Ja, want oh nee als ook maar iets of iemand iets hoort van iets wat niet van binnen zijn eigen huis komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zit hier in de buurt van het stadspark en er is een feestje of festival gaande.
Die artiesten op het podium denken blijkbaar dat de stad van hen is, want mijn huis trilt van de bass.
En ik zit er toch wel meer dan een kilometer vandaan.
Wat een verpaupering van de samenleving. Echt asociaal dit.
Ja maar dit gebeurt hier minstens 10x per jaar...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja, want oh nee als ook maar iets of iemand iets hoort van iets wat niet van binnen zijn eigen huis komt.
Soms zijn er evenementen die geluid maken. Deal with it. Pinkpop is ook een gedeelte van Landgraaf luid genoeg te horen, niemand die daar klaagt.
TS is een janksmuil
TS is nog brak van gisteren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Nemephis het volgende:
Wat een huiltopic. Ga dan de stad in, feestvieren, in plaats van topics te openen om boehoe te doen
BOEIE SLAPPE ZAKquote:
Eigenlijk zit daar een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:39 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
BOEIE SLAPPE ZAK
LICHAAMSBEWEGING EN ZUIPEN HELPEN TEGEN BRAKHEID
EN NOU OPROTTEN
Volgens Beemsters wel, nl Bedumquote:
Dan hoor ik de echo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Stadspark? Ik dacht dat het in het Noorderplantsoen was. Maar ik kan het ook horen ja hier!
Naar nieuw grut is het!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Jezus, als Groningenbewoner het verschil niet kennen tussen Bommen Berend en Noorderzon.
Studentenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Jezus, als Groningenbewoner het verschil niet kennen tussen Bommen Berend en Noorderzon.
Studenten die denken dat ze Groningers zijnquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Studenten die denken dat ze Groningers zijnMaar niet naar buiten gaan om te checken wat voor leuks er gaande is
Ik ben deze week al op Noorderzon geweest,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Studenten die denken dat ze Groningers zijnMaar niet naar buiten gaan om te checken wat voor leuks er gaande is
Wat doet Het_hupt nog binnen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat dus
Grunn is een van de mooiste steden om uit te gaan
Wel naar het vuurwerk kijken lapzwans!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben deze week al op Noorderzon geweest,en met de Keiweek was ik ook elke dag in de stad te vinden.
Maar op dit moment ga ik niet in de kou buiten staan met die stonede mensjes.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wel naar het vuurwerk kijken lapzwans!
Wachten dat z'n vriendinnetje thuis komtquote:
/jaloers. Mijn vriend is op introductiekampquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wachten dat z'n vriendinnetje thuis komt
Awwwquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
/jaloers. Mijn vriend is op introductiekamp. Z'n tweede aangezien ie aan z'n tweede studie begint
Was ik van plan, tot ik gister de griep kreegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Awww
kest altied nog op stap goan jah
Ik hoop ut voor je, waar zit je in de stad dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Was ik van plan, tot ik gister de griep kreegNou kan ik niet naar het vuurwerk kijken straks
Misschien dat ik het kan zien vanaf mijn balkon.
Centrum, vlakbij het harmoniegebouwquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik hoop ut voor je, waar zit je in de stad dan?
Het is hier te bewolkt om het goed te kunnen zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:08 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Centrum, vlakbij het harmoniegebouwIk kijk recht tegen de Academietoren aan. Die zal wel flink in de weg zitten om 't goed te kunnen zien.
Dan moet ik zeker naar buiten om het te kunnen zien...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:08 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Centrum, vlakbij het harmoniegebouwIk kijk recht tegen de Academietoren aan. Die zal wel flink in de weg zitten om 't goed te kunnen zien.
Ja, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het is hier te bewolkt om het goed te kunnen zien
Dat speelt ook mee inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
En waarom ik er niet ben? Iets met inkomend onweerbuitje over ~ 20min.
Einde van het vuurwerk valt mogelijk in het water. 2 jaar geleden al meegemaakt, dat was leuk hoor tot aan je enkels in de modderquote:
Kom op dan, bitch! Wie heeft jou opgevoed godverdomme !?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Eigenlijk zit daar een kern van waarheid in.![]()
Je moeder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Kom op dan, bitch! Wie heeft jou opgevoed godverdomme !?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |