abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72459451
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:28 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar als ik een vriendin heb ga ik niet actief andere meisjes versieren. Zijn het soms allemaal slingerapen.
Ik praat het ook niet goed hoor.
Het is respectloos en als je echt om je vriend/vriendin geeft zou je zoiets niet doen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:54:37 #252
117234 petertjeprik
A witty saying proves nothing
pi_72459749
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon.
[..]
quote:
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden.
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?

Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen )Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.

Bemoei niet met het leven van een ander, maar met dat van jezelf.

kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.

De Nederlandse vrouw is fantastisch, ga zo door dames
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_72459839
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

[..]

Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?

Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen )Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.

kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.

pi_72460001
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig is Nederland geen dierentuin waarin je alles van het vrouwelijk geslacht kunt neuken. Jij brengt het net zo alsof dat het belangrijkste is in het leven.

Ik ben het overigens gedeeltelijk eens met de TS, alhoewel ik het wel vreemd vindt dat de TS te vinden is in de sauna waarin hij van te voren al weet dat er mensen zijn die zich anders gedragen dan dat hij normaal vindt.
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:21:30 #255
117234 petertjeprik
pi_72460368
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:05 schreef Blocko het volgende:

[..]

Gelukkig is Nederland geen dierentuin waarin je alles van het vrouwelijk geslacht kunt neuken. Jij brengt het net zo alsof dat het belangrijkste is in het leven.
Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.

Als iemand houd van seks en er meerdere GEWILLIGE partners op na houdt. So what? En ja seks is voor veel mensen heel belangrijk, net als de andere dingen die ik in bovenstaande rijtje noemde.

Als je daar in mindere mate behoefte aan hebt of wanneer je religieuze achtergrond het niet toestaat, ook prima. Maar ga vervolgens niet andere lopen uit maken voor hoer of slet.
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_72462881
Volgens mij komt TS niet meer terug
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72463798
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je had het over buitenlanders in het algemeen, dat die geen sex moeten gaan hebben met Nederlanders, dus naar mijn mening stel je ze wel degelijk gelijk en scheer je ze allemaal over één kam. Of het nou een Chinees is of een neger (kan trouwens ook gewoon een Nederlander zijn, maar dat terzijde) die sex heeft met iemand van hier, het is allebei fout volgens jou? Ik hoop daarom dat ik er naast zit en je verkeerd begrepen heb...
Alsof de meeste Nederlanders zo geweldig zijn in vergelijking met bepaalde buitenlanders trouwens, niet echt.
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:57:21 #258
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72464179
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
Mwa, dat valt best mee hoor, overdrijven is ook een vak.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:22:03 #259
117234 petertjeprik
pi_72466519
quote:

[..]

Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?

Wat een politicus privé doet of laat interesseert me geen flikker, voor mijn part heeft hij vijf vrouwen, 21 kinderen en moeten ze allen hoofddoekjes dragen. Als hij zijn werk maar goed doet en zolang ik er maar geen last van heb.

Als ik kinderen zou hebben dan maakt het me niet uit welke afkomst zijn/haar vriend of vriendinnetje zou hebben. Sterker nog interesseert me niet eens of hij of zijn Nederlands zou kennen. Alleen een werkloze lapzwans, streng religieus type of Telegraaf lezend tokkievolk, zou me enigszins tegenstaan

Maar zelfs dan zou ik nog zeggen: Schat, als jij gelukkig bent dan is het goed.
pi_72466553
ik heb een doos gekocht
Feyenoord Rotterdam
pi_72467781
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?
Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doen
quote:
Wat een politicus privé doet of laat interesseert me geen flikker, voor mijn part heeft hij vijf vrouwen, 21 kinderen en moeten ze allen hoofddoekjes dragen. Als hij zijn werk maar goed doet en zolang ik er maar geen last van heb.
Niet de slimste zie ik....

Denk eens na over wat wouter bos preekt.
quote:
Als ik kinderen zou hebben dan maakt het me niet uit welke afkomst zijn/haar vriend of vriendinnetje zou hebben. Sterker nog interesseert me niet eens of hij of zijn Nederlands zou kennen. Alleen een werkloze lapzwans, streng religieus type of Telegraaf lezend tokkievolk, zou me enigszins tegenstaan

Maar zelfs dan zou ik nog zeggen: Schat, als jij gelukkig bent dan is het goed.
Zie eerste reactie.
pi_72467809
quote:

[..]

Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras. Dat zijn slechts vooroordelen en idiote stereotyperingen, elk individu is weer anders.
pi_72467829
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:21 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.

Als iemand houd van seks en er meerdere GEWILLIGE partners op na houdt. So what? En ja seks is voor veel mensen heel belangrijk, net als de andere dingen die ik in bovenstaande rijtje noemde.

Als je daar in mindere mate behoefte aan hebt of wanneer je religieuze achtergrond het niet toestaat, ook prima. Maar ga vervolgens niet andere lopen uit maken voor hoer of slet.
Precies.
pi_72469459
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras. Dat zijn slechts vooroordelen en idiote stereotyperingen, elk individu is weer anders.
Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.
pi_72469806
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.
Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?
Dus als je aan een Amerikaan een willekeurige Nederlander voorstelt, moet die er ook maar van uitgaan dat deze drugs gebruikt, voorstander van homoseksualiteit is, tegen moslims is en klompen draagt? Ja, je kan inderdaad iemand beoordelen op stereotyperingen en zijn land van herkomst, maar of dat ook zo slim is... Waarom probeer je niet gewoon iemand te leren kennen?
pi_72470115
TS is gisteren nog komen lurken, maar wil helaas niets meer posten

Vereer ons svp met nog 1 pareltje van een topic, M_A??
pi_72470399
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen.

Ik geloof nooit dat jij dit uit eigen persoonlijke ervaring kan vertellen. Wat doe jij op de uni? Mocht je het wel uit eigen persoonlijke ervaring kunnen vertellen: wat maakt dit jou dan, als jij blijkbaar ook snel en simpel op een meisje duikt? Waarom worden vrouwen dan hoeren genoemd en maakt het als mannen hetzelfde doen niks uit?

En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden?
En mannen in een sauna dan? Dat mag wel? Daar zie je ook de hele klok en klepel hangen....

Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.

Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme.

Ja, dat is ook echt representatief voor alle Nederlandse vrouwen. En oja die vrouwen die je ziet bij 'postcode sex' reclames zijn ook echt heuse dames Ooit erover nagedacht dat dat reclame is en dat er echt geen postcode sex bestaat? Of dacht je nou werkelijk je buurmeisje tegen te kunnen komen bij zo'n reclame?

Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc.
Ik word er niet goed van. Je bent niet de enige

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Ies coeltoer. Dus mag je niks over zeggen.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
Ja, religieuze meisjes zijn de enige uitzondering.

Dude, ik ben het met je eens dat we in een oversekste samenleving leven, ik word er soms ook kotsziek van en het voelt idd voor vrouwen soms juist niet vrij om in zo'n samenleving te leven als de onze. Maar dat is niet alleen de schuld van de vrouwen, maar van de hele samenleving an sich die zich in stand houdt.
[/quote]
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:46:11 #268
117234 petertjeprik
pi_72470494
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:13 schreef John_Difool het volgende:
Niet de slimste zie ik....
Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.
quote:
Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doen
Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.

Denk dat je je wijsheid hebt van extreem rechtste lui als Hitler, dat moet je zelf weten. Helaas hebben mensen die dit soort onzin prediken boeken van bijvoorbeeld Darwin en Nietzsche compleet verkeerd geïnterpreteerd. Heb je boeken als 'The origin of Species' en 'Also sprach Zarathustra' uberhaupt gelezen? Verdere onderzoeken van echte wetenschappers? Ga anders eens even praten met een bioloog of kijk filmpjes van Richard Dawkins. Boek tip: 'The god delusion' en 'The Selfish Gene'.
pi_72471964
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?
Dus als je aan een Amerikaan een willekeurige Nederlander voorstelt, moet die er ook maar van uitgaan dat deze drugs gebruikt, voorstander van homoseksualiteit is, tegen moslims is en klompen draagt? Ja, je kan inderdaad iemand beoordelen op stereotyperingen en zijn land van herkomst, maar of dat ook zo slim is... Waarom probeer je niet gewoon iemand te leren kennen?
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:55:46 #270
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_72472482
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren holladijee
My mama didn't raise no fool
pi_72472782
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.
[..]

Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.

Denk dat je je wijsheid hebt van extreem rechtste lui als Hitler, dat moet je zelf weten. Helaas hebben mensen die dit soort onzin prediken boeken van bijvoorbeeld Darwin en Nietzsche compleet verkeerd geïnterpreteerd. Heb je boeken als 'The origin of Species' en 'Also sprach Zarathustra' uberhaupt gelezen? Verdere onderzoeken van echte wetenschappers? Ga anders eens even praten met een bioloog of kijk filmpjes van Richard Dawkins. Boek tip: 'The god delusion' en 'The Selfish Gene'.
eh, wel:

The health consequences of race mixing
http://majorityrights.com(...)nces_of_race_mixing/

Multiracial youths more likely to engage In violent behavior, substance abuse
http://www.medicalnewstoday.com/articles/42605.php

Race plays part in breast cancer survival
http://www.mdanderson.org(...)cancer-survival.html

Afrikanen dommer dan westerlingen

Beschouwd als een wereldtopper in het onderzoek naar kanker en genetica, heeft Nobelprijswinnaar James Watson vaak controverse veroorzaakt met zijn standpunten omtrent politiek, seksualiteit en ras. Maar nu vinden critici hem té ver gaan.

James Watson heeft tegen de Sunday Times gezegd dat het beleid van het Westen ten opzichte van Afrika verkeerd is. "Dat is immers gebaseerd op de veronderstelling dat zwarten even slim zijn als blanken, terwijl "testen" dit tegenspreken". Hij voegde eraan toe dat binnen een decennium genen zullen worden gevonden die verantwoordelijk zijn voor intelligentieverschillen bij mensen.

'Afrikanen dommer dan westerlingen'

Blauwogigen zijn intelligenter (stereotypisch maar waar)
Blauwogigen zijn intelligenter

Deze is een aanrader:
What it's like to teach black students
http://martynemko.blogspo(...)-out-what-is-it.html

Dit is wat ik even snel kan vinden.

Hitler was trouwens niet rechts (en ook niet links).
pi_72473393
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Waarom?
pi_72473625
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef La_Vita het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren holladijee
Alleen kan 3/4 beter een burka aantrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2009 22:45:36 ]
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:34:23 #274
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_72475145
dus jij wou zeggen dat moslims vrouwen respectvoller behandelden dan nederlanders?!!!

goeie grap
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
  zondag 6 september 2009 @ 01:01:10 #275
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72476967
Weetje, ik ben het er allemaal mee eens.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_72477377
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
Iesj koeltoer he?
Accepteer het gewoon.

Een voorbeeld:

Waarom moeten moslimvrouwen een hoofddoek op?
Op vakantie in Turkije een paar jaar geleden was het fucking 35 graden en lagen wij in het zwembad te chillen.
Een of andere moslimkerel ook terwijl zijn vrouwtje naast het zwembad maden zat te kweken in haar burka.

Hier in NL is gewoon veel meer vrijheid en gelijkheid, accepteer je dat niet, dan ga je maar ergens anders heen toch?
Wat intersseren die Turken mij? Ik moet die mensen niet eens. Ik ben toch niet in Turkije? Ik ben hier en wat ik hier zie bevalt me gewoon niet en ik zeg daar iets van. Nederlanders zijn zo wazig, ze relativeren heel veel als het ze uitkomt.

"Ja, wij zijn mongool, maar 'die daar' ziet er ook niet zo snugger uit. Zeg daar ook eens wat van"

Ja, maar ik zeg dat JIJ een mongool bent en met 'die daar' deal ik wel een ander keer.
pi_72477398
Ik ben het eens met de TS, maar beter hoerig gedrag en een mand vol met kindertjes op hun 30ste dan dat ze er met hun hoog intelligent gedrag tegen hun 40e achter komen dat het te laat is voor een gezin.
pi_72477442
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.

Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.

Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.

Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mensa_Allochtoon op 06-09-2009 01:43:26 ]
  † In Memoriam † zondag 6 september 2009 @ 01:52:44 #279
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72477620
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..] Ik praat nu zelfs over universitaire lereran.
Die allochtonen maken er altijd een potje van!
pi_72478054
Een Nederlandse vrouw doet MEESTAL wat zij wilt in bed en komt daar voor uit. Emancipatie etc.

Een moslima is MEESTAL ondergeschikt aan de man en komt daar dus niet voor uit. Omdat een moslima zich moet houden aan strenge regels die door thuis worden opgelegd, wordt er echt wel geneukt. Wel in het geniep en niemand mag er wat over horen.

Je hebt ze hoor de sites met moslima's die neuken en zuigen met hoofddoek als dat je ding is.
pi_72478072
quote:

[..]

Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.

Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.

Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Je hebt het over Nederlanders. Je bent er zelf toch ook één? Of wil je jezelf onderscheiden en beter voelen door in hokjes te denken?
  zondag 6 september 2009 @ 02:53:22 #282
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_72478141
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:09 schreef John_Difool het volgende:

[..]

eh, wel:

The health consequences of race mixing
http://majorityrights.com(...)nces_of_race_mixing/

Multiracial youths more likely to engage In violent behavior, substance abuse
http://www.medicalnewstoday.com/articles/42605.php

Race plays part in breast cancer survival
http://www.mdanderson.org(...)cancer-survival.html

Afrikanen dommer dan westerlingen

Beschouwd als een wereldtopper in het onderzoek naar kanker en genetica, heeft Nobelprijswinnaar James Watson vaak controverse veroorzaakt met zijn standpunten omtrent politiek, seksualiteit en ras. Maar nu vinden critici hem té ver gaan.

James Watson heeft tegen de Sunday Times gezegd dat het beleid van het Westen ten opzichte van Afrika verkeerd is. "Dat is immers gebaseerd op de veronderstelling dat zwarten even slim zijn als blanken, terwijl "testen" dit tegenspreken". Hij voegde eraan toe dat binnen een decennium genen zullen worden gevonden die verantwoordelijk zijn voor intelligentieverschillen bij mensen.

'Afrikanen dommer dan westerlingen'

Blauwogigen zijn intelligenter (stereotypisch maar waar)
Blauwogigen zijn intelligenter

Deze is een aanrader:
What it's like to teach black students
http://martynemko.blogspo(...)-out-what-is-it.html

Dit is wat ik even snel kan vinden.

Hitler was trouwens niet rechts (en ook niet links).
Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.

Hier gaat dit hele topic niet over.

On topic: TS zit flink te generaliseren vanuit zijn eigen standpunt of is gewoon een troll

De Nederlandse meid vertoont in het algemeen helemaal geen hoerig gedrag, is netjes opgevoed en heeft goed gestudeerd en is zelfstanding en zelfbewewust. Alleen voor hun vriend gaan de benen open en anders blijven ze gewoon gesloten.

Eigenlijk zoals zoveel meiden wereldwijd (behalve mischien de opleiding dan)

[ Bericht 3% gewijzigd door breaky op 06-09-2009 07:31:13 ]
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_72478264
quote:
Op zondag 6 september 2009 02:53 schreef breaky het volgende:

[..]

Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.

Hier gaat dit hele topic niet over.
De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.

Ontopic:
Het gaat over de nederlandse blanke vrouw die een hoer wordt genoemd. Ik ben het hier niet mee eens. TS geeft aan dat de moslima's het niet doen en dus Nederlandse vrouwen veel SOA's kunnen dragen.

Feit:
Volgens islamitische regels mag je als MAN meerdere vrouwen hebben en mee trouwen. Wie is nu de hoer? Inderdaad. De islamitsche man, want die wil graag met iedere vrouw neuken. En vrouwen die dat ook willen, zijn hoeren volgens de kortzichtige gedachte van TS.

TS begrijpt Nederlandse vrouwen niet, omdat hij de hoer wil zijn. Of misschien wil hij liever eigenlijk net zoals zijn grote voorbeeld de profeet Mohammed, trouwen met de 6 jarige Aysha om dan de volgende dag de bebloede lakens van de eerste huwelijksnacht met Aysha te tonen aan zijn familie.

[ Bericht 10% gewijzigd door devl1nsect op 06-09-2009 03:17:01 ]
pi_72479197
quote:

[..]

Ook je handen wassen voordat je gaat plassen hè.
I´m back.
pi_72479389
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Oke, dan begrijp ik hoe de vork in de steel steekt, je bent gewoon een racist.
pi_72479421
quote:

[..]

Hoe vaak heb jij een Nederlander zien douchen dan? Kom op zeg.
quote:
Vaak, ja tuurlijk. Waar baseer je dat op? Die enkele dronken sletjes die jij geneukt hebt hadden een SOA? Alle meisjes die ik ken zijn totaal niet zo en hebben vaak een vaste vriend of zijn nog maagd.
quote:
Dit kan kloppen, een groot deel wast zijn handen niet. Wat dan nog? Je zou maar een aantal bacterieën op je handen hebben.....ewww!! En natuurlijk zijn we daarin ook niet het enige land en zijn er genoeg mensen hier die wel hun handen wassen (zoals ik). Als ik op school naar de wc ga, dan wast iedereen daar gewoon keurig zijn handen. Dit is niet alleen omdat ze het zelf willen, maar ook omdat anderen je raar aan zullen kijken als je het niet doet. Onze school is dan een uitzondering? Ik heb het dan nu over de meisjes wc hè, misschien dat alleen de mannen van die smeerlappen zijn, dat kan.
pi_72479440
quote:
Op zondag 6 september 2009 03:09 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.

Ontopic:
Het gaat over de nederlandse blanke vrouw die een hoer wordt genoemd. Ik ben het hier niet mee eens. TS geeft aan dat de moslima's het niet doen en dus Nederlandse vrouwen veel SOA's kunnen dragen.

Feit:
Volgens islamitische regels mag je als MAN meerdere vrouwen hebben en mee trouwen. Wie is nu de hoer? Inderdaad. De islamitsche man, want die wil graag met iedere vrouw neuken. En vrouwen die dat ook willen, zijn hoeren volgens de kortzichtige gedachte van TS.

TS begrijpt Nederlandse vrouwen niet, omdat hij de hoer wil zijn. Of misschien wil hij liever eigenlijk net zoals zijn grote voorbeeld de profeet Mohammed, trouwen met de 6 jarige Aysha om dan de volgende dag de bebloede lakens van de eerste huwelijksnacht met Aysha te tonen aan zijn familie.

Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?
pi_72479655
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?
Daar ging ik vanuit gezien zijn berichten.
pi_72480804
quote:

[..]

Jij hebt bij alle NLers in de douche gestaan?
Who's the whore now...

En ja, "'alle" NL-ers hebben een SOA
En toch heb je nog seks met NLers...hoe sneu is dát dan.
Hoe bedoel je, schijnheilig.
pi_72481252
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

Ja, maar ik zeg dat JIJ een mongool bent en met 'die daar' deal ik wel een ander keer.
pi_72482053
TS rot lekker op naar je eigen land niet onze meisjes beledigen, je ziet zoveel nederlandse meisjes die volgens JOU tever gaan zoals in sauna's omdat dat in jouw land niet kan

maar ik vind dat igg beter dan je vrouw in een boerka wikkelen of besnijden
pi_72482170
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef mtchel112 het volgende:
TS rot lekker op naar je eigen land niet onze meisjes beledigen, je ziet zoveel nederlandse meisjes die volgens JOU tever gaan zoals in sauna's omdat dat in jouw land niet kan

maar ik vind dat igg beter dan je vrouw in een boerka wikkelen of besnijden
Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?
pi_72482311
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?
waarom zou die anders zeiken over nederlandse meisjes en buitenlandse meisjes de hemel in prijzen
pi_72482483
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Jaja, de Clinton mentaliteit.

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
In de sauna is elk seksueel contact verboden, sterker nog, als iemand staart wordt hij er al uitgezet.
Dat is functioneel naakt, geen erotisch naakt.

Wat seksreclame's betrefd, daar krijg je wel wat meer dan wat centjes per minuut voor, gewoon een best wel leuk bedragje.
Denk niet dat als je smsjes gaat sturen je wat van die dame terugkrijgt, meestal is het eerder henk die antwoord en daar betaald voor krijgt
Telefoonseks op die manier wordt vaak al strijkend gedaan, de cammeisjes zoemen nog weleens uit op hun gezicht zodat niemand ziet dat ze ondertussen op hun gemakje aan het kletsen zijn of weet ik veel wat voor anders
Allen krijgen daarvoor betaald en de grootste sukkel is degene die voor die illusie betaald en nog denkt dat het echt is ook.

Ben het er wel mee eens dat het verschrikkelijk is, ze zijn van afschuwelijke kwaliteit en zeer irritant.

Wat seks zelf betrefd, ach er is een groep die makkelijk omgaat met seks, zolang ze dat allemaal doen omdat ze dat echt leuk vinden en er niemand mee lastig vallen is er niets mis mee.
Er is ook nogsteeds een groep die anders omgaat met seks, alleen binnen vaste relatie's of zelfs alleen binnen huwelijk(alhoewel dat zeldzamer is).
Niet zo overdrijven, je maakt er blijkbaar gretig gebruik van aangezien je er zoveel over weet, zo er vindt je het dus niet uiteindelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72482791
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Zonder de ts te haten, lees eens het rapport van Kinsey, een vrij grootschalig onderzoek over seksuaiteit in de jaren '50, zeer verhelderend te noemen!
Wat gezegd werd openbaar was wat anders als wat gedaan werd met de gordijnen dicht namelijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72483224
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

TS heeft zeker een punt. Het seksuele moraal is bij dames de laatste 10/20 jaar enorm gedaald. Iedere dame die ik ken, heeft minimaal 10 kerels over hun heen gehad. Soms zelfs uitschieters tot 50+

Alleen dat verhaaltje over de sauna is puur onzin. Ik bezoek ook regelmatig een sauna, en daar kom ik (zoals de meesten) puur voor de ontspanning. De sauna's waar ik kom, hangt er allerminst een seksuele spanning en of vrouwen die uitdagende poses aannemen.
Maar als je verkering krijgt met een meisje wil je wel graag dat ze het na een week of 2 met je doet, heeft ze het nog niet gedaan na een maand of 3 dan ben je meer dan ontevreden en denk je er op z'n minst al aan om weg te gaan.

Dit is natuurlijk allemaal meer dan tegenstrijdig te noemen deze gedachtegang.
Mannen met deze mening willen vaak een meisje die zo min mogelijk andere partners heeft gehad, misschien 1 of 2, maar moet wel met hun naar bed willen en dan ook nog echt goed zijn en heeeeeeel veel zin hebben.
Zelf vinden ze het meestal meer dan normaal dat zij wel met meer mensen het bed hebben gedeeld, sterker nog, als de dame in kwestie met 1 meer naar bed is geweest voor hun dan steekt dat enorm, maar dat is volgens hen anders, zij zijn mannen, hebben behoeften, zijn nu eenmaal de jagers, bla bla bla.
pi_72483319
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In hoeverre is Nederland een vrij land als mensen niet eens zelf mogen bepalen of ze een hoofddoekje dragen of niet? Verder is hier al een ander topic over. Ik ben het er wel deels mee eens hoor, bepaalde mensen die niet willen integreren hebben hier gewoon niets te zoeken. Ieder z'n eigen cultuur, normen en waarden.
Verder denk ik dat het met ons 'hoerige grdrag' wel meevalt, het neemt naar mijn idee wel af als je kijkt naar de vroegere seksuele revolutie. Maar zoiets gebeurt geleidelijk.
Vrijheid is ook een hoofddoekje mogen dragen, dat alles is geen enkel probleem.
Je mag vanalles zo kut vinden als je maar wilt, zolang je maar niemand daar echt mee lastig valt en gewoon je steentje bijdraagt.
Intergreren vind ik altijd een raar woord, je hoeft niet bij me op de koffie te willen, zolang we elkaar het leven niet zuur maken is er niets aan de hand, ik mijn ding, een ander zijn/haar ding, is allemaal prima.
pi_72485684
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Ik vind de ts met zijn gezeik en negatieve houding wel in Nederland passen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72485767
Meeste - Ik ga niet generaliseren - Vele allochtonen, met name moslims en Hindoe's zien de Nederlandse meisjes als een testrit voor ze een echte auto gaan halen. Even een pleziertje ermee is toegestaan, maar meenemen naar huis niet, dit komt grotendeels door de cultuur waarin ze opgroeien en het idee dat een huwelijk met een Nederlander gedoemd is te falen door een tal van sociologische redenen.

Maar ik denk dat over het algemeen wel is vast te stellen dat 'de' Nederlandse meisjes daar vrijer in zijn dan de door de niet-moslims gedomineerde groepen zoals Marokkanen, Hindoes, Turken.Vrijwel lijkt me wel objectief te concluderen, maar het hoerig noemen en dus een waardeoordeel er aan koppelen zorgt voor de verhittere discussies.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2009 14:26:13 ]
pi_72487482
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Triggershot het volgende:
Meeste - Ik ga niet generaliseren - Vele allochtonen, met name moslims en Hindoe's zien de Nederlandse meisjes als een testrit voor ze een echte auto gaan halen.
Lul niet man..een beetje dominante man geniet sowieso voordat hij "een echte auto gaat halen"...en of die meid nou NL is of Turks of Hindoe of Azerbaidjans ofzo maakt echt geen reet uit. Gewoon lekker seksen en ja, vaak zijn het NL meiden die daar ook geen probleem in zien..maar ga niet doen alsof allochtoonse jongens altijd specifiek op NL meiden uit zijn voor een "testrit".

Ik snap dat je ervan houd om een beetje te provoceren maar nu praat je gewoon onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')