Dat noem ik toch echt geen buurman meer hoor, zelfs niet 'praktisch'.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:06 schreef Ceehaa het volgende:
Ik heb laatst een klus laten doen hier in huis door een aannemer die hier letterlijk drie straten verderop woont.
In de stad niet, maar in sommige dorpen maakt het niet uit waar je woont, iedereen kent elkaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat noem ik toch echt geen buurman meer hoor, zelfs niet 'praktisch'.
Anders doe je gewoon even rustig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:58 schreef BeamofLight het volgende:
Tuurlijk kan je er iets aan doen. Je kunt bijvoorbeeld zeggen DAT HIJ OP MOET TYFEN MET ZIJN KUTOFFERTE.
Fuck man. Als je een fles cola afrekent bij de AH en ze slaat er per ongeluk 18 aan ipv 1, wat ga je dan doen?
Hier ook een topic openen?
Voordat je weer buiten gaat spelen, moet je misschien eerst even de OP nog lezen en begrijpen dat het werk al was uitgevoerd en het dus niet om een offerte ging.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:58 schreef BeamofLight het volgende:
Tuurlijk kan je er iets aan doen. Je kunt bijvoorbeeld zeggen DAT HIJ OP MOET TYFEN MET ZIJN KUTOFFERTE.
Dat heeft er niets mee te maken, woon zelf ook in een dorp maar iemand die 3 straten verderop woont noem ik geen buurman, ook niet als het een bekende is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef klipper het volgende:
[..]
In de stad niet, maar in sommige dorpen maakt het niet uit waar je woont, iedereen kent elkaar.
Ik had ook in de TT kunnen zetten "Aannemer woont drie straten verderop, toch voorrijkosten?". Klopt. Maar het is maar een titel en ik overdrijf graag. So what? In de OP staat het toch duidelijk? Ik let ook op mijn taalgebruik, maar je kunt doorslaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, woon zelf ook in een dorp maar iemand die 3 straten verderop woont noem ik geen buurman, ook niet als het een bekende is.
Waarschijnlijk snap je dan zelf ook dat het nog veel dommer is eerst iets te laten maken en dan te betalen en DAN PAS na te gaan denken over de financien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Voordat je weer buiten gaat spelen, moet je misschien eerst even de OP nog lezen en begrijpen dat het werk al was uitgevoerd en het dus niet om een offerte ging.
Je kán bezwaar maken tegen die kosten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:06 schreef Ceehaa het volgende:
of kan ik bezwaar maken tegen deze kosten?
Op het moment dat er niet over gerept is, mag ie het volgens mij ook niet in rekening brengen dacht ik eigenlijk. Ik vind het trouwens vaak achterlijke bedragen. Die kosten moeten in het uurtarief verwerkt worden of in een offerte. Uiteindelijk moet de aannemer voor zichzelf bepalen of een klus interessant is en zoja, voor welke prijs.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:27 schreef Ceehaa het volgende:
Natuurlijk heb ik het nog niet betaald. En ik heb vooraf gevraagd wat het ongeveer ging kosten, maar over voorrijkosten is niet gerept. Het was een kleine klus waar haast bij was, dus heb niet eerst gewacht op een offerte. Ik loop toch ook niet te janken over die voorrijkosten, ik vraag alleen maar of het normaal is. En dat blijkt zo te zijn. Prima. Klaar. Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |