Nou het lijkt me toch sterk dat dit niemand gedurende de beta builds is opgevallen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:44 schreef Qunix het volgende:
Nog een bug... Alle 3th party shit (zoals growl) wat in de systeemvoorkeuren komt om dingen in te stellen zijn 32bit. Elke keer moet hij voor het openen de systeemvoorkeuren ding opnieuw opstarten. Dat is dan bij iedere programma die je klikt.
Heb Growl ook geupdate... Ik weet 't nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou het lijkt me toch sterk dat dit niemand gedurende de beta builds is opgevallen?
Dat is geen bug. Als de applicatie 32 bits, start systeemvoorkeuren eerst in 32 bits voordat ie verder gaatquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:44 schreef Qunix het volgende:
Nog een bug... Alle 3th party shit (zoals growl) wat in de systeemvoorkeuren komt om dingen in te stellen zijn 32bit. Elke keer moet hij voor het openen de systeemvoorkeuren ding opnieuw opstarten. Dat is dan bij iedere programma die je klikt.
[ afbeelding ]
NIet bij meldingen wel als je in de settings van dat onderdeel gaatquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus elke keer als er een growl melding komt, moet eerst systeem voorkeuren starten in 32 bits mode?
Ah, mjah op zich logisch maar tis wel te hopen dat flip4mac, perian, growl, etc snel 64 bits wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
NIet bij meldingen wel als je in de settings van dat onderdeel gaat
Mits de APR nog wel voorraad heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef NiekR het volgende:
Als ik hem morgen niet binnen heb, ga ik hem bij de APR halen. Dan stuur ik die van Apple wel retour.
Ik heb clean install gedaan, alles voelt nog lekker snappy aan. Nog geen nare dingetjes tegengekomen. Morgen maar even Migration Assistant draaien, om een paar oude dingetjes terug te zetten..quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Die mensen met die issues hebben die een clean install gedaan of een upgrade?
zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel even met installeren tot 10.6.1 uit is.
Of de com.apple.boot.plist editenquote:sudo nvram boot-args="arch=x86_64"
quote:<key>Kernel Flags
</key><string></string>
moet dan worden..
<key>Kernel Flags</key>
<string>arch=x86_64</string>
Het heeft echt geen enkele zin. Stukje van GoT (wat wel samenvat wat ik op meer sites lees):quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar het ontgaat me waarom je het zou willen. 64bit apps draaien toch sowieso in 64bit kernelmode?
quote:De 64bit kernel is ook niet sneller dan de 32bit kernel. De 64bits snelheids winst die in sommige gevallen te behalen is komt van 64bit applicaties, niet van de kernel. Alle voordelen van 64bits voor de gewone consument heb je ook gewoon in de 32bits kernel. Bovendien heb je dan geen last van de nadelen die de 64bits kernel op dit moment nog heeft met incompatibiliteit van hard- en software (en daardoor instabiliteit).
Als je de 64bits voordelen van Snow Leopard wil benutten kun je beter op zoek gaan naar 64bits versies van je applicaties, die zul je de komende maanden steeds meer gaan zien. Focusen op de 64bits kernel is verspilde moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |