Hallo!
TS had voor vanavond een groep vrienden uitgenodigd om gezellig te komen eten. TS zou wel wat koken.
Ik ben dus vanaf vanmorgen 10 uur bezig met de voorbereidingen om alles op tijd klaar te hebben.
Daar ging best wat energie in zitten wat nog lastiger werd gemaakt door het feit dat ik niet zoveel geslapen had de nacht ervoor.(hoog bezoek

) Dus ik was al niet zo scherp.
Goed. rond een uurtje of half 5 kwamen de eerste mensen binnen inclusief een kleintje van 3 waar ik al bergen met tekenboekjes en speelgoed voor had neergelegd. Daarnaast nog een pak Dora koekjes en Bumba cakejes zodat de kleine dame niks te kort zou komen.
Lekker gegeten met wijn/bier alles erop en eraan. Iedereen was ook met het openbaar vervoer gekomen zodat iedereen kon drinken.
Toen kwam het. Het werd wat donker buiten en begon snoeihard te regen inclusief onweer. Omdat ik mijn gasten niet door de bagger naar huis wil laten gaan heb ik aangeboden ze even te brengen. Zeker omdat de kleine optijd moest slapen. Dus ik breng met eigenlijk iets teveel drank op het stel weg door weer en wind met de auto naar den haag.
Thuis aangekomen was het weer alweer gaan liggen. Ik bied mijn overgebleven gasten nog wat te drinken aan. Toen het drinken op was en ook hun op huis aan wilde begon het wederom te regen en te onweren.
TS weer in de auto en breng het stel naar huis Deze keer naar leiden toe waar ik onderweg nog bijna van de weg knalde omdat ik me de tiefes schrok van een ingeslagen bliksem in denk 40 meter van mijn auto vandaan

Wat een jesusklap was dat zeg
Eenmaal in leiden de mensen afgezet keerde ik terug naar huis.
En daar gebeurde hetgeen waar ik al bang voor was.
Drank controle..
De auto staat nu in leiden en ik ben met de taxi naar huis gegaan.
Klacht: Wat zo leuk en gezellig begon eindigt ondanks al mijn goede wil ik een kut slotakkoord. Maar ze hebben helaas wel gelijk. Al was ik niet dronken of aangeschoten ofzo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.