abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:08:27 #193
52871 Blight
Supersized.
pi_72264024
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Stam komt wel betrouwbaar over. Als hij zegt dat de aarde plat is ben k ook wel geneigd hem te geloven.
Dat kan ook te maken hebben met het feit dat Stam zó boos kan kijken dat je denkt dat hij je ingewanden uit je lijf rukt om deze vervolgens met zijn blote tanden aan duizend stukken te rijgen, wanneer je hem niet zint.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_72264069
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Blight het volgende:
Ajax wordt nog eens een cultclub zo. Nu Henk Vos nog als breekijzer.
pi_72264078
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Blight het volgende:
Ajax wordt nog eens een cultclub zo. Nu Henk Vos nog als breekijzer.
Sjakie Polak mag dan ook niet ontbreken.

Wat een prachtige goal maakte hij gisteren
pi_72264090
Vragen of de tank nog een jaartje terug komt.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:12:25 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72264112
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat kan ook te maken hebben met het feit dat Stam zó boos kan kijken dat je denkt dat hij je ingewanden uit je lijf rukt om deze vervolgens met zijn blote tanden aan duizend stukken te rijgen, wanneer je hem niet zint.
Haha, ook dat.
Maar toch, Japie Stam, dat is toch altijd je meest favoriete uitsmijter. Vroeger vond ik hem al een Jerommeke, als hij in het veld stond wist je dat het goed ging komen. En zo niet, dan toch. Dan snoeide 'ie dat irritante Italiaanse spitsje wel horizontaal van het veld af.

Jaap spreek je niet tegen. Hij heeft de wereldzeeën bevaard, hij kent het KLAPPEN van de zweep, hij won in blessuretijd even van Bayern, hij was de enige die letterlijk met z'n blikken kon doden, JAAP = BAAS.

Dus als Jaap zegt dat die Pantalic een goede spits is, DAN IS DAT GODVERDOMME EEN GOEDE SPITS. En nu geen gezeik!
Gourmetten of steengrillen?
pi_72264157
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ajax scout dus via youtube
Even kijken wat er nog meer bij gerelateerd staat en je weet wie er in de winter gehaald wordt

Giovani Dos Santos op huurbasis misschien?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:16:10 #199
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72264225
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Blight het volgende:

[..]

pi_72264404
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

pi_72264409
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ook dat.
Maar toch, Japie Stam, dat is toch altijd je meest favoriete uitsmijter. Vroeger vond ik hem al een Jerommeke, als hij in het veld stond wist je dat het goed ging komen. En zo niet, dan toch. Dan snoeide 'ie dat irritante Italiaanse spitsje wel horizontaal van het veld af.

Jaap spreek je niet tegen. Hij heeft de wereldzeeën bevaard, hij kent het KLAPPEN van de zweep, hij won in blessuretijd even van Bayern, hij was de enige die letterlijk met z'n blikken kon doden, JAAP = BAAS.

Dus als Jaap zegt dat die Pantalic een goede spits is, DAN IS DAT GODVERDOMME EEN GOEDE SPITS. En nu geen gezeik!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72264588
Volgens Eredivisie Live (29 Augustus 2009) versterkt Ajax zich dit weekend met Marko Pantelic. De Servische spits speelde vorig seizoen bij Hertha BSC, maar kon daar transfervrij vertrekken nadat zijn contract in Berlijn niet werd verlengd. De 30-jarige aanvaller zou binnen afzienbare tijd een overeenkomst voor één seizoen ondertekenen bij Ajax. Dit wordt bevestigd door de Nederlandse vertegenwoordigster van Pantelic: Annie de Vries

Wie de fuck is Annie de vries
pi_72264626
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ook dat.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72264645
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Jasza het volgende:
Volgens Eredivisie Live (29 Augustus 2009) versterkt Ajax zich dit weekend met Marko Pantelic. De Servische spits speelde vorig seizoen bij Hertha BSC, maar kon daar transfervrij vertrekken nadat zijn contract in Berlijn niet werd verlengd. De 30-jarige aanvaller zou binnen afzienbare tijd een overeenkomst voor één seizoen ondertekenen bij Ajax. Dit wordt bevestigd door de Nederlandse vertegenwoordigster van Pantelic: Annie de Vries

http://nl-nl.facebook.com/people/Annie-de-Vries/806329755 ?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72264653
quote:

De zus van Peter R. Ze heeft in ieder geval een alibi.
pi_72264674
quote:

Als Annie de vries het zegt....
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:38:35 #207
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72264740
quote:

Is dat niet die van Riemer ?
pi_72264761
Ga vrijwel zeker naar Anderlecht en Timisoara. Zagreb wil ik op zich ook wel heen, maar als je amper normaal op straat kunt lopen weet ik nog niet of ik me daar aan ga wagen. Twijfel dus nog.

Was liever naar Sofia gegaan ofzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')