Nee echt niet hij is nog irritanter dan cartmanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Je mist hem wel, zonder hem hebben jullie geen gespreksstof.
tis gewoon de Eric Cartmen van het stelletje
Butters gaat weg als je het zegtquote:
Is die ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef Mafkoos het volgende:
Als het zo'n hyperactief stuiterkind is: dumpen.
Butters is niet irritant, hij is schattig!quote:
Ja maar daar is het leuk en nu mogen we er niet meer komen als we dat kind niet in ons groepje latenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:44 schreef trovey het volgende:
Wat is nou het probleem, je bent hem toch kwijt? Als jij daar niet mag komen komt hij ook niet meer bij jou.
Nouja hij is cool op een eigen manierquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Butters is niet irritant, hij is schattig!
Of ben ik de enige die er zo over denkt
++quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik zit in zo,n vriendenkring met mensen uit de buurt en daarbij hoort ook een klein kind van 12 jaar.
Ik en mijn vrienden zitten in de 14-16 jaar en hij is 12 en daarbij is hij ook te klein voor zijn leeftijd en zwaar irritant, hij gebruikt ons ook om achter de computer te komen(een vriend van me heeft er zo,n 5 op zolder waar we dan veel avonden doorbrengen) want zelf heeft hij een flut-pc( nee hijs is niet arm) Nou hebben we na een lange tijd gezegt dat we niet meer met hem om willen gaan maar dat begrijpt hij niet omdat hij maar blijft komen.
Nou heeft zijn moeder gepraat met de moeder van die vriend met die pc,s en nu is zij boos en mogen we niet meer komen als we dat kind niet meer in ons vriendengroepje laten
Klacht: pokkekind dat niet weg te slaan is
That's good enough for mequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nouja hij is cool op een eigen manier
Verkracht die ma gewoon, kijken hoe ze er dan over denkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja maar daar is het leuk en nu mogen we er niet meer komen als we dat kind niet in ons groepje laten
Die moeder van dat kind weet ook van geen ophoudenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:47 schreef NRaider het volgende:
[..]
Verkracht die ma gewoon, kijken hoe ze er dan over denkt.
Nee ik ben 15 en ik heb gekeken wat hij kan doen en volgens zijn moeder heeft hij genoeg andere vrienden dus waarom gaat i daar niet mee om?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:48 schreef Tristessa het volgende:
En jij bent 13 jaar zeker? Probeer je eens in hem te verplaatsen. Hij vindt het vast gewoon echt stoer met wat oudere jongens om te gaan.
Maar goed, ja. Pubers. Blij dat die tijd voorbij is.
Tja, dan gaat het blijkbaar toch om de computers!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:50 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nee ik ben 15 en ik heb gekeken wat hij kan doen en volgens zijn moeder heeft hij genoeg andere vrienden dus waarom gaat i daar niet mee om?
Inderdaad, hij huilde ook eens omdat hij er niet op mocht...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tja, dan gaat het blijkbaar toch om de computers!!
Tja het is het één of het ander...of je zit opgescheept met iemand die je niet mag of je zoekt je vertier ergens anders, keuzes maken in het leven hoort er nu eenmaal bij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja maar daar is het leuk en nu mogen we er niet meer komen als we dat kind niet in ons groepje laten
Dat is al de situatiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zorg dat je genoeg vrienden hebt om alle computers bezet te hebben zodat hij niks te doen heeft!
PS2 de deur uit ( Xboxquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:55 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Dat is al de situatieDaarom is hij ook irritant hij blijft zeiken bij iedereen of hij erop mag en als hij op de PS2 gaat sluit hij hem niet af als hij klaar is. Als we naar buiten gaan gaat hij naar huis als we terug naar binnen gaan komt i opeens weer aanrennen
Dan zal die toch blijven komenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef Saaaaab het volgende:
Verkoop je PS2 aan hem voor een prijs waar je er zelf ook weer een voor kunt kopen. Hij is toch dom.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:01 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Dan zal die toch blijven komen
Dude, ik geef je gratis advies en je doet er niks mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:54 schreef Penisbaard het volgende:
Plas in zijn kont, dan zal hem leren
Wees blij dat ze op zolder zitten, nou is het tenminste niet van dat irritante hangjeugd waar veel mensen hinder van hebben. En wat tevens een steeds groter maatschappelijk probleem wordt, dat hangjeugdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:47 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
++
(een vriend van me heeft er zo,n 5 op zolder waar we dan veel avonden doorbrengen) Hier moest ik lachen![]()
![]()
![]()
Ja maar dats vies ik vermorzel liever zijn hoofd met een gigantische hamerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Dude, ik geef je gratis advies en je doet er niks mee.
En dat is niet vies zeker? Dat geeft een troep hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja maar dats vies ik vermorzel liever zijn hoofd met een gigantische hamer
Maar ik ruim het niet opquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dat is niet vies zeker? Dat geeft een troep hoor.
Hij heeft ADHDquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:07 schreef bijderechter het volgende:
Nou verstandelijk lijken jullie me aan elkaar gewaagd in ieder geval !
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef Multivitamine het volgende:
Als jij nou wat minder achter die computer zou zitten zou je misschien nog wat tijd aan je Nederlands kunnen besteden.
Kankerdebiel!!
Groet,
De 12 jarige jongen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik zit in zo,n
Wat boeit spelling nouquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
TS weet niet hoe hij de ' moet maken!!
'''''''''''''''''''''''
Mensen die denken dat spelling niet belangrijk is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:25 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Wat boeit spelling noumensen die zich daar druk over maken
Nee niet op een forum neequote:Op zondag 30 augustus 2009 00:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat spelling niet belangrijk is._!
O ja: › R&P
Je bedoelt belangrijk?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:52 schreef iPod het volgende:
[..]
Als je 'zo,n' post dan is het überbelangerijk!!
Ja dat jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je bedoelt belangrijk?
Verder: huilie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:57 schreef iPod het volgende:
[..]
Ja dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg gast ga zelf slapen, je zegt dat de hele tijd dat anderen moeten slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja tegen mij...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
Waarom lees jij mij spoiler? Het heet niet voor niks SPOILER?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:00 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Omg gast ga zelf slapen, je zegt dat de hele tijd dat anderen moeten slapenNouja tegen mij...
Vind ik leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:04 schreef iPod het volgende:
[..]
Waarom lees jij mij spoiler? Het heet niet voor niks SPOILER?
Ga zelf slapen !quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:11 schreef iPod het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan klagenDus ga slapen man!
En jij bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee...quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:19 schreef Kai-Itza het volgende:
Jezus man je bent 15 is het geen kinderbedtijd ofzo?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
Je kan wel echt merken dat TS en z'n vriendjes 14 jaar zijn![]()
Iemand buitensluiten deden de kindertjes op de basisschool
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Nee je kent dat joch gewoon nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:25 schreef Acinonyx het volgende:
Je kan wel echt merken dat TS en z'n vriendjes 14 jaar zijn![]()
Iemand buitensluiten deden de kindertjes op de basisschool
Tering zeg oordeel niet zo snel als je hem niet kent
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
IK BEN 15 JAAR OUD EN MAG DUS LAAT OPBLIJVEN WANT DAT IS HEEL STOER!!!11quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je had die film gister moeten kijken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik zit in zo,n vriendenkring met mensen uit de buurt en daarbij hoort ook een klein kind van 12 jaar.
Ik en mijn vrienden zitten in de 14-16 jaar en hij is 12 en daarbij is hij ook te klein voor zijn leeftijd en zwaar irritant, hij gebruikt ons ook om achter de computer te komen(een vriend van me heeft er zo,n 5 op zolder waar we dan veel avonden doorbrengen) want zelf heeft hij een flut-pc( nee hijs is niet arm) Nou hebben we na een lange tijd gezegt dat we niet meer met hem om willen gaan maar dat begrijpt hij niet omdat hij maar blijft komen.
Nou heeft zijn moeder gepraat met de moeder van die vriend met die pc,s en nu is zij boos en mogen we niet meer komen als we dat kind niet meer in ons vriendengroepje laten
Klacht: pokkekind dat niet weg te slaan is
About a boy!//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Daar zeg je wat....quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:36 schreef THEFXR het volgende:
geef hem drugs, als zijn moeder erachter komt, mag hij nooit meer met jullie omgaan!
Gewoon tegen die moeder zeggen dat jullie hem te jong vinden voor bier, sigaretten en seks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef Grimmjoww het volgende:
never mind, ik zie nu dat iemand al een soortgelijk idee had..![]()
We roken nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:39 schreef dvr het volgende:
[..]
Gewoon tegen die moeder zeggen dat jullie hem te jong vinden voor bier, sigaretten en seks.
Als het goed is is die moeder al bedaart ze mocht dat kind ook niet, veel te druk[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
Zet een keylogger op die computer, even wachten tot ie inlogt.
Als ie weer weg is ga je naar de logs en pak je ze wachtwoord.![]()
Nu kan je doen met ze wachtwoord wat je wil![]()
Ja, zal ik doen hij speelt Runescape(quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:43 schreef Graseter het volgende:
Zet een keylogger op die computer, even wachten tot ie inlogt.
Als ie weer weg is ga je naar de logs en pak je ze wachtwoord.![]()
Nu kan je doen met ze wachtwoord wat je wil
)!!
Gast jij speelt WoW ga slapen manquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:45 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen hij speelt Runescape()!!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: