quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ook dat.
Maar toch, Japie Stam, dat is toch altijd je meest favoriete uitsmijter. Vroeger vond ik hem al een Jerommeke, als hij in het veld stond wist je dat het goed ging komen. En zo niet, dan toch. Dan snoeide 'ie dat irritante Italiaanse spitsje wel horizontaal van het veld af.
Jaap spreek je niet tegen. Hij heeft de wereldzeeën bevaard, hij kent het KLAPPEN van de zweep, hij won in blessuretijd even van Bayern, hij was de enige die letterlijk met z'n blikken kon doden, JAAP = BAAS.
Dus als Jaap zegt dat die Pantalic een goede spits is, DAN IS DAT GODVERDOMME EEN GOEDE SPITS. En nu geen gezeik!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ook dat.
Maar toch, Japie Stam, dat is toch altijd je meest favoriete uitsmijter. Vroeger vond ik hem al een Jerommeke, als hij in het veld stond wist je dat het goed ging komen. En zo niet, dan toch. Dan snoeide 'ie dat irritante Italiaanse spitsje wel horizontaal van het veld af.
Jaap spreek je niet tegen. Hij heeft de wereldzeeën bevaard, hij kent het KLAPPEN van de zweep, hij won in blessuretijd even van Bayern, hij was de enige die letterlijk met z'n blikken kon doden, JAAP = BAAS.
Dus als Jaap zegt dat die Pantalic een goede spits is, DAN IS DAT GODVERDOMME EEN GOEDE SPITS. En nu geen gezeik!
http://nl-nl.facebook.com/people/Annie-de-Vries/806329755 ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Jasza het volgende:
Volgens Eredivisie Live (29 Augustus 2009) versterkt Ajax zich dit weekend met Marko Pantelic. De Servische spits speelde vorig seizoen bij Hertha BSC, maar kon daar transfervrij vertrekken nadat zijn contract in Berlijn niet werd verlengd. De 30-jarige aanvaller zou binnen afzienbare tijd een overeenkomst voor één seizoen ondertekenen bij Ajax. Dit wordt bevestigd door de Nederlandse vertegenwoordigster van Pantelic: Annie de Vries
Wie de fuck is Annie de vries
De zus van Peter R. Ze heeft in ieder geval een alibi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Jasza het volgende:
Volgens Eredivisie Live (29 Augustus 2009) versterkt Ajax zich dit weekend met Marko Pantelic. De Servische spits speelde vorig seizoen bij Hertha BSC, maar kon daar transfervrij vertrekken nadat zijn contract in Berlijn niet werd verlengd. De 30-jarige aanvaller zou binnen afzienbare tijd een overeenkomst voor één seizoen ondertekenen bij Ajax. Dit wordt bevestigd door de Nederlandse vertegenwoordigster van Pantelic: Annie de Vries
Als Annie de vries het zegt....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Jasza het volgende:
Is dat niet die van Riemerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Jasza het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Jasza het volgende:
Al maakt hij Ajax in z'n eentje kampioen hoor je mij nog klagen. Dit is gewoon kut beleid.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als hij er 20 in schiet hoor je mij niet klagen...
Wat een onzinquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
Al maakt hij Ajax in z'n eentje kampioen hoor je mij nog klagen. Dit is gewoon kut beleid.
Waarom kan bijvoorbeeld FC Twente wel steeds goede jonge vervangers krijgen en Ajax niet? Spelers als bijvoorbeeld Ruiz moeten toch ook haalbaar zijn voor Ajax? Is onze scouting dat zo beroerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
Al maakt hij Ajax in z'n eentje kampioen hoor je mij nog klagen. Dit is gewoon kut beleid.
Ja hehe, al jaren...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is onze scouting dat zo beroerd?
Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wtfweer zo'n 3e rangs speler als Atouba ofzo?
Goed gesprokenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:43 schreef toma het volgende:
Godverdomme wat een beleid. Een 30-jarige spits transfervrij binnenslepen en je eigen spits geen kans gunnen en hem verhuren.
Geef Dario godverdomme de kans! Hij heeft vorig seizoen bewezen makkelijk in de eredivisie mee te kunnen en makkelijk te kunnen scoren. ALS je dan een nieuwe spits wil aantrekken koop dan één of ander Scandinavisch talent van 20 en geen ouwe duitse joego van 30.
Dit is korte termijn beleid met geen enkel oog op de toekomst! Ontwikkeling was toch het toverwoord van Jol? Het blijkt wel weer.![]()
Hier kan ik kwaad om worden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zal wel weer een miljoenen salaris krijgen.
Ik moet nu ff eerlijk zijn, vond Cvitanich de laatste maanden afgelopen seizoen wel erg matig, Sparta uit was daarvan een heel goed voorbeeld. Het is een goede jongen die ook best wel goede loopacties heeft etc maar bij Ajax past hij niet echt heb ik het gevoel. Vind het ook vrij jammerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:43 schreef toma het volgende:
Godverdomme wat een beleid. Een 30-jarige spits transfervrij binnenslepen en je eigen spits geen kans gunnen en hem verhuren.
Geef Dario godverdomme de kans! Hij heeft vorig seizoen bewezen makkelijk in de eredivisie mee te kunnen en makkelijk te kunnen scoren. ALS je dan een nieuwe spits wil aantrekken koop dan één of ander Scandinavisch talent van 20 en geen ouwe duitse joego van 30.
Dit is korte termijn beleid met geen enkel oog op de toekomst! Ontwikkeling was toch het toverwoord van Jol? Het blijkt wel weer.![]()
Hier kan ik kwaad om worden.
ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is onze scouting dat zo beroerd?
De rest zijn allemaal "paniekaankopen" of spelers die nergens aan de bak komen, of persoonlijke vriendjes van de trainers:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
ja.
De enige goede spelers die zijn aangekocht de laatste jaren waren wel eenvoudig gescout en daar is gruwelijk veel geld voor betaald (Suárez, Huntelaar). Ajax koopt voor 3 miljoen subtoppers als Wielaert terwijl Twente voor een paar ton Douglas op pikt die heel wat meer in z'n mars heeft.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom in hemelsnaam Dario inwisselen voor deze speler
Omdat bij Ajax te veel wijsneuzen en proleten rondlopen, ook is druk veel hoger etc.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom kan bijvoorbeeld FC Twente wel steeds goede jonge vervangers krijgen en Ajax niet? Spelers als bijvoorbeeld Ruiz moeten toch ook haalbaar zijn voor Ajax? Is onze scouting dat zo beroerd?
Klopt. Toen hij bij Twente speelde vond ik hem een echte Ajax-speler.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:08 schreef Blawh het volgende:
Kennedy vond ik nog wel een te verdedigen aankoop eigenlijk.
Typisch geval van een speler die het bij een subtopper wel haalt maar bij een topclub zicht net niet staande houdt. Bij Ajax is alles gewoon anders, de druk, de sfeer, het spel. Er wordt gewoon meer van je verwacht en dat is voor veel leuke spelers van subtoppers net iets teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt. Toen hij bij Twente speelde vond ik hem een echte Ajax-speler.
Vraag me af wat er mis is gegaan.
Ach dat soort clubs hebben ook miskopen. Zie Heerenveen de laatste paar jaren, die kopen ook al een tijdje weinig bijzonders meer. Bovendien vallen miskopen daar minder op, omdat ze minder onder een vergrootglas worden gelegd en minder kosten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom kan bijvoorbeeld FC Twente wel steeds goede jonge vervangers krijgen en Ajax niet? Spelers als bijvoorbeeld Ruiz moeten toch ook haalbaar zijn voor Ajax? Is onze scouting dat zo beroerd?
En de paniek die steeds groter wordt ivm het uitblijven van de titel en geen CL deelname.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:16 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Omdat bij Ajax te veel wijsneuzen en proleten rondlopen, ook is druk veel hoger etc.
luque salaris iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb het idee dat ook deze speler weer belachelijk veel salaris gaat krijgen.
Tjah je weet het beleid bij Ajax toch he..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom in hemelsnaam Dario inwisselen voor deze speler
gelukkig vooralsnog voor één seizoenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb het idee dat ook deze speler weer belachelijk veel salaris gaat krijgen.
Hoe weet jij hoeveel salaris hij vraagt dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jas, ik geloof wel dat het een goeie speler is hoor. Wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Alleen schrik ik wel van zijn salariseisen. Maar goed, hij is welkom hoor
Doordat ik het topic door gelezen heb. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:39 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel salaris hij vraagt dan?
Maar je krijgt meteen weer van die scheve gezichten binnen de spelersgroep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef Noshiba het volgende:
Stel hij komt transfervrij voor 1 jaar dan zou 2,5 miljoen salaris veel lijken. Maar dat valt opzich wel mee.
Idd, en als we daarvan afhankelijk zijn, wordt het nog een lastig verhaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:59 schreef Jasza het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stelling_Ajax__.html
Die komt dus niet pff.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het eventuele aantrekken van Pantelic van weinig beleid getuigd? Ik zie daar nu een aantal mensen over reppen, maar volgens mij weten die mensen zelf niet eens wat beleid betekent.
Ajax heeft nodig een spits nodig, Dario kan het niet brengen, maar er wordt wel weer van de achterban verwacht dat het kampioen wordt. Tegenwoordig wil bijna niemand naar Ajax komen, maar er is nog maar een paar dagen voordat de transferdeadline is. Dan is het toch logisch dat ze bij iemand als Pantelic uitgekomen.
Inderdaad. Wat wil die dikke hagenees nou? Over 10 weken krijg ik nog heimwee naar Van Basten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Atouba in de basis, Atouba niet bij de selectie, Atouba in de basis, Atouba niet bij de selectie...
Jij irriteert me echt steeds meer met je domme gezwetsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef Nashje het volgende:
Ah we hebben weer een afdankertje gevonden zie ik. Goed bezig hoge heren. We zakken steeds verder de stront in.
[..]
Inderdaad. Wat wil die dikke hagenees nou? Over 10 weken krijg ik nog heimwee naar Van Basten.
Laat Louis het maar goed verneuken in Duitsland, evenals Jol bij ons. Mooi na dit seizoen Louistje oppikken.
Ik vind jou na Barca de grootste malloot hier. Sorry.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef Nashje het volgende:
Ah we hebben weer een afdankertje gevonden zie ik. Goed bezig hoge heren. We zakken steeds verder de stront in.
[..]
Inderdaad. Wat wil die dikke hagenees nou? Over 10 weken krijg ik nog heimwee naar Van Basten.
Laat Louis het maar goed verneuken in Duitsland, evenals Jol bij ons. Mooi na dit seizoen Louistje oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |