Ze kwamen beiden nogal belachelijk in, maar Flamini in overtreffende trap ja.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef TheArt het volgende:
Wat een schandalige overtreding van Flamini. Die komt nog goed weg met geel.
In Real time Inzaghi, nl. goed zichtbaar op Sky Diretta gol. Qua speelminuten Ronaldoquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hmm maar wie is er dan eerder
Was weer typisch Pipo vanavond he. Die 1-0, goed staan, randje (of eigenlijk net een voetje erover)buitenspel, intikker. Als je die 3 gegevens bij een goal van Milan ziet, dan weet je gewoon dat Pipo 'm gemaakt heeft.quote:
Als ik dat zo zie wordt het weer een jaartje bank zitten voor overschatte Klaas Jan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Smeich het volgende:
Super Pippo leeft gewoon in buitenspelpositie, heerlijke spits om (nog steeds!) in je team te hebben![]()
Heerlijke move van Niang trouwens!
Pipo is 37 en kan echt niet 2 wedstrijden achter elkaar spelen in een week. Ik verwacht Huntelaar gewoon in de basis volgend weekend tegen Bolognaquote:Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie wordt het weer een jaartje bank zitten voor overschatte Klaas Jan.
Je hebt ook Pato en Ronaldinho nog in de selectie.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Pipo is 37 en kan echt niet 2 wedstrijden achter elkaar spelen in een week. Ik verwacht Huntelaar gewoon in de basis volgend weekend tegen Bologna
ik zie hem net op sport1 niet normaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef TheArt het volgende:
Wat een schandalige overtreding van Flamini. Die komt nog goed weg met geel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |