quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:26 schreef sjak het volgende:
Of die anderen liegen niet.... The truth is in the eye of the beholder...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kom bijna in de verleiding om een foto van mij op m`n dikst hier neer te plempen
Maar ik doe het niet!
Whoa!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:32 schreef RockabeIIa het volgende:
google maar niet op exploding whale...
die foto vind ik zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:40 schreef cattie het volgende:
De eerste keer +30 en de tweede keer +25 ofzo.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Belana en Snoopy,, afvalellende is niet leuk.
wil je mijn restje flakes?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb het hier veel liever over lekker eten dan dieten...
Ik ook, ik heb zoveel diëten geprobeerd en zelfs de diëtiste kon me niet helpenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
ik eet ook veel worteltjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh LL, ik probeer het te beperken van een halve kg per dag naar eens in de 2-3 dagenAnders heb ik dalijk een HUP HOLLAND HUP-baby
Die foto ken ik nog welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
Mag ik meedoen?
Tijdens bevalling:
[ afbeelding ]
De laatste week denk ik:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:48 schreef Sugar het volgende:
Ik vind jou ook een lekker zacht warmpje daar, Cattie.![]()
![]()
Ja, doe LL!
OMGquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef E.T. het volgende:
In het kader van anonimiteit op internet... zó moet het niet
http://www.vkmag.com/gall(...)_hoe_facebook_werkt/
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef E.T. het volgende:
In het kader van anonimiteit op internet... zó moet het niet
http://www.vkmag.com/gall(...)_hoe_facebook_werkt/
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef freecell het volgende:
@LL jij had ook écht een toeter op het einde zeg!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Op safari zou je toch juist giraffen moeten zien?
En kleurdoos en Ingrid, jullie zijn lief, maar ik vind het zo'n gruwelijke foto van mezelf! Ik ben nu ongeveer de helft in omvang. Dat zit een stuk lekkerder vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:48 schreef Sugar het volgende:
Ik vind jou ook een lekker zacht warmpje daar, Cattie.![]()
![]()
Ja, doe LL!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef Macka66 het volgende:
Voor de mensen die weten wie Piet Veerman is (en die het Palinggate topic in SHO niet lezen) een werkelijk geniale clip van The Pietels
Koen hequote:
En er zijn gewoon mensen die dat niet doorhebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker douchen!
en mijn begeleider misschien ook wel! En overal als eerst instappen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:43 schreef k_i_m het volgende:
Je krijgt wel invalidenkorting als je zo meegaat.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef sjak het volgende:
Doet me denken aan mijn voet. Toen had ik mijn enkelbanden gescheurd:Hee, we hebben dezelfde streepjes van het verbandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Heb je er nou zo'n taartkleedje onder op de eerste foto?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Geplette doperwt
de achterkant
Hij doet nu, 2,5 jaar later, nog steeds regelmatig pijn
noooooes! Dat is het keukenzeilquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Heb je er nou zo'n taartkleedje onder op de eerste foto?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tekening- inscan- illu=
-edit- en je slaapt![]()
Wij hebben er zo één ;quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef sjak het volgende:KIm!
Zo'n traphekje is ook gemeen, vooral 's nachts moet je voor ze oppassen. Ze gooien zich zo tegen je aan....
Hey, is dat ook jouw beste vriend?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Trusten! Ik ga weer proberen te slapen met mijn beste vriend Rennie
Turbo Beppie heeft All Stars maat 5 en gewone schoenen maat 21, opgemeten en welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooie schoensWelke maat draagt jouw beppie nou?
Trusten afhakers
Zo was hij hier ook, en ik had precies hetzelfde euvel. Dus ik heb de hele boel er weer uitgeschroefd en de balk verdwijnt nu net onder de onderste trede, zodat je geen obstakel meer hebt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:11 schreef sjak het volgende:
Zo een hebben wij ook Kim. Ik struikel altijd over dat onderste balkje. Levensgevaarlijk.
Ik hou het er op dat mijn bep maat 20 heeft want uit 21 slipt ze steeds met haar hielenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Turbo Beppie heeft All Stars maat 5 en gewone schoenen maat 21, opgemeten en wel. Jouw Beppie toch ook? Dat is wel jammer, anders kon ik doorschuiven. Ik heb nog heule leuke paarse shoesme's met flexibele zool die ik echt niet weg kan gooien
.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:10 schreef LovelyLady het volgende:
En waarom ik zo vroeg ben? Door een of ander kutkeffertje die de hele buurt wakker loopt te blaffen
Ja, ik kwam vanmorgen beneden en zag dat ik de deur van de wc open had laten staan toen ik naar bed ging.. uit elkaar geplukte tampons, pakjes zakdoeken versnipperd en het wc papier versnipperd, er is iemand die lol heeft gehad...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen trouwens.
zijn bij jullie de katten ook zo druk? ze stuiteren hier gewoon door de huiskamer, onderweg alles van tafels en kasten vegend
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, ik kwam vanmorgen beneden en zag dat ik de deur van de wc open had laten staan toen ik naar bed ging.. uit elkaar geplukte tampons, pakjes zakdoeken versnipperd en het wc papier versnipperd, er is iemand die lol heeft gehad...
uiteraard!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat lijkt me wel ja. ook met zo'n onschuldige blik erbij?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:12 schreef E.T. het volgende:
zo.. voor 11 euro een GMG voorzitje (met windscherm en slaaprol) en een Bobike achterzitje met nog nette kussentjes enzo is geen slechte deal dacht ik zo
Vroeg over de rommelmarkt is best handig
Ja !!!!! Mag ik dan mijn eigen bal en schoenen meenemenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we niet eens een meet op een bowlingbaan organiseren?
ohh leuk !! Waar ???quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik ga vanmiddag bowlen met mn kinderenmn eigen kinderfeesie
Ik heb dat ook altijd met de eftelingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:56 schreef Belana het volgende:
wat is die shit duuuuuuur!!!!
we zijn ruim 95 euro kwijt
en dan moet je nog eten en drinken
zij sites voor, maar is ook slechts 2 euro per kaartje, hoewel dat beter is als niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Hoe kun je die korting krijgen dan?
Hij kan aan het gas, met zijn feest erbij. Ze zoeken hun ruzie maar over iemand anders zijn rug uit. Ik heb al gezegd dat ik mijn mond hou, en op het moment dat dat niet meer lukt ik vertrek. Mijn ouders wonen daar 10 minuten lopen vandaan, dus ik kan altijd nog vluchtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef Belana het volgende:
ow Kim, wat vreselijk! als je dan toch heen moet, misschien kan je hem dan even apart nemen en hem vertellen dat je dit idioot vind ofzo?
geen anwb in de buurt Belana?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:45 schreef Belana het volgende:
ja zelf eten meenemen kan natuurlijk, maar dat vind ik dan weer niet leuk(decadent he) maar het is wel een optie.
ja dat snap ik wel, wat kut man allemaal gadver.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij kan aan het gas, met zijn feest erbij. Ze zoeken hun ruzie maar over iemand anders zijn rug uit. Ik heb al gezegd dat ik mijn mond hou, en op het moment dat dat niet meer lukt ik vertrek. Mijn ouders wonen daar 10 minuten lopen vandaan, dus ik kan altijd nog vluchten. Maar veel liever had ik gezien dat mijn wederhelft dit ook snapt en me gewoon thuislaat zonder ruzie
.
En bij de kassa van de AlbertHeijn kan je ook kortingskaartjes kopen toch? Scheelt niet heel veel, ook maar 2 of 3 euro per stuk, maar toch...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
geen anwb in de buurt Belana?
Daar heb je 3 euro korting pp.
Ben je al bij monsieur cannibale geweest trouwens? (met die draaiende potten) Mijn beste vriendin en ik verbouwden dat liedje altijd tot monsieur cannibale tie tiedie tie, neem mij toch anale, tie tiedie tiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:17 schreef Sugar het volgende:
Oh bah Kim! Ik ken iemand in ook zo'n soort situatie en ik vind het echt vreselijk als ik daar weer iets over hoor. Kan me je boosheid goed voorstellen.Wat een eikels zijn er soms!
heej wat een goed planquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:34 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ gaat morgen denk ik ook maar naar de beekse bergen, hoor dat er iemand iets heeel lekkers meeneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Er zijn er inmiddels al een aantal verdwenenquote:
[evenster]quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:01 schreef cattie het volgende:
Ik gebruikte AH, maar die wil mij niet meer, en nu HEMA.
Ik zoek nog een uitje voor morgen. Ik zit te denken aan de Apenheul. het is wel 20 jaar geleden dat ik daar geweest ben, is dat nog leuk?
Mijn man heeft zijn after vakantiepesthumeur vandaag.Ik hou heel veel van hem, hij is bijna nooit echt chagrijnig, maar als hij het is dan is het ook vreselijk. Alles wat ik zeg of doe is fout.
Gelukkig is het bijna avond en morgen is het wel weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |