quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
En die trompet die nog even snel uit beeld verdwijnt.
Hier heeft het heel even gedonderd maar nu niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
Tering wat een onweer hier.
Bitpop ftw! Of zoiets. Dit jaar helaas dat kleine beetje dat er was op Lowlands niet gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie gaat onderstaande vidoe nog veel ergere herrie vinden dan wat ik laatst postte:
8-bitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie gaat onderstaande vidoe nog veel ergere herrie vinden dan wat ik laatst postte:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:45 schreef Diaan73 het volgende:ik ga nog even Star Trek Voyager kijken
![]()
Dit vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan ken ik je minder goed dan ik dachtquote:
slaapsequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen een lange dag.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:Google eens op prinsemarij en bekijk de tekst bij de bovenste link
ik en tim zijn er tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef LadyBlack het volgende:
Iedereen al naar bed?maar het is toch weekend?? Ik heb mezelf nog even een wijntje ingeschonken
Dat vrijdagavond niet bedoeld is om in een kroeg te staan drinken, maar om thuis te internettenquote:
oh dan snap ik het wel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vrijdagavond niet bedoeld is om in een kroeg te staan drinken, maar om thuis te internetten
Overigens, nog nieuws over de scriptie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:33 schreef LadyBlack het volgende:
Deze vrijdagavond is vooral bedoeld om weer een beetje op te warmen voordat ik mn bed inkruip![]()
Tering het was echt 11 graden buiten!!En wij hebben een uur stilgestaan op de Ossenmarkt om naar de muziek te luisteren
Was wel erg mooi trouwens, er was een spaanse gitarist, die kon echt supergoed spelen
En dus 2 superbekende stukken, waarvan een de Bolero was. Heerlijk
Awesome! En daarna een flink feestquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:38 schreef LadyBlack het volgende:
Die ligt als het goed is nu bij de tweede lezerIk krijg half september het definitieve cijfer!
![]()
Als het goed is krijg ik dan ook te horen hoe het allemaal definitief aangeleverd moet worden... want ze hebben nu alleen nog maar een digitale versie. Ik ben van plan om de vriend van mijn moeder het hele zooitje vorm te laten geven, die is namelijk grafisch ontwerper en het lijkt me echt vet als het er een beetje gelikt uitziet
hoop dat het een goed cijfer wordquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:38 schreef LadyBlack het volgende:
Die ligt als het goed is nu bij de tweede lezerIk krijg half september het definitieve cijfer!
![]()
Als het goed is krijg ik dan ook te horen hoe het allemaal definitief aangeleverd moet worden... want ze hebben nu alleen nog maar een digitale versie. Ik ben van plan om de vriend van mijn moeder het hele zooitje vorm te laten geven, die is namelijk grafisch ontwerper en het lijkt me echt vet als het er een beetje gelikt uitziet
Hell yeah!!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Awesome! En daarna een flink feest
Weetje, ik denk dat het een 6 is, of als ze heel aardig zijn een 6,5.... de scriptie is behoorlijk onder de maat qua lengte en diepgang. Maar het kan me niets meer schelen, want ik ben er straks vanafquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop dat het een goed cijfer word
je moet toch watquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, en ook alledrie aan het quizzen, wat een nachtbrakers
hoelang ben je er nu mee bezig 2 jaar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weetje, ik denk dat het een 6 is, of als ze heel aardig zijn een 6,5.... de scriptie is behoorlijk onder de maat qua lengte en diepgang. Maar het kan me niets meer schelen, want ik ben er straks vanaf![]()
Alleen gaat deze vraag niet echt soepelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, en ook alledrie aan het quizzen, wat een nachtbrakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |