Hoeveel uur tijdsverschil is er eigenlijk met Nederland? 7?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, het spijt me echt, maar ik heb geen zin in vandaag. En hij duurt nog zo lang

Och er zijn vast wel feestjes waar ze wel binnen komt hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of PS wordt binnengelaten op veel plekken, after all, ze is nog geen 21

Wat hij zegt...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of PS wordt binnengelaten op veel plekken, after all, ze is nog geen 21

Zeven terug. Het is bij mij nu kwart voor negenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeveel uur tijdsverschil is er eigenlijk met Nederland? 7?

Al ontbeten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zeven terug. Het is bij mij nu kwart voor negen

Ja met mijn vader en de mensen van het B&B. het is trouwens niet het B&B die jij dacht, deze zit namelijk officieel op cherrystreet, maar zoals ze hier zeggen, op Cherry and Losey, op de hoek dus...quote:

quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja met mijn vader en de mensen van het B&B. het is trouwens niet het B&B die jij dacht, deze zit namelijk officieel op cherrystreet, maar zoals ze hier zeggen, op Cherry and Losey, op de hoek dus...
Het heet seacomb house.

Gwen en Lylequote:

Lijken mij hele lieve mensen.quote:

moet ze maar snel ff een fake licence halenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]

Ja dat zijn ze ook wel hoor. Het is gewoon.. Nouja, ik emigreer ook voor de eerste keer. En pas nu realiseer ik me wat voor fantastische mensen ik achterlaat...quote:

Het zal zeker even wennen worden. Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze ook wel hoor. Het is gewoon.. Nouja, ik emigreer ook voor de eerste keer. En pas nu realiseer ik me wat voor fantastische mensen ik achterlaat...

I know I know... Ik ben gewoon een emoquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal zeker even wennen worden. Ik ken het gevoel.
Maar je ziet iedereen over een tijd weer terug. En nu ga je andere fantastische mensen leren kennen.

Dus nu zit je lekker met een bakkie thee op de bank te relaxen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I know I know... Ik ben gewoon een emo
Ah Gwen en Lyle zijn naar de kerk. ik heb hun aanbod om mee te gaan vriendelijk afgeslagen...
Ik voel me ook nog es niet lekker

Ga ik zo doen als ik zeker weet dat G&L weg zijn. De dienst begint over 5 minuten, dus dan is het vroeg genoegquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus nu zit je lekker met een bakkie thee op de bank te relaxen?

Groot gelijk. Alles even rustig over je heen laten komen. Je mail checken en niet vergeten je blog bij te werken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ga ik zo doen als ik zeker weet dat G&L weg zijn. De dienst begint over 5 minuten, dus dan is het vroeg genoeg

ja, ga ik zo rustig doen, met filmpjes en foto'squote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Alles even rustig over je heen laten komen. Je mail checken en niet vergeten je blog bij te werken.
Ugh ik ben zó misselijk. Ik heb nog een pak cinnamon rolls liggen, gisteren gekregen in een restaurant, in een witte zak waar de gastvrouw "welcome to galesburg' op had geschreven. Ze zijn wel allemaal lief hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En als al het andere niet werkt kan je je altijd nog misselijk eten aan donuts en roomijs

Is Galesburg echt zo'n plattelands stadje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, ga ik zo rustig doen, met filmpjes en foto's
[..]
Ugh ik ben zó misselijk. Ik heb nog een pak cinnamon rolls liggen, gisteren gekregen in een restaurant, in een witte zak waar de gastvrouw "welcome to galesburg' op had geschreven. Ze zijn wel allemaal lief hier

jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Galesburg echt zo'n plattelands stadje?

Over een paar maanden ken jij dus elke winkelier bij de voornaam.quote:

quote:A hot-air balloon flies over the morning mist near Immenstadt in Allgaeu, southern Germany, on August 24, 2009. (SEBASTIAN WIDMANN/AFP/Getty Images)

hehe kan zomaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over een paar maanden ken jij dus elke winkelier bij de voornaam.

Ik zou toch de chocolate dip pancake & sausage on a stick adviseren. Bij voorkeur met een toefje baconnaise.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, ga ik zo rustig doen, met filmpjes en foto's
[..]
Ugh ik ben zó misselijk. Ik heb nog een pak cinnamon rolls liggen, gisteren gekregen in een restaurant, in een witte zak waar de gastvrouw "welcome to galesburg' op had geschreven. Ze zijn wel allemaal lief hier

Morning Johnquote:

Wil je me moddervet hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morning John
Morning PS, your daily jellydonut?
Yes please.

Tuurlijk niet.quote:

Moet toch een vreemde gewaarwording zijn voor een Amsterdamse om bij de coffeeshop koffie en een broodje te halenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Het zal vast wel een flink eind lopen zijn van jouw "house" naar de coffee/tea room.

Dus niet uit gewoonte om een waterpijp vragen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet toch een vreemde gewaarwording zijn voor een Amsterdamse om bij de coffeeshop koffie en een broodje te halen

Ik heb een fietsquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Het zal vast wel een flink eind lopen zijn van jouw "house" naar de coffee/tea room.

Ja maar... echtquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet toch een vreemde gewaarwording zijn voor een Amsterdamse om bij de coffeeshop koffie en een broodje te halen

quote:

Bij de WalMartquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben jullie die gisteren gekocht?

Nog meer dingen op de kop getikt?quote:

heel erg veelquote:

Vraag me af of fietsen daar nu veiliger of onveiliger in dan in amsterdamquote:

Maar dan hebben jullie het wel goed gepland. Een paar dagen eerder arriveren om op het gemak te gaan shoppen.quote:

Als je je Amsterdamse fietsstijl in Amerika houdt lijkt me dat vrij linkquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vraag me af of fietsen daar nu veiliger of onveiliger in dan in amsterdam![]()
Wanneer beginnen je lessen nu?

Woensdag is orientatie..quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vraag me af of fietsen daar nu veiliger of onveiliger in dan in amsterdam![]()
Wanneer beginnen je lessen nu?

Denk dat je sowieso in de VS wel voorzichtiger moet zijn aangezien de meeste automobilisten daar niet gewend zijn aan fietsersquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je je Amsterdamse fietsstijl in Amerika houdt lijkt me dat vrij link

maar aan de andere kant, als je het verkeer in de randstad overleeft kan je het overal overlevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woensdag is orientatie..
En dat vroeg ik me trouwens ook af. ik zal het zien

Klopt. Al is het dus niet prettig aan de andere kant dat ik nu alleen benquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan hebben jullie het wel goed gepland. Een paar dagen eerder arriveren om op het gemak te gaan shoppen.Je medestudenten die nog moeten arriveren hebben dan een uitdaging om alles op orde te krijgen.
Heb je je kamer eigenlijk al gezien?

Nog maar een paar daagjes en dan heb je een heleberg klasgenoten om je mee te vermaken. heb je het goede bed al geclaimed?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt. Al is het dus niet prettig aan de andere kant dat ik nu alleen ben
Ja, mijn akmer is erg lelijk en klein

Meisie ik zou willen dat ik het kon laten ophouden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik wou dat het huilen es ophield

tuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog maar een paar daagjes en dan heb je een heleberg klasgenoten om je mee te vermaken. heb je het goede bed al geclaimed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |