1ste keer. rij normaal nooit met drank op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dat is kloten ja. Miskien heb je nog wat mazzel als het niet de eerste keer is.
ach man 3 biertjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef Big_Yin het volgende:
Jou goede wil had voor een ander ellende kunnen wezen. Als je vrienden je vrienden zijn dan hadden ze er voor gezorgd dat ze zelf niet hadden gezopen of met de taxi naar huis waren gegaan.
Eigen schuld dat je je auto hebt moeten laten staan. Heb ik absoluut geen medelijden mee.
iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:46 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
JEEEEEEEEEEEZUSSS waarom zijn er mensen die denken dat wanneer je een biertje drinkt je 'opeens' niet meer kan autorijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Menschen! Schleuit deuren en ramen alvorens een slok gerstenat te nemen, wij staan niet in voor de gevolgen!!"
Mensen die dat van zichzelf denken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
idd
Ik ben een behoorde zuipert geweest en weet wat mijn lichaam wel en niet aan kan. En na 3 biertjes ben ik kwa reactievermogen en bewustzijn geen steek veranderd tegenover dat ik cola zou drinken.
Zoiets inderdaad. De meeste mensen kunnen na 3 pilsjes nog prima functioneren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:46 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
JEEEEEEEEEEEZUSSS waarom zijn er mensen die denken dat wanneer je een biertje drinkt je 'opeens' niet meer kan autorijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Menschen! Schleuit deuren en ramen alvorens een slok gerstenat te nemen, wij staan niet in voor de gevolgen!!"
ja. Maar ik ben veelste vriendelijk en wil graag helpen. En een taxi kost snel even 70 euro.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef JJH het volgende:
Als je twee keer had aangeboden om de taxi naar het station te betalen was je waarschijnlijk nog goedkoper uitgeweest ook.
Dat denk je ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
idd
Ik ben een behoorde zuipert geweest en weet wat mijn lichaam wel en niet aan kan. En na 3 biertjes ben ik kwa reactievermogen en bewustzijn geen steek veranderd tegenover dat ik cola zou drinken.
Oja er zat witte droge wijn in het eten. Maar dat was gekookt dus kan het niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef Mikkie het volgende:
Als het echt drie biertjes waren ben je zuur, dan ben je flink de zak. Maar ergens vermoed ik dat het meer was.
Met twee of drie biertjes (standaardglazen dus, 0,25L) kun je nog prima rijden. Maar knap klote. Hoeveel heb je geblazen?
En er zijn natuurlijk altijd weer mensen die het beter schijnen te weten. Maar dat zijn dan vaak wel de kuttekoppen die klotevermoeid achter het stuur zitten maar zeggen dat het prima kan. Of die na een avond doorhalen de volgende ochtend in de auto stappen en denken dat ze het zo goed doen.quote:
¤70,- naar een station in Zoetermeer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:50 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja. Maar ik ben veelste vriendelijk en wil graag helpen. En een taxi kost snel even 70 euro.
Daarnaast dacht ik toch geen controle tegen te komen zo vroeg in de avond. Mijn fout dus.
Maar dat ik onverantwoordelijk bezig was kwa rijgedrag door mijn alcohol zeker weten niet.
Ach dat bestaat niet. Hoeveel µg/l had je geblazen dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oja er zat witte droge wijn in het eten. Maar dat was gekookt dus kan het niet geweest zijn.
Maar het waren echt 3 biertjes. en nog verdeelt over iets van 5 uur ook
Hoe kan het he
70 euro.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:50 schreef H-blast het volgende:
Die taxi was denk aardig duur geintje.. Ik weet niet waar je woont, maar spreek uit ervaring.
Den Haag- Gouda: 100 euro. Krijg de kutkanker.
Dat is praktisch onmogelijk volgens mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oja er zat witte droge wijn in het eten. Maar dat was gekookt dus kan het niet geweest zijn.
Hoe kan het he
Na 3/4 serieuze cocktails blies ik ook een keer een P. Het is maar net hoe je lichaam erop reageert.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef Kopbal het volgende:
Heb ooit moeten blazen na 2 halve liters, mocht gewoon doorrijden.
Hoe zit dat eigenlijk met die promillages, is voor iedereen verschillend toch?
een tokkie piloot danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef pisnicht het volgende:
ouders die hun kind in een auto zetten met iemand die gezopen heeft mogen ook wel gestraft worden. Achterlijke tokkiesEn ts net zo goed al probeert hij het tevergeefs goed te praten.
Dan heb je niet gegeten of meer gedronken. Lijkt me echt sterk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hoe kan het he
naar mijn woonplaats ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
¤70,- naar een station in Zoetermeer?
Da's toch die plaats met 15 stations ofzo?
Daarom. Een vriend van me heeft ook een keer geblazen als bijrijder. Biertje of tien op en een P. Ik heb zelf eens na vier dubbele whiskeys voor de grap geblazen, een probleemloze P (niet eens p/a (dus dat een beginnend bestuurder bij 0,2 de lul zou zijn)).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na 3/4 serieuze cocktails blies ik ook een keer een P. Het is maar net hoe je lichaam erop reageert.
Mooi excuus, tis ook zo'n enorme last om het risico niet te nemen. En daarbij, wat is een eventueel ongeval nou echt waard? Mensen moeten niet zo zeuren, bier is stoer en veel belangrijker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
idd
Ja dat dacht ik ook. Maar toch welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is praktisch onmogelijk volgens mij
Nee, ik bedoelde een taxi voor jouw gasten. Van jou huis naar een station dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Goofisch het volgende:
[..]
naar mijn woonplaats ja.
Het was ook een iets te dikke nieuwe mercedes met een turk. mss dat dat er iets mee te maken heeft
Dat bedoel ik dus. T is echt afhankelijk van je eigen lichaam of en hoeveel je blaast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom. Een vriend van me heeft ook een keer geblazen als bijrijder. Biertje of tien op en een P. Ik heb zelf eens na vier dubbele whiskeys voor de grap geblazen, een probleemloze P (niet eens p/a (dus dat een beginnend bestuurder bij 0,2 de lul zou zijn)).
Maar aan de andere kant hoor je ook van mensen waarbij het apparaat na twee bier al aanslaat.
Ok Ok. 2 jupilers en een duvel als laatst..quote:
ja korter zelfs nog. Binnendoor weg via het platte land. Woon praktisch tegen het meest aan de kant van leiden dus hoefde niet heel zoetermeer door.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde een taxi voor jouw gasten. Van jou huis naar een station dus.
Leiden Zoetermeer voor zeven tientjes klinkt wel prijzig. Kilometertje of 25 schat ik?
Na een dag werken eens een keer 4 flesjes bier gehad en mocht nog net door rijden. Maar mocht wel eerst even mee om op he bureau te blazen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom. Een vriend van me heeft ook een keer geblazen als bijrijder. Biertje of tien op en een P. Ik heb zelf eens na vier dubbele whiskeys voor de grap geblazen, een probleemloze P (niet eens p/a (dus dat een beginnend bestuurder bij 0,2 de lul zou zijn)).
Maar aan de andere kant hoor je ook van mensen waarbij het apparaat na twee bier al aanslaat.
Jij fietst ook met knie- en elleboogbeschermers he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef pisnicht het volgende:
ouders die hun kind in een auto zetten met iemand die gezopen heeft mogen ook wel gestraft worden. Achterlijke tokkiesEn ts net zo goed al probeert hij het tevergeefs goed te praten.
Weet ik veel. Ik had 220 euro boete en ik had geluk volgens hemquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Maar voor de laatste keer: hoeveel µg/l heb je nou geblazen?
De mensen die bij je in de auto zaten, DIE hadden gelukquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik had 220 euro boete en ik had geluk volgens hem![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
De mensen die bij je in de auto zaten, DIE hadden geluk
Ja want ik was echt stomdronken en reed in zijn achteruit linksom de rotonde om.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
De mensen die bij je in de auto zaten, DIE hadden geluk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |