Ik moet zeggen dat een glazen plaat ook een optie aan het worden isquote:Op zondag 6 februari 2011 09:58 schreef exaCtly het volgende:
Wat dacht je van een glazen plaat? Dat valt niet zo snel op als een witte plank![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90094037
Anders wordt het marktplaatsen. Genoeg aanbieders die hele Billy boekenkasten wegdoen voor +- €20-25 (http://link.marktplaats.nl/413397677 zoiets)
Succes!
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef Seven. het volgende:
Vanuit Brussel kan ik altijd wel iets voor je betekenen. Laatste vrijdag van februari kom ik tegen 18 of 19u langs Arnhem. Dus Fogel brengt het mee, ik bezorg het in Arnhem, zoiets?
Aww, wat jammer! Nou ja, ik denk dat ik dat de zoektocht ga opgeven, en ga voor een glazen plank. Is ook wel mooi tochquote:Op zondag 6 februari 2011 11:13 schreef Fogel het volgende:
Ben even bij IKEA gaan kijken.... "Produkt: BILLY Ekstra hylleplate, Varehus: Leangen
Dette produktet finnes ikke på lager på ditt valgte varehus. Forventet leveringsdato er for øyeblikket ikke tilgjengelig."... hij is op het moment niet voorradig en er is geen prognose voor wanneer er weer nieuwe zijn.
En dit is het geval voor alle vestigingen in Noorwegen. Zou een indicatie kunnen zijn dat die plank hier ook uit het assortiment is
Ja, nou ja, je kan niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerdquote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Al anderhalf jaar opzoek naar een billy-boekenplank
327 maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef Klaploper het volgende:
Hallo,
Ik ben een BILLY-plankverzamelaar. Ik verzamel alle soorten planken van de BILLY van IKEA. Ik heb er op dit moment 327 en toevallig heb ik de middelbruine plank dubbel. Ik wil deze wel ruilen, maar dan wil ik er wel een voor terug die ik nog niet heb. Op dit moment zijn dat de plank van diamant en de plank van glas in lood. Misschien heb je deze toevallig?
Met vriendelijke groeten,
Clappe Lopaire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |