het gaat maar door op die lijn daar over het middenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Het flitst en dondert hier ook weer meer in Noordwijk![]()
Zeg dat, blijven maar buien ontstaan. Alleen ben ik al 3 keer natgeregend in 2 dagen maar dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gaat maar door op die lijn daar over het midden
Vanmorgen hier in Amsterdam met de bakfiets tot op het bot nat geregend. Onze jongste zoon vond het geweldig, die zat dan ook lekker droog in z'n tent in dat hoosweerquote:Op donderdag 3 september 2009 22:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Zeg dat, blijven maar buien ontstaan. Alleen ben ik al 3 keer natgeregend in 2 dagen maar dat heb ik er wel voor over
geen idee, maar ik gok Venusquote:Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef marcel-o het volgende:
welke felle ster is dat trouwens rechts onder de maan?
Jupiterquote:Op donderdag 3 september 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok Venus
Helaas stelden die niet veel voor...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Gisteren wat onweersbuien gehoord maar ik lag in bed filmpje te kijken. Toen rond 22:45 gaan slapen en niks meer gehoord (Rotterdam)
Hoofdzakelijk rond Leeuwardenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor welke regio Crash?
Zo het nu naar uit ziet mooi weer maar ook kans op wolkenvelden hangt vanaf hoe de wind staat.
Ojee veel wind en regen op het programma, alleen dan het tegenovergesteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |