Ik zit het nu te kijken via uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:![]()
Ekdom In De Nacht was weer leuk vannacht.
En nog meer goed nieuws: We kunnen wat decembernachten doorhalen met Gerard.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat heeft hij deze week verklapt.
Ik vier dit heugelijke feit nu met Mando Diao.
Ergens in Stockholm of Malmö?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef Cobra4 het volgende:
Voor Carlo en Irene weet ik nog wel een betonnen huis.
Goede keusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Hoi
Ik heb Oorlogswinter gekochtHet boek. Niet de film
Ik weet wel dat ze er pas geleden een tv serie van hebben gemaakt. Dus dan zal er ook wel een film van zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:16 schreef Etcetera het volgende:
Die download ik wel een keertje
Snuf de hond (oid) is toch ook verfilmd
Of is dat geen oorlogsfilm
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind overigens praktisch altijd bij een boekverfilming dat het boek beter dan de film is
Dat zou ik niet kunnen vertellen. Ik heb die films niet gezien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Behalve dan misschien LOTR, want daarin hebben ze genoeg uit het boek geschrapt om het volgbaar te houden
Gratis feest is altijd leuk.quote:
Je kan gerust zeggen dat je naar "frysLAN" gaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
in het altijd mooie frieslandtot alles echt rond is noem ik nog maar geen namen, lijkt me beter
alhoewel ik aan zoiets een hekel heb, maar goed, moet maar ff
Lams Shoarma schotel met veel knoflooksaus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SC, denk eens mee. Wat zal ik vanavond gaan eten?
Iets wat ik niet hoef te bestellen bij voorkeurquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lams Shoarma schotel met veel knoflooksaus.
Wat heb je in je koelkast en keukenkastjes?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets wat ik niet hoef te bestellen bij voorkeur
Rijst, macaroni, spek, ei, rösti, kipvleugels, verschillende kruidenmixen (die met heel veel zout er in, je kent ze vast) en andere garneringenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb je in je koelkast en keukenkastjes?
Veel plezier op frysLAN !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:56 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij is Tim aan het koken![]()
wij gaan in elk geval weg![]()
Neuh, ik was naar de supermarktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:56 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij is Tim aan het koken![]()
wij gaan in elk geval weg![]()
Ik moest sowieso nog groente halen, en ik vind kipkluifjes in een gerecht verwerkt altijd zo'n gedoe. Als side dish is het makkelijkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
Oh mijn idee voor de nasi was niet goed genoeg?
Eet je ze dan bij je vis of de pannekoeken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest sowieso nog groente halen, en ik vind kipkluifjes in een gerecht verwerkt altijd zo'n gedoe. Als side dish is het makkelijker
Nee, bij de cornflakes in de ochtendquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eet je ze dan bij je vis of de pannekoeken?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, bij de cornflakes in de ochtend
Gezellige boel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:gister naar Inglorious Basterds geweest, was tof
nu op een barbecue bij vrienden van
erg gezellig
zo nog een feestje
ben blij dat ik morgen vrij ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |