hehe, yup, that's mequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:16 schreef moussie het volgende:
[..]
ghehe, ik dacht al, ben jij dezelfde als van die site .. ja dus ..
en idd, die eikels met hun vermeende 'deskundigheid' zijn me bij de comments bij de voorgaande branden ook al opgevallen .. ik wou me zowaar registreren daar om op die eikels te gaan reageren ..
nee, die was vorige week alquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen de eerste schooldag zeker
Dus omdat er geen leden met expertise op een of ander forum van het nhd zit, wil hij niet in den helder wonenquote:Ten tweede lul ik niet maar er zijn gelukkig ook nog leden met enige expertise. Deze ontbreekt wel in Den Helder vandaar dat ik daar ook niet wil wonen.
hehe, had je de commentaren moeten lezen bij de brand van de Prins Willim en de bollenschuur .. met hun gezeur over 'gecontroleerd uit laten branden' .. een houten schip waar je heel moeilijk bij de brandhaard kan, een bollenschuur vol met houten kratten, een gebouw waar de vlammen al uit het dak slaan .. uiteraard allemaal te redden volgens hun, de brandweermannen en -vrouwen van tegenwoordig zijn vuurbestendig?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
whaha, die huibert60 zegt hetvolgende:
[..]
Dus omdat er geen leden met expertise op een of ander forum van het nhd zit, wil hij niet in den helder wonenwat een troll
Mijn basisschool waar ik 8 jaar hebt gezeten is ook wegquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:57 schreef Disparu het volgende:
Wat een zooitje zeg. Ik dacht eerst dat het een grapje was omdat er al zoveel in de fik gestaan heeft. Wel vet bijdehand; molenplein tot de grond en het etty in de fik. Hoe de fuck moet ik vertellen aan mijn kinderen waar ik op school gezeten heb enzo
Ik weet ook meer van hem maar dat post ik ook maar nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Blue Thunder het volgende:
oh.. detail.. die rensmaag woont overigens in Neededat is ook lekker in de buurt...
Weet inmiddels nog wel meer van hem maar dat post ik niet
hehe en ik vanmorgen nog foto's gemaakt daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef senesta het volgende:
Even een crosspost: http://www.denhelderactue(...)-bij-brand-sporthal/
En ik maar klagen dat ik niet dichterbij kon komen om foto's te maken
Hij heeft wel leuke verhaaltjesquote:
google op rensmaag en weblogquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:18 schreef senesta het volgende:
welke weblog?
Weblog hoef je niet eens te typenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
google op rensmaag en weblog
Nee, niet zo heel boeien maar toevallig hebben ze die hele vleugel vorig jaar opgeknapt, en stonden daar iets van 20 latopsquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:28 schreef Nielsch het volgende:
Vroeger, in mijn tijd dat ik op het Etty Hillesum College zat, was de vleugel met de gymzaal en de paar lokalen die daar zaten, de Geel-vleugel. Die is nu dus kaduuk. In mijn herinnering waren het vooral lokalen voor Verzorgingsvakken (met een gasfornuis enzo). Niet heel boeiend dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |