Wanneer ga je precies weg hier thuis? Dan kom ik je nog even gedag zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juhvond het fijner om dan vandaag uit te kunnen slapen enzo
En gewoon de laatste volle dag echt met elkaar en mn ouders + broer + schoonzus te spenderen.. Maar nu nog vooral even met elkaar
Ohjee, tijd een beetje vergeten, ik zit nog in pyjama maar kom er zo aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rond half 1![]()
IB dus zo maar weer eens wakker maken
Wat voor een heb je op?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef SLP_ het volgende:
Net terug van pannekoeken eten met familie. Was lekker
Appel kaneelquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voor een heb je op?
Ik heb net chinees gehaald, natuurlijk weer voor 3 dagen over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen
Voorlopig laatste nachtje in Lentrare shit dit, het is allemaal zo dubbel..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij zijn in kranenburg wezen eten. was wel oké en ook wel gezellig. nu beetje doelloos aan het hangen.
Ja, nu 2 dagen 39 graden koorts ben ik nu weer koorts vrij. Morgen even de huisarts bellen of ik hier vrolijk mee kan rond hobbelen of dat ik medicijnen moet of beter gelijk een spuitje kan krijgenquote:
En al gelijk de eerste dag collegeziek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen begint 't collegejaar natuurlijk echt, succes allemaal!
Schrijft Cali in voor een cursus Nederlands aan het UTN.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft Cali in voor een cursus Nederlands aan het UTN.
mijn nederlands of het vak?quote:
Ik ga nog liever garnalen pellen.quote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
"De bijeenkomst vindt plaats in zaal 27 op de begane grond van Thomas van Aquinostraat 4 (TvA 4.00.27)"
Fokkin' newbies ook altijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
TvA, en dan gebouw 4, staat buiten aangegeven. Zaal 27..
Gast, het hele punt is dat ik TvA niet kenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
TvA, en dan gebouw 4, staat buiten aangegeven. Zaal 27..
Toen was ik meen ik 2 jaars HLO-er en toen wist ik al hoe, wat, waarquote:
Ja behoorlijkquote:
Nja 12 jaar geleden danquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen was ik meen ik 2 jaars HLO-er en toen wist ik al hoe, wat, waar
Toen misschien!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja behoorlijkNja ik blijf maar bij mijn eerste ingeving dat ik om 9 uur moet beginnen
![]()
[..]
Nja 12 jaar geleden dan
De Erasmuslaan ken je toch wel? Lijn 10 rijdt daar altijd overheen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gast, het hele punt is dat ik TvA niet ken
Heb het opgezocht op Google Maps maar tis best moeilijk als je überhaupt nooit in die hele omgeving komt..
Nee ook niet.. ik zat in Arnhem op school en ik neem vrijwel nooit de bus in Nijmegen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Erasmuslaan ken je toch wel? Lijn 10 rijdt daar altijd overheen.
Ligt eraan vanaf waar je kijktquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ook niet.. ik zat in Arnhem op school en ik neem vrijwel nooit de bus in Nijmegen..
Maar goed ik kom er wel met behulp van Google Maps.. al klopt dat ook niet helemaal.
Als ik het Gymnasion invul (daar heb ik stage gelopen dus dat weet ik te vinden) dan zegt ie dat dat nog voor het spoor ligt
lief hequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen misschien!![]()
Wat heeft Shoarma-boer toch een mooi draadje!
Ja dat begrijp ik, ik keek wel goedquote:
Je kunt beter eerder rechts, daar kun je je fiets stallen en dan een minuut lopen. Bij de Nuyenslaan fiets je achter het complex langs en kun je je fiets niet in een stalling kwijt. Dat kan handig zijn, maar ook soms weer nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ik keek wel goed
Maar thanks voor het uitzoeken!
Als ik op de fiets ga, is het dan dom om de Heyendaalseweg nog iets verder af te fietsen, en dan bij de Willem Nuyenslaan erin te gaan en daarna rechts?
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef LastRequest het volgende:
Thanks.. men ik word hier zenuwachtig van
Ik zie mezelf morgen al te laat komen omdat ik de verkeerde straat in fiets of omdat ik m'n fiets niet kwijt kan
Ikzelf welquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoor
Bij hoorcolleges niet nee niet dat ik daar in anderhalf jaar geweest benquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoor
Fietsenstallingen genoeg en anders knikker je 'm ergens buiten een fietsenstalling. Het is een uni hè, daar is dat normaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef LastRequest het volgende:
Thanks.. men ik word hier zenuwachtig van
Ik zie mezelf morgen al te laat komen omdat ik de verkeerde straat in fiets of omdat ik m'n fiets niet kwijt kan
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed inderdaad. Slaap lekker allemaal en een goede reis morgen Yashi! IB Niet te veel huilen op het vliegveld
Laat dat goede maar weg!quote:
Morgûh en laat dat studentjes maar wegquote:
Wij gaan morgen Fit4Free weer lastigvallen met onze aanwezigheidquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
valt wel mee toch?
de zon schijnt, straks voor het eerst weer sportenheerlijk!
Ruilen? Dan moet je tot 16.30u aanwezig zijn op kantoor en doen alsof je veel doetquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Veel te vroeg wakker. En de hele dag nagenoeg niets gepland.
Ik sla wel even over. Zo terug naar bed en m'n boek uitlezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ruilen? Dan moet je tot 16.30u aanwezig zijn op kantoor en doen alsof je veel doet
Ik was pas vroeg wakker! En ik had de hele dag vol gepland, maar ja ik voel me brakkenstein vandaag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Veel te vroeg wakker. En de hele dag nagenoeg niets gepland.
Buon viaggio!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank je wel iedereen
Ik zal even laten weten hoe het was
Da's ook vrij matig. Toch maar even dat telefoontje afwachten dan...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was pas vroeg wakker! En ik had de hele dag vol gepland, maar ja ik voel me brakkenstein vandaag.
Ach telefoontje is wss. ja homo is griep! Veel drinken, veel slapen en tot ziens maar weer!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook vrij matig. Toch maar even dat telefoontje afwachten dan...
Ik ben vanaf morgen de lul, dat is dan wel weer jammer
Stage? Wat voor stage en waar? En werk? Hoor jij niet ook af en toe te studeren, jongeman?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:04 schreef Mikkie het volgende:
Morgen beginnen mijn tien maanden drukte met stage en werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |