abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72279984
Nog nooit. Zij bellen mij -_-
Wickid!
pi_72281244
Ik heb wel eens de politie gebeld met de vaste lijn.ik zag vanuit mijn huis een auto over de kop slaan en over de bebossing rollen,ik ben daarna naar de plaats gelopen waar de auto over de kop was gegaan en kwam gelijk met de politie ter plaatse,we hebben gezamelijk naar de auto gezocht en toern die gevonden was zat er geen bestuurder in,verder gezocht of die er misschien uit geslingerd was toen kwam de bestuurder aanlopen,even verderop was een brandweerkazerne daar had hij gebeld (dit was voor de mobiele telefoon) hij claimde dat hij met zijn voorwiel een losse steen had geraakt en daardoor de macht over het stuur was verloren (er lagen inderdaad losse stenen ter plaatse)

2e keer was niet door mij,ik vervoerde toen kinderen naar speciale scholen,het genoemde kind had van de moeder een mobiele telefoon meegekregen voor "de veiligheid" ,kind werd door andere kinderen opgestookt om 112 te bellen ondanks mijn waarschuwing dat niet te doen (zat op de snelweg en kon niet stoppen zonder overlast te veroorzaken)

De volgende morgen had ik een verontwaardigde moeder die mij ter verantwoording meende te moeten roepen (de politie was dezelfde avond aan de deur geweest om verhaal te halen) ik heb daarop de moeder geantwoord dat hij dit zonder mijn toestemming had gedaan en dat ik hem verbaal had gewaarschuwd , ik gaf tevens als antwoord "als U het verantwoord vind om uw kind een mobiele telefoon te geven op zijn leeftijd dan neem ik aan dat U hem voor die tijd heeft verteld wat hij er mee mag doen en wat beslist niet"!!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:03:14 #103
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72284199
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:53 schreef Agapimou het volgende:

[..]

Nee niet?...
Waarom zou je? Is nou in nederland niet bepaald voordelig om dat te doen he..
pi_72284733
Vannacht, nadat er een kerel 5 meter naar beneden in een bouwput was gevallen. In leeuwarden is een ondergrondse parkeergarage (zaailand) die nu open licht ivm verbouwingen. Na een wat vreemd en hard geluid liep ik er maar even naartoe en daar stond een gammel bevestigd hek die was afgebroken.

Geen idee hoe die kerel het voor mekaar heeft gekregen, maar het hek stond dan ook wel erg zwak op zijn plek. klikkerdeklik
The less one forgets, the less one can remember.
pi_72285030
Nog nooit.
pi_72285794
1 keer, omdat ik de toetsenvergrendeling op m'n telefoon was vergeten in te schakelen.
pi_72287323
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
1 keer, omdat ik de toetsenvergrendeling op m'n telefoon was vergeten in te schakelen.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72287463
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef Artificial-life het volgende:
Vannacht, nadat er een kerel 5 meter naar beneden in een bouwput was gevallen. In leeuwarden is een ondergrondse parkeergarage (zaailand) die nu open licht ivm verbouwingen. Na een wat vreemd en hard geluid liep ik er maar even naartoe en daar stond een gammel bevestigd hek die was afgebroken.

Geen idee hoe die kerel het voor mekaar heeft gekregen, maar het hek stond dan ook wel erg zwak op zijn plek. klikkerdeklik
Hoe laat was dat eigenlijk?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72287751
1x omdat er bij de onderbuurman werd ingebroken. Ik heb nog nooit zo staan trillen op mijn benen, zag alles vanuit mijn raam.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_72287838
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

telefoon in zak zonder vergrendeling --> tijdens het lopen gaat de telefoon ongewild bellen, en 112 staat bovenaan m'n lijst
pi_72287915
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

telefoon in zak zonder vergrendeling --> tijdens het lopen gaat de telefoon ongewild bellen, en 112 staat bovenaan m'n lijst
Jij moet 112 in je contacten zetten omdat je anders het nummer vergeet?
pi_72287951
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij moet 112 in je contacten zetten omdat je anders het nummer vergeet?
Stond al standaard ingeprogrammeerd
pi_72290057
112 nog nooit, wel een paar keer 0900 8844.

1x toen ik een ruzie zag tussen (volgens mij) een stelletje. De man was tegen een vrouw aan het schreeuwen en hield haar vast bij de schouders. De vrouw was aan het huilen en "laat me los" roepen, maar hij hield haar te stevig vast. Dit was trouwens overdag toen ik en nog 20 andere mensen voor een open brug stonden te wachten, maar ik leek de enige te zijn die het zag/iets aan deed. De rest keek gewoon rustig de andere kant op
Klussen deel 1 en 2
pi_72294035
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:45 schreef nectarientje het volgende:
1x omdat er bij de onderbuurman werd ingebroken. Ik heb nog nooit zo staan trillen op mijn benen, zag alles vanuit mijn raam.
En de daders zijn gepakt?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_72296675
112/06-11 nog nooit
0900-8844 een paar keer, een keer omdat er een onverlichte auto langs de snelweg stond geparkeerd en dat leek me gevaarlijk (het was donker) en ook een paar keer toen verkeerslichten op een belangrijke kruising waren uitgevallen, wist niet of ze daar al van op de hoogte waren

weet eigenlijk niet of je in dat soort situaties wel moet bellen... maar achja kwaad kan vast niet
pi_72296968
Nog nooit 112, 1x dat geen spoed wel wouten nummer omdat ze honden van mijn bovenburen bij hun afwezigheid helemaal uit hun plaat gingen en dat publiek trok. (en om eerlijk te zijn omdat ik er zo ongelovelijk gestoord van werd dat ik bang werd van de gedachte's die ik kreeg)
pi_72298594
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef justmattie het volgende:

[..]

Hoe laat was dat eigenlijk?
rond 1 uur 's nachts.
The less one forgets, the less one can remember.
pi_72299640
1 keer 112. Ik zat toen in de metro op weg naar de ArenA voor de wedstrijd Ajax-Slavia Praag. Op het metro station werden opeens uit het niets alle ramen ingeslagen en werden er kapot geslagen wijnflessen naar binnen geworpen Helaas kwamen ze ook nog eens allemaal naar binnen, dit waren Slavia supporters. De bestuurder besloot om door te rijden waardoor ze dus vrij spel hadden in de metro, ze vielen alles aan wat ook maar mannelijk was, stonden met een man of 6 op een toerist in te trappen Zelf zit ik in een rolstoel waardoor ik dus eigenlijk wel weet dat ze mij niets doen (soort ongeschreven regel binnen het voetbal geweld) en zat dus nog midden in. Omdat ik zelf wist dat niemand iets kon doen trok ik er 1 aan zijn vest en vertelde hem in het Engels dat ik last kreeg van mijn hart, wat natuurlijk niet zo was. Op de 1 of andere manier was dit voor hun een soort teken om direct te stoppen en 5 seconden later bij het volgende station uit te stappen.

Iedereen wilde er in paniek uit, ook ik. Ik ging als laatste eruit maar kwam met 1 van mijn achterbanden vast te zitten. Komt 1 van die hooligans terug rennen, trekt mijn rolstoel een stuk opzij en tilt zo die rolstoel de metro uit

Anyway: Direct 112 aan de lijn, maar die vrouw was boos omdat ik al de zoveelste was die er over belde . Toen ik eenmaal buiten kwam, kwamen net de 1e agenten met getrokken wapens aan (te laat natuurlijk). Kwam nog wel een ambulance medewerker naar me toe die had gehoord dat er iemand in een rolstoel last van zijn hart had gekregen

http://www.dvhn.nl/nieuws(...)2296279.ece?secId=28
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72307156
Drie keer.

1 keer wegens een vechtpartij bij de onderburen, 2 dronken tokkies die elkaar niet meer zo aardig vonden. Ging wel lekker los Politie was er binnen 3 mins, 1 mocht er met de ambulance mee.

1 keer wegens grote vechtpartij op straat, groep mocro's

1 keer voor een ambulance na een open botbreuk op het voetbalveld
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 13:12:53 #120
264940 8108139dpths
pi_72307180
Nog nooit.
pi_72307872
1x. Ik werk naast mn studie als postbode, en tijdens mijn ronde zag ik bij iemand een koffiezetapparaat in de fik staan en de keuken zat onder de rook. Niemand thuis, de buren hadden geen sleutel. Dus 112 gebeld. Terwijl ik belde vond de (bejaarde) buurman het nodig om een ruitje in te slaan met zn blote handen... Gevolg was dat er ook gelijk een ambulance moest komen...

Echter, de rampfotografen die blijkbaar naar zo'n scanner luisteren kwamen al snel uit alle hoeken en gaten en waren er eerder dan de brandweer, die met twee wagens aan kwam scheuren.

Een paar dagen later stonden de bewoners bij mij aan de deur. Nog 60,- en een omhelzing van de bewoners aan overgehouden...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72326508
1 keer, mijn vader was in elkaar geslagen en beroofd.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:59:43 #123
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_72336564
Twee jaar geleden waren mn buren met hun 2 jarige dochtertje op mijn verjaardag en was ik met haar aan het spelen toen ze ineens haar ogen wegrolde, helemaal bleek werd en begon te schudden en plassen.
112 gebeld, haar op haar zij gelegd, ze waren er binnen 1 minuut en hebben haar toen mee naar het ziekenhuis genomen, alwaar bleek dat ze epilepsie heeft.
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:01:52 #124
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72336623
met uitgaan vorige week..

vechtpartij van 30 man ong..

ging zo hard dat het niet meer leuk was om naar te kijke.. dus kom, ik bel..
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_72345500
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef boskameel het volgende:
1 keer. Dat er een ernstig ongeluk gebeurd was tegenover mij. Maar er was helemaal niks gebeurd . Hebben ze nog 15 min lopen zoeken .
tof man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')