshare. Dump die shit op Youtube of zo...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef Rijpie het volgende:
Bewegend beeld:
http://rapidshare.de/file(...)roussi__001.mpg.html
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef Rijpie het volgende:
Bewegend beeld:
http://rapidshare.de/file(...)roussi__001.mpg.html
Trekkert!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind op internet toch betere tepels dan die
Ik ook en ik kan je verzekeren dat hier geen dansprogramma wasquote:
Ursel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook en ik kan je verzekeren dat hier geen dansprogramma was![]()
Wel een vrouw met een pittig vlot kapsel die uitlegt dat ze al 4 jaar vrijgezel is omdat 'hij niet past'
Wel een vet programmaquote:
Hij heeft zeker gelijk over dat markt-gedoe van vrouwen. Zelf ook mee mogen maken. Bij het Gardameer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel een vet programma
Ik vind het altijd wel tof als ze van die programma's hebben waar ze mensen die 10 jaar geleden in zo'n show waren, opnieuw gaan opzoeken
That's all?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG wat een jankerd is die Hind. Ze is nu bij Ruud de Wild op Q-Music.
Ze vindt het zo erg wat er is gebeurd enz. Gaat als een klein kind door Ruud heen zingen als hij zegt dat men de tepel op de site van uhm ja zo goed als elke site kan gaan bekijken
Ik denk dat zij heel preuts en saai isquote:
volgens mij ook welquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat zij heel preuts en saai is
dat wordt sex onder de dekens met licht uitquote:
en vooral niet die hamsterwangen volblaffenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat wordt sex onder de dekens met licht uit
Braaf met een handdoekje en een flesje water en een bus Oust tegen de nare luchtjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en vooral niet die hamsterwangen volblaffen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog niets op der twittert
http://twitter.com/Hindlaroussi
quote:tja, what can I say..t was een ongelukje, als iemand dit niet gewild had dan ben ik het wel!HET WAS NATHALIE die mijn jurk naar beneden trok
5 minutes ago
ik denk dat ze uber wild is , zolang het maar in huis blijftquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat zij heel preuts en saai is
dan heb je wel 2 handen nodig om dat jurkje naar beneden te trekken!!quote:
hihihi Soort nipplegate met JT die een stuk ergens wegtrokquote:tja, what can I say..t was een ongelukje, als iemand dit niet gewild had dan ben ik het wel!HET WAS NATHALIE die mijn jurk naar beneden trok
Het was toch duidelijk Natalie die het deed.quote:Hallo Hind,
Ik wilde je even zeggen dat ik het echt zwaar belachelijk vind wat je bij Let's Dance gedaan hebt. Het is overduidelijk te zien dat je je eigen topje naar beneden trekt. Voorheen respecteerde ik je voor je muziek, nu ben je niet meer dan "één van die wijven" die dmv het showen van d'r tieten weer de aandacht op haarzelf wil vestigen. Ik stond je nota bene aan te moedigen op de tribune toen je bij Idols was. Was de studio in gegaan en had een nieuwe plaat opgenomen, dan had je die aandacht ook wel gekregen.. Er staat op je website dat het geen publiciteitsstunt was, maar come on.. Didn't they all say that? Vind het echt jammer, dat ook jij je zo hebt verlaagd.. Maar goed, ik verwacht niet dat je hierop reageert ofzo, wilde je gewoon graag laten weten hoe ik er over denk.
Groetjes, Miranda.
Ik heb het nog eens beeldje voor beeldje bekeken (10 keerquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:04 schreef Raug het volgende:
Je ziet Nathalie's hand in de buurt van haar tiet komen, en vervolgens Hind met haar linkerhand haar jurk een ruk geven. Ik vind het ook bizar hoe snel ze door heeft dat haar tiet eruit hangt. En dan gewoon doorlachen, geen krimp geven en je meteen omdraaien en jurk weer omhoog trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |