quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Felicidae?
quote:Het leven van de verwende jongen James Graham komt op zijn kop te staan wanneer de Japanners Sjanghai binnenvallen in 1941. Hij wordt gescheiden van zijn ouders, en komt in een Chinees kamp terecht. Tussen de ziekten en de voedseltekorten probeert Jim zijn oude leventje weer op te pakken.
Heel goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:18 schreef Rucebo het volgende:
Empire of the Sun (afgaande op de band)?
dat zijn er al 4, alice springs is niet goed. de vraag is niet zo moeilijk, als je de bekendste steden noemt kom je en heel eind.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:57 schreef qonmann het volgende:
perth ?
melbourne ?
sydney ?
alice springs ?
darwin ?
quote:
Toch te makkelijkquote:
Wat isquote:is oorspronkelijk de naam voor de eerste sopraan van een operagezelschap, die dus normaliter de vrouwelijke hoofdrol zal spelen in het door het gezelschap opgevoerde repertoire.
Sommige van deze dames, die vaak door het publiek worden verafgood en door de kritiek op handen worden gedragen, zijn zich nogal van hun kwaliteiten bewust en worden dan wat moeilijk en veeleisend in de omgang, vandaar dat in uitdrukkingen als, ook op andere terreinen, wel eens een zekere afkeuring doorklinkt.
qonmann +1quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en Lord of the Rings speelt tijdens de Third Age
Mooi woord ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:25 schreef Rucebo het volgende:
Sequoia?
Doe maar vast ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef tomtomaat het volgende:
Volgens mij heb ik het goed. Zal ik een nieuwe vraag doen?
Antoni Gaudiquote:
Punten in deel 1714quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:17 schreef Quara het volgende:
Diewertje Blok?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik wist alleen de achternaam, dus die voornaam heb ik van jou overgenomen...
Stieg Larsson jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:34 schreef Rucebo het volgende:
Stig Larsson?
inderdaad. wat een bokkelul is datquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:50 schreef qonmann het volgende:
Gelukkig weet ik dat niet ..Jack grrrrr
Dat wel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
inderdaad. wat een bokkelul is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |