quote:
dit dus,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Goofisch het volgende:
Ik zit soms met me laptop op schroot
op schroot als in de schroothoop?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Goofisch het volgende:
Ik zit soms met me laptop op schroot
Pardon?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Remsjo het volgende:
Wie gaat ook wel eens op de wc zitten poepen en dan zo,n verschrikkelijke honger krijgen, dat je ff naar de keuken toe rent, een eierkoek met oude kaas belegt en dan snel weer terug naar de wc om verder te faxen? Dit alles uiteraard met je onderbroek en gewone broek op de enkels
Klacht: Honger krijgen tijdens het faxen van een bruine joekel naar de straatriooltjes
Ja dat verbaasde me ook al.quote:
Dus als jij aan het eten bent en iemand anders laat een behoorlijk ranzige scheet dan eet jij gewoon door?, ik bedoel de combinatie van strontlucht en eten was je al aan gewendquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Remsjo het volgende:
Wie gaat ook wel eens op de wc zitten poepen en dan zo,n verschrikkelijke honger krijgen, dat je ff naar de keuken toe rent, een eierkoek met oude kaas belegt en dan snel weer terug naar de wc om verder te faxen? Dit alles uiteraard met je onderbroek en gewone broek op de enkels
Klacht: Honger krijgen tijdens het faxen van een bruine joekel naar de straatriooltjes
En je maakt je eten op de wc ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef H1F5 het volgende:
GADVERREDAMME VETKLEP!Ik schijt altijd netjes in de keuken.
En hoezo geloof je me niet dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Saaaaab het volgende:
Ik geloof er niks van. Of TS is wel erg vreemd.
Nee, die ligt weer volgestampt met mijn cd-collectie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En je maakt je eten op de wc ?
Jullie mannen vinden schijten net zo iets fantastisch als seks. Daarmee pauzeer je ook niet even om te eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jullie mannen vinden schijten net zo iets fantastisch als seks. Daarmee pauzeer je ook niet even om te eten.
Je bent een spitsmuis? Conclusie: razendsnelle stofwisseling die niet kan wachten op een wc-bezoekquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet niet of ik het net zo fantastisch zou vinden om niet te pauzeren. En als ik honger heb heb ik honger. Wil je me dood hebben ofzo
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent een spitsmuis? Conclusie: razendsnelle stofwisseling die niet kan wachten op een wc-bezoek
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |