Ja, want oh nee als ook maar iets of iemand iets hoort van iets wat niet van binnen zijn eigen huis komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zit hier in de buurt van het stadspark en er is een feestje of festival gaande.
Die artiesten op het podium denken blijkbaar dat de stad van hen is, want mijn huis trilt van de bass.
En ik zit er toch wel meer dan een kilometer vandaan.
Wat een verpaupering van de samenleving. Echt asociaal dit.
Ja maar dit gebeurt hier minstens 10x per jaar...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja, want oh nee als ook maar iets of iemand iets hoort van iets wat niet van binnen zijn eigen huis komt.
Soms zijn er evenementen die geluid maken. Deal with it. Pinkpop is ook een gedeelte van Landgraaf luid genoeg te horen, niemand die daar klaagt.
TS is een janksmuil
TS is nog brak van gisteren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Nemephis het volgende:
Wat een huiltopic. Ga dan de stad in, feestvieren, in plaats van topics te openen om boehoe te doen
BOEIE SLAPPE ZAKquote:
Eigenlijk zit daar een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:39 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
BOEIE SLAPPE ZAK
LICHAAMSBEWEGING EN ZUIPEN HELPEN TEGEN BRAKHEID
EN NOU OPROTTEN
Volgens Beemsters wel, nl Bedumquote:
Dan hoor ik de echo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Stadspark? Ik dacht dat het in het Noorderplantsoen was. Maar ik kan het ook horen ja hier!
Naar nieuw grut is het!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Jezus, als Groningenbewoner het verschil niet kennen tussen Bommen Berend en Noorderzon.
Studentenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Jezus, als Groningenbewoner het verschil niet kennen tussen Bommen Berend en Noorderzon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |