Posts als deze maken jou tot een untermensch. Erg onnodig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef Wupppie het volgende:
Kitao.
Je bent een untermensch, of een PVDA/SP/GL stemmer.
Maar dat maakt je weer tot een untermensch
Ik geloof dat hier toch wel wat echte scheldwoorden tussenstaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 05:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Krijg de kanker maar kankerlul.
Vuile gore tyfusmongool , pokkefascist met je untermensch uitdrukkingen.
Spoel jezelf door de plee stinkende etterguppie .
[ afbeelding ]
Ik bespeur een gevoelige snaar bij het woord untermensch.quote:Op zondag 30 augustus 2009 05:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Krijg de kanker maar kankerlul.
Vuile gore tyfusmongool , pokkefascist met je untermensch uitdrukkingen.
Spoel jezelf door de plee stinkende etterguppie .
[ afbeelding ]
Mja helaas weet ie niet hoe een guppie eruit zietquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik bespeur een gevoelige snaar bij het woord untermensch.
Ik vraag me af hoe een guppie zichzelf moet doorspoelen in de plee, ik bedoel hoe trek je door ? Met je vinnetje, met je staart ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
Mja helaas weet ie niet hoe een guppie eruit ziet
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Mja helaas weet ie niet hoe een guppie eruit ziet
Weet je zeker dat je niet bij de politie wilt? Dan kan je ze boetes geven..quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef kitao het volgende:
Ik heb die post verwijderd , had een glaasje op ........
Untermensch betekent in mijn ogen een minderwaardige rothond , vandaar.
Sorry.
En hoe zit t met die guppie, hoe moet ie zichzelf doortrekken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef kitao het volgende:
Ik heb die post verwijderd , had een glaasje op ........
Untermensch betekent in mijn ogen een minderwaardige rothond , vandaar.
Sorry.
Vanaf de doorspoelknop duikt hij , als vanaf de hoge duikplank met een driedubbele salto met extra afzet , rechtstreeks de spoelende plee in.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
En hoe zit t met die guppie, hoe moet ie zichzelf doortrekken?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Vanaf de doorspoelknop duikt hij , als vanaf de hoge duikplank met een driedubbele salto met extra afzet , rechtstreeks de spoelende plee in.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |