In de kleedkamer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef ralfseltje het volgende:
Hey volgens mij heb ik jou gezien in Vera op de Kemenade paar maandjes terug? Was toen aangenaam verrast
Mja daarboven, trap op en dan rechtdoor, aan de kant van de straat. Meer een vergader/hangruimtequote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lekker bezig Prep/Spaceman/Tim
Absoluut niet. Inmiddels heb ik mijn plaat helemaal opgenomen en ik heb nog nooit iemand van Excelsior in de studio gezien. Behalve Frans Hagenaars, maar die heeft ons totaal geen richting opgestuurd en alleen creatief meegedacht en ons opgenomen. Het is juist zo dat ze mij helemaal laten gaan met wat ik doe. Ik denk niet dat je bij een andere platenmaatschappij zo vrijgelaten wordt. Ik ben heel blij met ze!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:06 schreef ralfseltje het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag: Excelsior is in best veel kringen niet echt populair, hoor vaak dat veel bands op het label hetzelfde klinken, de 'Excelsior-sound' ofzo. Ben jij daar niet ook bang voor, dat je muziek (mede door Excelsior) in dezelfde hoek wordt geplaatst, of, nog erger, dat je muziek door je label een bepaalde kant op wordt geduwd?
En Jeroen Kleijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Absoluut niet. Inmiddels heb ik mijn plaat helemaal opgenomen en ik heb nog nooit iemand van Excelsior in de studio gezien. Behalve Frans Hagenaars...
Heb je toevallig nog meer informatie over nieuw nederlands talent op Noorderslag?quote:
Ik voorspel dat ook Waylon, Go Back to the Zoo, Rigby en zelfs Moke zullen aantreden. Of ehhh...check gewoon de Noorderslag-sitequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef tberkhoudt het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog meer informatie over nieuw nederlands talent op Noorderslag?
Heb je al een cover laten maken? Het komt er nu wel heel snel aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef Mr.Spaceman het volgende:
CD release party: http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/TIM-KNOL.htm
quote:09/01/10 Tim in Joure De Stam NL
Time: 3:30pm. TRY OUT (let op: aanvang stipt 16.00)
09/01/10 Tim in Tilburg Cul de Sac NL
Time: 8:00pm. TRY OUT
Joure is op zich goed bereikbaar, een dik uur van Amsterdam, maar hoever Tilburg daarvandaan is weet ik niet. Plus het is een zaterdag dus weinig files.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik trouwens best een strakke planning:
[..]
Zou wel leuk zijn als we die kunnen bestellen bij hem. Heb immers ooit nog een naam voor hem bedacht hier op FOK! Kan een leuke triviavraag worden als ie over tien jaar zeer bekend is.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef bigshadow het volgende:
Krijgen we een gesigneerde plaat thuis gestuurd??
Ja: "Noem alle 12 namen waaronder Tim Knol op Fok! gepost heeft"quote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we die kunnen bestellen bij hem. Heb immers ooit nog een naam voor hem bedacht hier op FOK! Kan een leuke triviavraag worden als ie over tien jaar zeer bekend is.
Is een foutjequote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik trouwens best een strakke planning:
[..]
Lijkt me logischerquote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Is een foutje
We doen Joure en Emmeloord op een dag![]()
Heb het aangepast op de site
Wanneer, wanneer, wanneer!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hij moet nog in de luisterpaal komen!
Gaat goed met je publiciteit zeg!quote:
Is dat nog ergens terug te luisteren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Morgen tussen 8 en 9 in de ochtendshow van Giel Beelen! Met de band..
Hoe en waar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de CD al geluisterd!
Vond vooral de eerste helft erg aangenaam, aan het einde werd het wat minder spannend en ging het maar een beetje door.
Mijn conclusie: aangename CD.
Gewoon, hier, bij mij thuis. En in de CD-speler.quote:
Maar hij komt pas de 25ste uit!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gewoon, hier, bij mij thuis. En in de CD-speler.
Connecties natuurlijk. Die zo lief zijn een illegale kopie te maken.quote:
Ik wil ook een gesigneerde CD+LP, maar ik vind het in totaal met de verzendkosten best een bedrag...quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Connecties natuurlijk. Die zo lief zijn een illegale kopie te maken.
Maar..... ik ga natuurlijk wel een gesigneerd exemplaar als 'ie echt uit is, zo ben ik ook wel weer.
Wow.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef guitarist het volgende:
Ah, een eigen topic!
Album is al besteld.
Was mooi vanmorgen bij Giel!!!
http://tinyurl.com/yg35e8n
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef guitarist het volgende:
Ah, een eigen topic!
Album is al besteld.
Was mooi vanmorgen bij Giel!!!
http://tinyurl.com/yg35e8n
De drummert in elk geval (dat is ook Fok!'s BeRightBack).quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zitten de jongens van BRB eigenlijk nog in de band?
Ik hoorde het ook. De naam kwam me al bekend voor, maar nu weet ik het weer. Die zit op FOK!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:34 schreef schaap001 het volgende:
Giel promoot Tim as we speak ook nog even bij De Wereld Draait Doorachter z'n DJ-ding bij het intro-praatje
huppatee!
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:53 schreef methodmich het volgende:
"Broertje van Dennis van der Geest of kleinzoon van Anton Geesink, maar wel in staat gevoelige luisterliedjes te schrijven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |