Ook mijn eerste gedachten..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:17 schreef fespo het volgende:
ligt ze niet in een ziekenhuisbed?
Een tvp terwijl je pal daarboven nog gepost hebt?quote:
Dat is pas een keer of vier genoemd ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef justmattie het volgende:
Was jij dat ook niet die ooit dat geweldige ''pottenkijkers'' topic had verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Oke dat scheelt, ik heb niet alles uitgebreidt gelezenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is pas een keer of vier genoemd ofzo
En van zo'n blijde bevalling wordt dan uit 62 foto's zo'n compilatie gemaakt en verder niet genoemd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef krijtlijk het volgende:
In de advertentie zeggen ze toch dat ze hopen iemand blij te willen maken met de foto's?
Misschien is ze wel net bevallen en kijkt ze naar de verse baby die op haar buik ligt? jullie denken er wel meteen ergste van zeg
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:59 schreef Stali het volgende:
[..]
En van zo'n blijde bevalling wordt dan uit 62 foto's zo'n compilatie gemaakt en verder niet genoemd?
Lijkt mij in ieder geval sterk.
Dat MP reageert in ieder geval niet in het weekend en Theo heeft ook nog niet gereageerd trouwens.
Een reeks zal het echt niet gaan worden. Maar ik zal zeker wel doorzoeken, uiteraard ook buiten FOK! en hoe beperkt ook, als ik wat hoor dan laat ik het hier gewoon weten en intussen hoop ik dat iemand de vrouw kent.
Vooralsnog is het ook allemaal speculeren, want we weten het immers nog niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:03 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Misschien staat op de rest van de foto's wel de verse baby afgebeeld en die is na een paar dagen ook niet meer herkenbaar omdat ze zo snel veranderen, misschien daarom alleen alleen foto's van de vrouw? ik speculeer ook zo maar wat hoor
Dus je zou der doen? Yay, we have the first one!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:32 schreef Palomar het volgende:
Heb dit topic zojuist doorgelezen en vind het een raar topic.
Dus jij vindt dit 3 doodgewone foto's uit 62 prentjes?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:22 schreef krijtlijk het volgende:
Niet als je er van uit gaat dat mensen allerlei vreemde dingen van de gaan foto's denken
Wel als dit net toevallig de foto's zijn die net een paar minuten na de bevalling genomen zijn. Ik stond ook echt niet mooi op de foto toen ik net bevallen was hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit 3 doodgewone foto's uit 62 prentjes?
Ik nog steeds niet.
Maar enfin, er is ook geen ontwikkeling tot zover. Als ik iets aan info krijg laat ik het uiteraard weten..
Jij lag tijdens je bevalling gewoon buiten bewustzijn lekker te ronken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Wel als dit net toevallig de foto's zijn die net een paar minuten na de bevalling genomen zijn. Ik stond ook echt niet frivool op de foto toen ik net bevallen was hoor
Waarom reageert de plaatser van de MP advertentie dan niet gewoon even normaal op de mail?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:01 schreef krijtlijk het volgende:
Ja het ziet er idd vreemd uit op de foto's , dat wel. Maar er zijn van mij ook foto's gemaakt terwijl ik lag te slapen tussen de weeen door. En net wat ik eerder zei: misschien staan op de overige foto's wel de baby of misschien zelfs wel de hele bevalling, weet jij veel?
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom reageert de plaatser van de MP advertentie dan niet gewoon even normaal op de mail?
Dan was het mysterieuze gedeelte al weg
Ze schreven overigens dat dit de drie duidelijkste foto's waren. Toch gek als er niet eentje is waarbij de persoon in kwestie gewoon wakker is en de lens in kijkt?
Als jij je hier nu écht zorgen om zou maken, dan had je deze advertentie meteen en direct gemeld bij de digitale recherche, en dan was je er niet een sensatietopic over gestart.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.
En geen randje van een nachtjapon o.i.d. Mensen liggen niet naakt zonder een soort schortje in een ziekenhuis.
Ik hoop iig dat ik nog antwoord krijg van die Theo, of van de adverteerder (al heb ik daar een raar beeld bij) en anders maandag van marktplaats. Verder heb ik wat bekenden gemaild in Amsterdam en ook rondom en in Utrecht. Maar het haalt allemaal wrs. niks uit ook. En ik kan toch moeilijk met dit verhaal naar de politie stappen en zeggen dat ik geen goed gevoel heb bij een verwijderde advertentie en drie foto's. In principe is er ook niks behalve die vreemde foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |