ywquote:

Joe moet maar even terug lezen ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb veel gemist geloof ik....En ik heb jullie ook wel gemist!

Dank je! Ik zal even wat gaan teruglezen.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Joe moet maar even terug lezen ja.![]()
Welkom terug.

Dus nu mag je 2 weken niet betalen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben nu officieel geen spelend lid meer maar slechts donateur. Ik heb wel een schorsing van 2 weken aan mijn broek hangen.....

2 weken het complex niet op.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus nu mag je 2 weken niet betalen?

Tja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
2 weken het complex niet op.....

Dat klopt. thanksquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wij zijn altijd beschikbaar mochten we nodig zijn je hebt het nummer van de Yuri-phone dus![]()
![]()

Ik snap het wel hoor. Ik had me niet zo moeten laten gaan... Maar klote is het wel.....quote:

Oeh, ik ga snel kijken!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, weblog opgedate

Lesson learned?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ik had me niet zo moeten laten gaan... Maar klote is het wel.....

Nee... want als ik morgen weer van iemand hoor dat ie mij af gaat maken dan stuif ik er denk ik weer op af.....quote:

ik las het, PM me het nieuwe nummer maar als je wiltquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens, voor de mensen die mijn nummer hadden, een nieuw nummer he. Amerikaans.

Zo, gelezen. Leuk. Ook die foto'squote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, weblog opgedate

Kun je dat even posten.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens, voor de mensen die mijn nummer hadden, een nieuw nummer he. Amerikaans.

* Afkeurend met vingertje wiebeltquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee... want als ik morgen weer van iemand hoor dat ie mij af gaat maken dan stuif ik er denk ik weer op af.....

001-CALL-PS?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:

Oh, oh, oh.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee... want als ik morgen weer van iemand hoor dat ie mij af gaat maken dan stuif ik er denk ik weer op af.....

Slim is het niet inderdaad......maar ik ben soms een emotioneel mens.....quote:

Emotie tonen is helemaal niet slecht. Ligt er alleen aan wanneer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Slim is het niet inderdaad......maar ik ben soms een emotioneel mens.....

Ja dat klopt. Ik kan me meestal wel inhouden hoor maar ik was nu zo boos ivm een vreselijke doodschop en dan ook nog eens met de dood bedreigd worden door die zelfde koekebakker.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Emotie tonen is helemaal niet slecht. Ligt er alleen aan wanneer.

bij het krijgen van een boetequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Emotie tonen is helemaal niet slecht. Ligt er alleen aan wanneer.

Huilen werkt misschien, maar de andere emoties werken alleen maar averechts denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bij het krijgen van een boete

Ik denk dat er dan een busje traangas in de ogen wordt leeggespoten.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bij het krijgen van een boete

Er is een hoop wat ik wil doen, zoals bijvoorbeeld stijldansen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
@PS
Heb je trouwens al enig idee aan wat voor activiteiten je op de campus gaat mee doen buiten je studie uren?

Jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:09 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand mij PS d'r weblog eens linken

Circus Elbow.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is een hoop wat ik wil doen, zoals bijvoorbeeld stijldansen...Verder wel weer vrijwilligers werk en er is zelfs al over gesproken om hier ook een circusclub op te richten
Zou dat niet gaaf zijn?
het wordt nog moeilijk kiezen

preciesquote:

Ik heb gelezen dat er idd erg veel te doen is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is een hoop wat ik wil doen, zoals bijvoorbeeld stijldansen...Verder wel weer vrijwilligers werk en er is zelfs al over gesproken om hier ook een circusclub op te richten
Zou dat niet gaaf zijn?
het wordt nog moeilijk kiezen

Word nog lastig kiezenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er idd erg veel te doen is.![]()

Ik zou het wel weten.quote:

quote:

Ik ook! Kickboksen!quote:

Doe dan de combinatie: American Kick Football.quote:

Feliquote:
quote:

Ah bestaat dat? Dan wordt ik dus nooit meer geschorst!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe dan de combinatie: American Kick Football.

Je mag alleen tegen de bal trappen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah bestaat dat? Dan wordt ik dus nooit meer geschorst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |