abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72256939
Omdat ik een vriendin heb die niet alleen mijn "herrie"bandjes wilde zien, gingen we ook voor theater ed

Resultaat:

-Dansgroep Amsterdam plus die pipo dr voor (naam kwijt). Dansgroep Amsterdam was aardig, die pipo dr voor drong de slaap zich op.
-Orkater, een komisch theater trio die middels sketches en liedjes hun ding doen. Dit keer werd The Wild West afgezeken, erg komisch
-Niet in Julliet maar in Mike, het optreden van de stand-up comedy crash course deelnemers. Laatste deelnemer een wethouder uit Nunen, in kilt was het grappigst

Verder nog mn eigen LL button wezen maken en geluld met de Gesprekkerette

Op het plan stond nog douchen voor Amnesty en springen bij Trampolina maar uiteindelijk niet van gekomen...

Wat hebben jullie bezocht?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_72257697
In Echo een film gekeken, 'Let the Right One In', over een eenzaam jongetje dat een vampier als buurmeisje krijgt. Redelijk absurd, en soms was het meisje ronduit eng, maar een heel mooie film.

Ik wilde ook nog naar 'Drag Me to Hell', maar daar stond zo'n gigantische rij voor dat ik maar rechtsomkeert heb gemaakt
pi_72258788
Bas Haring, stikheet en het geluid was kut (konden nergens anders dan achter de geluidsman gaan zitten). Heb weinig meegekregen dus, en was na vijf minuten weg.
pi_72258892
- Douchen voor Amnesty
- Trampolina
- Wel een paar uur gekeken naar die ballen in het water.
- Twee keer Juliet
- Afterschool half gekeken
- 5 minuten naar Frits Bolkie gekeken, maar het was ontiegelijk warm, dus meteen weer weggegaan.
-
pi_72259236
Ik heb een aantal toiletten bezocht
pi_72259397
Helemaal niks eigenlijk... LL is voor mij toch vooral een muziekding. Andere jaren ging ik altijd naar de openlucht-film maar die is helaas weg.
En om nou 2 uur in die Echo-tent te gaan zitten, nah.
pi_72260426
Het beginnetje van Taking Woodstock gekeken in de Echo, maar door alle mensen die voor ons zaten zagen we het onderste gedeelte van het doek niet (incl. de ondertitels), na een minuut of 10 ging dat toch wel irriteren en zijn we weg gegaan. Ik zie de film later nog wel eens.
Naar dreamyourtopia geweest.
Naar de markt om kleren te kijken/kopen.
Verder niet eigenlijk.
Voorgaande jaren ben ik wel eens bij Heleen van Royen geweest en bij stand-up comedy en Dolf Jansen. Mario queen of the circus wilde ik nog heen maar dat is er niet van gekomen.

ohja, paar keer bij tetris wezen kijken, dat was leuk.
pi_72260973
Tai Chi op zaterdagochtend
Paulien Cornelisse op zondag in de Magneetbar, snikheet! Maar wel leuk
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:39:51 #9
18896 Blaaskaak
Zijne luchtigheid
pi_72261829
In de nacht van Zondag op Maandag stapte ik voor het eerst een muziektent in tijdens deze editie van lowlands

Dussuh, Dreamyourtopia, Bellevue (Briljant, topper!), Trampolina, Winkelen, Llowzone (Sauna, Yoga, Chi massage), Ja maar show, 2 keer iets in Juliet gezien, 2 films gezien (The good, the bad and the ugly, en paniek in het dorp), lekker van alles gedaan bij oxfam novib (koffie zet cursus was super), de horeca getest, pauwtomaat, douchen bij Amnesty, gras liggen.

En toen het festival keeswaardig afgesloten. Kortom, ook zonder tijd te verspillen aan het kijken van bandjes kun je je prima 5 dagen vermaken in Biddinghuizen.
pi_72301093
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:46 schreef foxtrotc het volgende:
En?

Hoe was de show?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:18:15 #11
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_72303292
mijn toppunt op niet muzikaal gebied was toch wel dreamyourtopia. was echt super gaaf en ben er weer een beetje door gaan na denken over dat soort dingen.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_72303929
Wat was het idee van Dreamyourtopia nou? Ik zag daar wel mensen wachten en van die 'bewakers' rondlopen, maar wat kon je doen als je eenmaal binnen was?

Verder heb ik weinig niet-muziek gezien, behalve de openluchtdingen. Ik heb weinig zin om in de rij te staan wachten om dans/theater/cabaret/film te zien. Jammer dat de openluchtfilm weg is.
pi_72306217
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:51 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Wat was het idee van Dreamyourtopia nou? Ik zag daar wel mensen wachten en van die 'bewakers' rondlopen, maar wat kon je doen als je eenmaal binnen was?
Ik had ergens gelezen dat je dan op Lowlands uitkwam via een gang ofzo, maar kan het ook verkeerd geïnterpreteerd hebben.
pi_72314120
Bruno
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef VeraJ het volgende:
Tai Chi op zaterdagochtend
Kut dat ik dat gemist heb
pi_72316036
Ik ben voor het eerst in de LL bios geweest om Bruno te zien. Eveneens de laatste keer dat ik daar naar binnen ben gegaan

Ik heb dan ook alleen de eerste en laatste scene gezien omdat ik nog al moe was...
pi_72321795
Ja, ik zou ook gaan slapen als ik die film al gezien heb en het 2 uur 's nachts is. Niks mis met die echo, maar ze mogen wel wat aan die houten bankjes doen. Nog nooit zo'n last van me reet gehad.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:54:26 #17
13973 ranja
image means nothing
pi_72326207
Eettentjes
Biertentjes
Beugelbar
pi_72326754
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef julian6 het volgende:
Ja, ik zou ook gaan slapen als ik die film al gezien heb en het 2 uur 's nachts is. Niks mis met die echo, maar ze mogen wel wat aan die houten bankjes doen. Nog nooit zo'n last van me reet gehad.
Ze hebben daar toch gewoon stoelen met rugleuning? Vorig jaar wel Alleen daarboven op die tribune is het kut ja. Maar Brüno was sowieso kut
pi_72327527
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 04:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

En?

Hoe was de show?
Ik heb foto's voor de geinteresseerden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 augustus 2009 @ 23:41:32 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_72328060
Michel Wolf in de Mike, best aardig. Alleen die vervelende Howard Krompoe presenteerde daar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_72342146
Sonata Arctica (haha)
pi_72342686
Levend tetris!

En wat waren we slecht
Dancing at disco's, eating cheese on toast!
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:38:56 #23
265233 veuvje
MJ......Love
pi_72343206
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:46 schreef foxtrotc het volgende:
Briljant!!!!
Dat is ook het enige van mij.....altijd goeie shows!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:37:48 #24
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_72354567
Paniek in het dorp (film) was hilarisch! Frozen River (film)was wel aardig, maar vooral vreemd als je omgeving 40 graden is...

En omdat we nogal vroeg waren op zaterdag naar een of ander christelijk toneelstuk (met drie paar tieten...) geweest.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_72356174
ik heb de camping bezocht en het wc gebouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')