Hoi........
ik ben Exo.....
ik ben ** jaar
en ik doe een conspiracytheorist na.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cui prodest scelus, is fecit.
wie voordeel behaalt uit een misdaad, die deed het.
lijkt vaak een rode draad te zijn in de theoriën van een complotdenker.
De meesten onder ons zullen ongetwijfeld wel de grote lijnen rondom het Watergate schandaal kennen.
![]()
Richard Nixon was de 37e president van de verenigde staten. Hij was president van 1969 tot 9 augustus 1974, toen hij na het watergate schandaal aftrad.
Op de één of andere manier lijkt het spoor te stoppen bij het aanwijzen van de dader, de schuldige..... Nixon.
Ik kan nergens vinden dat men verder denkt, maar wellicht heb ik niet ver genoeg gezocht.
Als ik Cui prodest scelus, is fecit betrek in dit verhaal, dan kan ik nog wat verder doordenken.
feit:
Nixon zijn moeder was lid van de Quakers (een soort sekte).
en naar horen zeggen zijn de volgende groepen zeker onderdeel van de N.W.O.
The United Nations;
The World Federalists;
World Goodwill;
The Club of Rome;
The World Council of Churches;
Bilderbergers;
G.A.T.T;
N.A.T.O.;
N.A.F.T.A.;
World Bank;
Trilateral Commission;
World Peace Groups;
World Environment Groups;
Lucis Trust;
Baha'i;
The Quakers; Dat is één!
Freemasonry;
Parliament of World Religions;
National Government Leaders;
Liberal Protestant Denominations
The Vatican.
Daarnaast.... een stukje van wiki;
Een van de gevolgen van het Watergateschandaal was dat China hierdoor geen supermacht geworden is omdat de de toezeggingen gedaan door Henry Kissinger aan Mao (tijdens de voorafgaande besprekingen in juli 1971 voor het bezoek van Nixon aan China) niet meer waar gemaakt konden worden, n.l. de opheffing van het wapenembargo en het embargo op levering van geavanceerde technologie aan China[1].
en het lijkt mijn dat de NWO hier de meeste baat bij heeft.
dat is twee
Waren deze linken al gelegd?
Was Nixon de afleiding... we vinden dat iets stinkt, er wordt een drol in beeld gelegd, en we kijken niet verder.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dragorius op 29-08-2009 10:41:11 ]
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.