Thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:13 schreef Saekerhett het volgende:
Je hebt het programma van de groep van Man Utd in de OP gezet...
Alsof Klaas gaat scoren tegen Real Madrid.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:32 schreef Tommy2K het volgende:
Mooie kans voor Klaas om eens flink wraak te halen
Gattuso ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef WeebI het volgende:
Ook Seedorf terug naar Madrid natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou opquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:01 schreef TheClown1 het volgende:
als milan vanavond speelt zoals afgelopen weekend zie ik Marseille wel stunten.real zal er wel een doelpuntenfestijn van maken
Laat vanavond maar de eerste keer zijn danquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef WeebI het volgende:
Overigens verloor Real Madrid nog nooit een punt tegen Zwitserse oppositie in 9 duels, en wist FC Zürich nimmer punten te pakken tegen Spaanse clubs.
Wat lul je nou man. AC Milan speelt altijd kut. Ze behalen nu alleen geen resultaten omdat er een onervaren trainer staat die nog nooit van verdedigen heeft gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:24 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hou op
Iedere keer als ik Milan zie spelen moet ik mezelf in slaap huilen erna. Ben je fan van zo'n grote club, spelen ze zo enorm kut dat 't gewoon pijn aan de ogen doet.
N~
Wat lul -jij- nou.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Wat lul je nou man. AC Milan speelt altijd kut. Ze behalen nu alleen geen resultaten omdat er een onervaren trainer staat die nog nooit van verdedigen heeft gehoord.
Dat wordt gewoon 0-4/0-5, even aan het doelsaldo werken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef LuckyLuQ het volgende:
Vanavond dus Zurich - Madrid op de NOS.
Ben benieuwd, hoop dat de Madrilenen er hard af gaan maar dat zal wel niet gebeuren
Laten we het hopen, dan is er nog enigszins wat te beleven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon 0-4/0-5, even aan het doelsaldo werken.
Wat een kut keuze zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef LuckyLuQ het volgende:
Vanavond dus Zurich - Madrid op de NOS.
Cristiano Ronaldo 27'quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef borisz het volgende:
Inzaghi maakt de eerste CL goal van dit seizoen.
Helaas Ronaldo was 1 minuut eerder met zijn goal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef borisz het volgende:
Inzaghi maakt de eerste CL goal van dit seizoen.
Ja, maar Real begon 2 minuten later.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Helaas Ronaldo was 1 minuut eerder met zijn goal.
Hmm maar wie is er dan eerderquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar Real begon 2 minuten later.
Inzaghi, 1000% zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hmm maar wie is er dan eerder
Futbol24 ging als eerst bliepen bij Inzaghi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
pff ik ken hetquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:24 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hou op
Iedere keer als ik Milan zie spelen moet ik mezelf in slaap huilen erna. Ben je fan van zo'n grote club, spelen ze zo enorm kut dat 't gewoon pijn aan de ogen doet.
N~
Lyon speelt heul niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
En OL maakt 1-1
Dit is precies de reden waarom er mensen benen blijven breken op t veld. Dit had niets met voetbal te maken en is gewoon een doelbewuste doodschop. Ondanks de gele kaart moet de UEFA dit soort acties gewoon bestraffen met uitsluiting vh toernooi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef TheArt het volgende:
Wat een schandalige overtreding van Flamini. Die komt nog goed weg met geel.
Ze kwamen beiden nogal belachelijk in, maar Flamini in overtreffende trap ja.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef TheArt het volgende:
In Real time Inzaghi, nl. goed zichtbaar op Sky Diretta gol. Qua speelminuten Ronaldoquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Was weer typisch Pipo vanavond he. Die 1-0, goed staan, randje (of eigenlijk net een voetje erover)buitenspel, intikker. Als je die 3 gegevens bij een goal van Milan ziet, dan weet je gewoon dat Pipo 'm gemaakt heeft.quote:
Als ik dat zo zie wordt het weer een jaartje bank zitten voor overschatte Klaas Jan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Smeich het volgende:
Super Pippo leeft gewoon in buitenspelpositie, heerlijke spits om (nog steeds!) in je team te hebben![]()
Heerlijke move van Niang trouwens!
Pipo is 37 en kan echt niet 2 wedstrijden achter elkaar spelen in een week. Ik verwacht Huntelaar gewoon in de basis volgend weekend tegen Bolognaquote:Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie wordt het weer een jaartje bank zitten voor overschatte Klaas Jan.
Je hebt ook Pato en Ronaldinho nog in de selectie.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Pipo is 37 en kan echt niet 2 wedstrijden achter elkaar spelen in een week. Ik verwacht Huntelaar gewoon in de basis volgend weekend tegen Bologna
ik zie hem net op sport1 niet normaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef TheArt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |