Lovende recensies zijn toch niet persé een hype?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:58 schreef ralfseltje het volgende:
Nouja ik lees toch vrijwel unaniem (zeer) lovende recensies. Het is geen hype als in een Arctic Monkeys-hype, maar toch wat overtrokken voor mijn gevoel.
Nopequote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Bigguy het volgende:
[..]
Lovende recensies zijn toch niet persé een hype?
Nu dus in de quiz.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef belsen het volgende:
Afgelopen zaterdag weer erg mooi.
En uit betrouwbare bron dat hij binnenkort bij dit programma in de quiz zit.
En we hebben fietjes gegeten en een ijsje gegeten. Lang leve Amsterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 08:22 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Meer dan op tijd was je. Hehe.
Was een beetje verkouden en ziekjes gister. Maar wel leuk dat je er even was. Nog lekker een terras gepakt met je gezin?
Tot een volgende keer en dan praten we even bij..
Tim kan sowieso moeiteloos op de radio. Een verademing tussen alle tik tok zangeresjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef belsen het volgende:
En gisteren op Bevrijdingspop Tim voor het eerst () met complete band gezien. Viel niet tegen, ik dacht wel misschien kan een nummer als When I am king voor radiogebruik eens opnieuw worden opgenomen met deze band, want die krijgen een heel andere, meer poppyfeel, in het huidige arrangement.
Hij werd tijdens Bevrijdingsfestival geinterviewd, dat lieten ze laatst horen op KinkFM, toen liet hij al doorschemeren dat dit ging gebeuren. Alleen hij mocht nog niks bevestigen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef belsen het volgende:
En hij komt op Lowlands.
Nieuwe namen Lowlands bekendgemaakt
Grappig maar waarom zou hij een clip maken? De TMF's hebben toch geen belangstelling?quote:
Volgens mij maken artiesten allang geen videoclips meer voor TV. Youtube is veel interessanter, veel groter publiek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Grappig maar waarom zou hij een clip maken? De TMF's hebben toch geen belangstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |