Ja he?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een drukte hier..........
Heeft de SC een zomerstop zonder dat wij het weten?quote:
Voor Yuri is het aan de vroege kantquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
Dan mis ik, gezien het tijdstip, Yuri en Ofyles nog.
Oh ja, het is nog geen 0100 uur.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor Yuri is het aan de vroege kant
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met PS in Amerika hebben wij er misschien een nieuwe nachtbraker bij
Waar is dat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik speel ondertussen IRC Trivia, kom je er bij C4?
Eens even kijken dan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
irc.tweakers.net #trivia
Tja, het absolute nadeel van een tijdsverschilquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met PS in Amerika hebben wij er misschien een nieuwe nachtbraker bij
Die ga ik volgende week in de bios zien. Ben benieuwd. Lijkt me een geweldige film.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:gister naar Inglorious Basterds geweest, was tof
nu op een barbecue bij vrienden van
erg gezellig
zo nog een feestje
ben blij dat ik morgen vrij ben
Feestjes met rookmachines heersen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef MaJo het volgende:
Ben nu op een huisfeest met laser en een rookmachinete dom maar ook te gaaf
![]()
IK was even een sociaal leven aan heb hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
Dan mis ik, gezien het tijdstip, Yuri en Ofyles nog.
Het was echt tofquote:
Nee dat komt nogquote:
Gewoon in je broek plassen. Die is toch al nat dus het valt niet op en je hebt het daarna weer lekker warmquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat komt nogBlijkt overigens dat we ook via een andere manier gratis naar binnen kunne
![]()
![]()
Was een leuk weekendje, hebben mensen leren vuurspuwen (ik niet nee, ik zie het idee van lampolie in m'n mond niet zo zitten) en het was gezelligWel nat
Dat was wat minder
Vooral als je om ik weet niet hoe laat midden in de nacht naar de wc moet en het regent en het is koud
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon in je broek plassen. Die is toch al nat dus het valt niet op en je hebt het daarna weer lekker warm![]()
awwquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa net weggebracht naar het station. Helemaal niet leuk
Meis, als je je eenmaal helemaal geinstalleerd hebt, en je hebt mensen leren kennen, dan voel je je vanzelf thuisquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa net weggebracht naar het station. Helemaal niet leuk
Precies, het gaat vanzelf weer beter zodra je colleges zijn begonnenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meis, als je je eenmaal helemaal geinstalleerd hebt, en je hebt mensen leren kennen, dan voel je je vanzelf thuisZo iemand ben jij wel, gaat helemaal goedkomen
Deze eerste periode is gewoon even kut maar daar moet je je niet door op de kop laten zitten
ja maar dat voelt toch niet zo makkelijk. krijg ook net een sms van mijn mama... Ik heb zelden zoveel gehuild als in de afgelopen dagenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meis, als je je eenmaal helemaal geinstalleerd hebt, en je hebt mensen leren kennen, dan voel je je vanzelf thuisZo iemand ben jij wel, gaat helemaal goedkomen
Deze eerste periode is gewoon even kut maar daar moet je je niet door op de kop laten zitten
Dat snap ik wel hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar dat voelt toch niet zo makkelijk. krijg ook net een sms van mijn mama... Ik heb zelden zoveel gehuild als in de afgelopen dagen
Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, het gaat vanzelf weer beter zodra je colleges zijn begonnen
Maar geloof me. Het komt allemaal goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar dat voelt toch niet zo makkelijk. krijg ook net een sms van mijn mama... Ik heb zelden zoveel gehuild als in de afgelopen dagen
Hmja. Misschien. in elk geval komen die sukkels aan met een jetlag, die ik nu aan het bevechten benquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar geloof me. Het komt allemaal goed.![]()
![]()
Over een paar dagen ben jij bezig de andere verdrietige internationale studenten te steunen.
Lukt het al om alleen aangepast aan de locale tijd te slapen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja. Misschien. in elk geval komen die sukkels aan met een jetlag, die ik nu aan het bevechten ben
Bluh.
Jetlag kan je het beste bevechten door een keertje goed te gaan stappen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja. Misschien. in elk geval komen die sukkels aan met een jetlag, die ik nu aan het bevechten ben
Bluh.
Mwah... Slapen rond half tien, wakker worden tussen vijf en zes... We komen er wel. Mijn vader moest de jetlag proberen te behouden, omdat ie morgen gewoon moet werken. Vanavond zal ik proberen mijn bedtijd iets meer te pushen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt het al om alleen aangepast aan de locale tijd te slapen?
Ik weet niet of PS wordt binnengelaten op veel plekken, after all, ze is nog geen 21quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jetlag kan je het beste bevechten door een keertje goed te gaan stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |