Ik praat het ook niet goed hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar als ik een vriendin heb ga ik niet actief andere meisjes versieren. Zijn het soms allemaal slingerapen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon.
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?quote:Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?
Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen)Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.
Bemoei niet met het leven van een ander, maar met dat van jezelf.
kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.
De Nederlandse vrouw is fantastisch, ga zo door dames
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?
Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen)Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.
Bemoei niet met het leven van een ander, maar met dat van jezelf.
kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.
De Nederlandse vrouw is fantastisch, ga zo door dames
Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:05 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is Nederland geen dierentuin waarin je alles van het vrouwelijk geslacht kunt neuken. Jij brengt het net zo alsof dat het belangrijkste is in het leven.
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had het over buitenlanders in het algemeen, dat die geen sex moeten gaan hebben met Nederlanders, dus naar mijn mening stel je ze wel degelijk gelijk en scheer je ze allemaal over één kam. Of het nou een Chinees is of een neger (kan trouwens ook gewoon een Nederlander zijn, maar dat terzijde) die sex heeft met iemand van hier, het is allebei fout volgens jou? Ik hoop daarom dat ik er naast zit en je verkeerd begrepen heb...
Alsof de meeste Nederlanders zo geweldig zijn in vergelijking met bepaalde buitenlanders trouwens, niet echt.
Mwa, dat valt best mee hoor, overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?
Niet de slimste zie ik....quote:Wat een politicus privé doet of laat interesseert me geen flikker, voor mijn part heeft hij vijf vrouwen, 21 kinderen en moeten ze allen hoofddoekjes dragen. Als hij zijn werk maar goed doet en zolang ik er maar geen last van heb.
Zie eerste reactie.quote:Als ik kinderen zou hebben dan maakt het me niet uit welke afkomst zijn/haar vriend of vriendinnetje zou hebben. Sterker nog interesseert me niet eens of hij of zijn Nederlands zou kennen. Alleen een werkloze lapzwans, streng religieus type of Telegraaf lezend tokkievolk, zou me enigszins tegenstaan
Maar zelfs dan zou ik nog zeggen: Schat, als jij gelukkig bent dan is het goed.
Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:21 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.
Als iemand houd van seks en er meerdere GEWILLIGE partners op na houdt. So what? En ja seks is voor veel mensen heel belangrijk, net als de andere dingen die ik in bovenstaande rijtje noemde.
Als je daar in mindere mate behoefte aan hebt of wanneer je religieuze achtergrond het niet toestaat, ook prima. Maar ga vervolgens niet andere lopen uit maken voor hoer of slet.
Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras.Dat zijn slechts vooroordelen en idiote stereotyperingen, elk individu is weer anders.
Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.
Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:13 schreef John_Difool het volgende:
Niet de slimste zie ik....
Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.quote:Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doen
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?
Dus als je aan een Amerikaan een willekeurige Nederlander voorstelt, moet die er ook maar van uitgaan dat deze drugs gebruikt, voorstander van homoseksualiteit is, tegen moslims is en klompen draagt? Ja, je kan inderdaad iemand beoordelen op stereotyperingen en zijn land van herkomst, maar of dat ook zo slim is... Waarom probeer je niet gewoon iemand te leren kennen?
eh, wel:quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.
[..]
Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.
Denk dat je je wijsheid hebt van extreem rechtste lui als Hitler, dat moet je zelf weten. Helaas hebben mensen die dit soort onzin prediken boeken van bijvoorbeeld Darwin en Nietzsche compleet verkeerd geïnterpreteerd. Heb je boeken als 'The origin of Species' en 'Also sprach Zarathustra' uberhaupt gelezen? Verdere onderzoeken van echte wetenschappers? Ga anders eens even praten met een bioloog of kijk filmpjes van Richard Dawkins. Boek tip: 'The god delusion' en 'The Selfish Gene'.
Waarom?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.
Alleen kan 3/4 beter een burka aantrekken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef La_Vita het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren holladijee
Wat intersseren die Turken mij? Ik moet die mensen niet eens. Ik ben toch niet in Turkije? Ik ben hier en wat ik hier zie bevalt me gewoon niet en ik zeg daar iets van. Nederlanders zijn zo wazig, ze relativeren heel veel als het ze uitkomt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
Iesj koeltoer he?
Accepteer het gewoon.
Een voorbeeld:
Waarom moeten moslimvrouwen een hoofddoek op?
Op vakantie in Turkije een paar jaar geleden was het fucking 35 graden en lagen wij in het zwembad te chillen.
Een of andere moslimkerel ook terwijl zijn vrouwtje naast het zwembad maden zat te kweken in haar burka.
Hier in NL is gewoon veel meer vrijheid en gelijkheid, accepteer je dat niet, dan ga je maar ergens anders heen toch?
Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.
Die allochtonen maken er altijd een potje van!quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..] Ik praat nu zelfs over universitaire lereran.
Je hebt het over Nederlanders. Je bent er zelf toch ook één? Of wil je jezelf onderscheiden en beter voelen door in hokjes te denken?quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.
Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.
Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:09 schreef John_Difool het volgende:
[..]
eh, wel:
The health consequences of race mixing
http://majorityrights.com(...)nces_of_race_mixing/
Multiracial youths more likely to engage In violent behavior, substance abuse
http://www.medicalnewstoday.com/articles/42605.php
Race plays part in breast cancer survival
http://www.mdanderson.org(...)cancer-survival.html
Afrikanen dommer dan westerlingen
Beschouwd als een wereldtopper in het onderzoek naar kanker en genetica, heeft Nobelprijswinnaar James Watson vaak controverse veroorzaakt met zijn standpunten omtrent politiek, seksualiteit en ras. Maar nu vinden critici hem té ver gaan.
James Watson heeft tegen de Sunday Times gezegd dat het beleid van het Westen ten opzichte van Afrika verkeerd is. "Dat is immers gebaseerd op de veronderstelling dat zwarten even slim zijn als blanken, terwijl "testen" dit tegenspreken". Hij voegde eraan toe dat binnen een decennium genen zullen worden gevonden die verantwoordelijk zijn voor intelligentieverschillen bij mensen.
'Afrikanen dommer dan westerlingen'
Blauwogigen zijn intelligenter (stereotypisch maar waar)
Blauwogigen zijn intelligenter
Deze is een aanrader:
What it's like to teach black students
http://martynemko.blogspo(...)-out-what-is-it.html
Dit is wat ik even snel kan vinden.
Hitler was trouwens niet rechts (en ook niet links).
De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.quote:Op zondag 6 september 2009 02:53 schreef breaky het volgende:
[..]
Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.
Hier gaat dit hele topic niet over.
Ook je handen wassen voordat je gaat plassen hè.quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.
Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.
Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Oke, dan begrijp ik hoe de vork in de steel steekt, je bent gewoon een racist.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.
Hoe vaak heb jij een Nederlander zien douchen dan?quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Vaak, ja tuurlijk. Waar baseer je dat op? Die enkele dronken sletjes die jij geneukt hebt hadden een SOA? Alle meisjes die ik ken zijn totaal niet zo en hebben vaak een vaste vriend of zijn nog maagd.quote:Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.
Dit kan kloppen, een groot deel wast zijn handen niet. Wat dan nog? Je zou maar een aantal bacterieën op je handen hebben.....ewww!!quote:Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?quote:Op zondag 6 september 2009 03:09 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.
Ontopic:
Het gaat over de nederlandse blanke vrouw die een hoer wordt genoemd. Ik ben het hier niet mee eens. TS geeft aan dat de moslima's het niet doen en dus Nederlandse vrouwen veel SOA's kunnen dragen.
Feit:
Volgens islamitische regels mag je als MAN meerdere vrouwen hebben en mee trouwen. Wie is nu de hoer? Inderdaad. De islamitsche man, want die wil graag met iedere vrouw neuken. En vrouwen die dat ook willen, zijn hoeren volgens de kortzichtige gedachte van TS.
TS begrijpt Nederlandse vrouwen niet, omdat hij de hoer wil zijn. Of misschien wil hij liever eigenlijk net zoals zijn grote voorbeeld de profeet Mohammed, trouwen met de 6 jarige Aysha om dan de volgende dag de bebloede lakens van de eerste huwelijksnacht met Aysha te tonen aan zijn familie.
Daar ging ik vanuit gezien zijn berichten.quote:Op zondag 6 september 2009 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?
quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 01:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Ja, maar ik zeg dat JIJ een mongool bent en met 'die daar' deal ik wel een ander keer.
Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?quote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef mtchel112 het volgende:
TS rot lekker op naar je eigen land niet onze meisjes beledigen, je ziet zoveel nederlandse meisjes die volgens JOU tever gaan zoals in sauna's omdat dat in jouw land niet kan
maar ik vind dat igg beter dan je vrouw in een boerka wikkelen of besnijden
waarom zou die anders zeiken over nederlandse meisjes en buitenlandse meisjes de hemel in prijzenquote:Op zondag 6 september 2009 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?
In de sauna is elk seksueel contact verboden, sterker nog, als iemand staart wordt hij er al uitgezet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jaja, de Clinton mentaliteit.
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Zonder de ts te haten, lees eens het rapport van Kinsey, een vrij grootschalig onderzoek over seksuaiteit in de jaren '50, zeer verhelderend te noemen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Maar als je verkering krijgt met een meisje wil je wel graag dat ze het na een week of 2 met je doet, heeft ze het nog niet gedaan na een maand of 3 dan ben je meer dan ontevreden en denk je er op z'n minst al aan om weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
TS heeft zeker een punt. Het seksuele moraal is bij dames de laatste 10/20 jaar enorm gedaald. Iedere dame die ik ken, heeft minimaal 10 kerels over hun heen gehad. Soms zelfs uitschieters tot 50+![]()
Alleen dat verhaaltje over de sauna is puur onzin. Ik bezoek ook regelmatig een sauna, en daar kom ik (zoals de meesten) puur voor de ontspanning. De sauna's waar ik kom, hangt er allerminst een seksuele spanning en of vrouwen die uitdagende poses aannemen.
Vrijheid is ook een hoofddoekje mogen dragen, dat alles is geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In hoeverre is Nederland een vrij land als mensen niet eens zelf mogen bepalen of ze een hoofddoekje dragen of niet? Verder is hier al een ander topic over.Ik ben het er wel deels mee eens hoor, bepaalde mensen die niet willen integreren hebben hier gewoon niets te zoeken. Ieder z'n eigen cultuur, normen en waarden.
Verder denk ik dat het met ons 'hoerige grdrag' wel meevalt, het neemt naar mijn idee wel af als je kijkt naar de vroegere seksuele revolutie. Maar zoiets gebeurt geleidelijk.
Ik vind de ts met zijn gezeik en negatieve houding wel in Nederland passen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Lul niet man..een beetje dominante man geniet sowieso voordat hij "een echte auto gaat halen"...en of die meid nou NL is of Turks of Hindoe of Azerbaidjans ofzo maakt echt geen reet uit. Gewoon lekker seksen en ja, vaak zijn het NL meiden die daar ook geen probleem in zien..maar ga niet doen alsof allochtoonse jongens altijd specifiek op NL meiden uit zijn voor een "testrit".quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Triggershot het volgende:
Meeste - Ik ga niet generaliseren - Vele allochtonen, met name moslims en Hindoe's zien de Nederlandse meisjes als een testrit voor ze een echte auto gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |