En ik ook!quote:
Ah, je bent dus tóch nog op Fok te vinden, ik had laatst al een keer in het alt.country-topic geschreven op de avond dat je in DWDD was, maar zag toen dat je onder je oude nick al een tijdje niet meer op Fok gereageerd had.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:11 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hallo!
Wat leuk dat het nieuws hier is opgepakt. Ik heb nu een nieuwe nickname, deze houd ik ook, haha.
Grtjes,
Tim
Een vriend waarmee ik in de Rotown was zei hetzelfdequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Tim Knol gezien bij Opium, doet me denken aan Tom Chaplin, de leadzanger van Keane.
Deed een cover van Townes van Zandt - Rex's Blues
Laat Tim maar eens een album afleveren dan het kaliber Hopes & Fears, dan praten we wel verder.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:01 schreef methodmich het volgende:
Da's dan alleen qua uiterlijk, want qua zang is Tim natuurlijk een klasse beter dan Tom! Maar dat mag duidelijk zijn.
Check.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat Tim maar eens een album afleveren dan het kaliber Hopes & Fears, dan praten we wel verder.
Waarom moet hij eerst een saai album makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat Tim maar eens een album afleveren dan het kaliber Hopes & Fears, dan praten we wel verder.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom moet hij eerst een saai album maken
Inderdaad, Keane zal nooit echt verrassen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef ralfseltje het volgende:
Mja het was mij toch net wat te veilig allemaal.
Als ik het over Keane had zei ik wel dat ik het kut vind. Tim Knol was gewoon heel saai en zoetsappig (vind ik). Niet dat het slecht was, maar de hele hype is wmb niet echt op zijn plaats.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad, Keane zal nooit echt verrassen.
Maar laten we het weer over Tim Knol hebben. De topics voor middelmaat zijn een paar deuren verder.
Lovende recensies zijn toch niet persé een hype?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:58 schreef ralfseltje het volgende:
Nouja ik lees toch vrijwel unaniem (zeer) lovende recensies. Het is geen hype als in een Arctic Monkeys-hype, maar toch wat overtrokken voor mijn gevoel.
Nopequote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Bigguy het volgende:
[..]
Lovende recensies zijn toch niet persé een hype?
Nu dus in de quiz.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef belsen het volgende:
Afgelopen zaterdag weer erg mooi.
En uit betrouwbare bron dat hij binnenkort bij dit programma in de quiz zit.
En we hebben fietjes gegeten en een ijsje gegeten. Lang leve Amsterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 08:22 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Meer dan op tijd was je. Hehe.
Was een beetje verkouden en ziekjes gister. Maar wel leuk dat je er even was. Nog lekker een terras gepakt met je gezin?
Tot een volgende keer en dan praten we even bij..
Tim kan sowieso moeiteloos op de radio. Een verademing tussen alle tik tok zangeresjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef belsen het volgende:
En gisteren op Bevrijdingspop Tim voor het eerst () met complete band gezien. Viel niet tegen, ik dacht wel misschien kan een nummer als When I am king voor radiogebruik eens opnieuw worden opgenomen met deze band, want die krijgen een heel andere, meer poppyfeel, in het huidige arrangement.
Hij werd tijdens Bevrijdingsfestival geinterviewd, dat lieten ze laatst horen op KinkFM, toen liet hij al doorschemeren dat dit ging gebeuren. Alleen hij mocht nog niks bevestigen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef belsen het volgende:
En hij komt op Lowlands.
Nieuwe namen Lowlands bekendgemaakt
Grappig maar waarom zou hij een clip maken? De TMF's hebben toch geen belangstelling?quote:
Volgens mij maken artiesten allang geen videoclips meer voor TV. Youtube is veel interessanter, veel groter publiek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Grappig maar waarom zou hij een clip maken? De TMF's hebben toch geen belangstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |