Dat dus, sensatie topic/hoaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als jij je hier nu écht zorgen om zou maken, dan had je deze advertentie meteen en direct gemeld bij de digitale recherche, en dan was je er niet een sensatietopic over gestart.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 03:29 schreef Kinz het volgende:
TVP, met de bedoeling om pottenkijkers ook maar eens te gaan bezichtigen.
De woordgrap, wie ziet hem?
Ik was al bang !quote:Op maandag 31 augustus 2009 05:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
ja die kwam wel over hoor!
is dat een geintje van je? of ken je haar écht?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Dat is Sanne Berkens. Is ooit buur van me geweest toen ik nog in Assen woonde. Vond haar altijd wel raar, ze zeiden dat ze alcoholist was maar in die tijd dronk ik zelf ook best veel dus dat viel me niet echt op.Nooit echt contact met haar gehad trouwens. Op een gegeven moment was ze weg. Geen idee waar naartoe, maar ik heb er nooit meer gezien.
Grappig dat je zo iemand op deze manier tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er gewoon nog niet. Er is nog een FOK!ker die nu meehelpt met zoeken.quote:
quote:Geachte heer, mevrouw, Er heeft vandaag een advertentie gestaan waarin gebrui...
Vraag en antwoord
---------------------------------------------------------------
Reactie (Barbara) - 01-09-2009 10:13
Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De advertentie is inderdaad verwijderd van de site. Ik kan helaas niet voor u nagaan waarom dit is gebeurd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Barbara
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Neen. En posten jullie dit topic alsjeblieft niet vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |