abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72246583
omg wat een lekker aardbeitje BE
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72246706
Ach kiektan... Wat een mooierd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:14:30 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72247051
Wát een heerlijk bollie! Die zachte bolle kussenwangetjes en dat frummelmondje!
Ik vind 'm echt heel lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72247483
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het niet laten hoor.

Zo hing hij hier dus net op mijn arm.

[ afbeelding ]

En nu ligt hij zo in de box:

[ afbeelding ]

Met uiteraard een echte 'Spuuglokje' op zijn bol.
Een aardbeitje
pi_72248008
Oohh die wangetjes!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72248262
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo leuk dat alles in details toe in het plaatje 'Oscar' past <3
Dan mogen deze foto's nog wel een keer in de herhaling he?

Oscar en het grote Egels- en vogeltjesboek (*)

* Vrij naar Bomans
Eeuwig vijfentwintig
  Jubileum moderator zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:09:28 #32
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72251994
Ow met dat aardbeimutsje *rammel*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72252548
Ow wat liiiiiieffff! En dat mutsje idd! *rammel*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_72252770
Wat een lief aardbeitje
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:01:39 #35
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_72253272
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 09:09 schreef Lois het volgende:
Ow met dat aardbeimutsje *rammel*

Ik begon ook al

Hij is prachtig BE! Echt, helemaal prachtig Ik vind die foto op je arm om bij weg te smelten!
pi_72255918
Wat een heerlijk jongetje zeg
Gefeliciteerd!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:12:02 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72256083
Ik rammel zelfs, en hij is van mij!

Ik hoorde net van de vk dat haar dochter weer zwanger is (ze heeft bij mij in de klas gezeten), voor de 4e keer! Ik werd op slag jaloers. 4 keer zo'n kersvers, hagelnieuw kindje, 4 keer kennismaken, 4 keer genieten, 4 keer leren van elkaar... Wow!

Oh ja, ratio zegt me dat het loeizwaar is, maar toch... dit wil je toch gewoon elk jaar minstens 1 keer mee maken? Zo overweldigend mooi en bijzonder vind ik dit. Dat je de hele dag 'Och kijk nou! ' zegt en kirt, al is het maar omdat hij zijn handje omhoog doet.

Kan iemand de tijd stil zetten alsjeblieft?
Sasha is geweldig, ik geniet enorm van hem nu met alle nieuwe dingen die hij kan en leert en doet en laat zien en ik kan niet wachten op meer daarvan, maar dit kleine humpie... ik wil hem graag nog heel lang zo heel klein en knuffelig houden.
Als ik me dan bedenk dat dit kleine frunnikje over anderhalf jaar ook 'ooto' zegt als ik een poging tot tekenen doe... Dat is me te snel hoor!
pi_72256154
Herkenbaar BE!!
Tess groeit zo snel.. Maatje 56 is al weer te klein..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72256456
BE wat klink je heerlijk verliefd!

Wat worden onze peutertjes snel groot he? Ik heb dat ook soms, "ho ho hoooo" maar even .

Je rompers zijn leuk geworden!
pi_72256592
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik rammel zelfs, en hij is van mij!

Ik hoorde net van de vk dat haar dochter weer zwanger is (ze heeft bij mij in de klas gezeten), voor de 4e keer! Ik werd op slag jaloers. 4 keer zo'n kersvers, hagelnieuw kindje, 4 keer kennismaken, 4 keer genieten, 4 keer leren van elkaar... Wow!

Oh ja, ratio zegt me dat het loeizwaar is, maar toch... dit wil je toch gewoon elk jaar minstens 1 keer mee maken? Zo overweldigend mooi en bijzonder vind ik dit. Dat je de hele dag 'Och kijk nou! ' zegt en kirt, al is het maar omdat hij zijn handje omhoog doet.

Kan iemand de tijd stil zetten alsjeblieft?
Sasha is geweldig, ik geniet enorm van hem nu met alle nieuwe dingen die hij kan en leert en doet en laat zien en ik kan niet wachten op meer daarvan, maar dit kleine humpie... ik wil hem graag nog heel lang zo heel klein en knuffelig houden.
Als ik me dan bedenk dat dit kleine frunnikje over anderhalf jaar ook 'ooto' zegt als ik een poging tot tekenen doe... Dat is me te snel hoor!
Geweldig hoe je het beschrijft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:33:37 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72256624
BE, wat ben je heerlijk verliefd.
En ik snap je helemaal hoor.
Ik snap nog steeds niet hoe Cas van dat kleine humpie ineens al fietst en zo wijs is al.
Wat is er toch gebeurd in de tussentijd?

Prachtmannetje en hij 'past' echt helemaal in zijn kamer.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72256716
Be blijf nog maar heel lang zitten op die roze wolk hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:37:11 #43
95752 crew  Chell
Kluns
pi_72260377
Oh BE

*rammelt heul hard!*

Mag ik snel langskomen?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:08:40 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72261160
Tuulk!
pi_72261366
Wat een knap manneke is Oscar toch!
Hoe lief heb je alles in zijn leventje gemaakt, zo mooi. Het kaartje, de waslijn, het kamertje en het eerste pakje en alles. Zoals hij daar lekker ligt in zijn wiegje.

De mijnes is alweer bijna 12 weken en het gaat zo snel, mensen noemen hem klein maar ik vind hem al zo groot.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:04:43 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72302059
En hier heb ik even een heerlijk melancholisch moment.
Een week geleden lag ik nog op die kamer daar in dat ziekenhuis met weeen... me afvragend hoe lang het nog zou gaan duren. Dikke buik, pijnlijke weeen, F. steeds naast me als ik hem nodig had en afwachten...
En nu?
Nu zit ik beneden op de bank, net lekker de keuken opgeruimd, Sasha keutelt rond (hij ging meedansen met een stukje Dirty Dancing net ). Oscar ligt lekker boven in zijn bedje te slapen. F. ligt ook lekker in zijn bedje te slapen, ik vond dat die dat ook wel weer eens verdiend had, lekker even uitgebreid in zijn eentje in dat grote bed ipv steeds vroeg naar beneden met Sasha.

Ik ben emotioneel echt nog super-incontinent, moest gisteren huilen om het feit dat we geen foto hebben van de kraam met Oscar. Maar gelukkig staat ze wel op de filmpjes die we gemaakt hebben.

En ik geniet! Het is allemaal aan de ene kant zo heerlijk normaal, terwijl het aan de andere kant allemaal zo bijzonder is.
In die zin wordt de tekst van het kaartje idd steeds meer waar: zonder ooit iets te verplaatsen zal het nooit hetzelfde meer zijn.

Oscar doet het supergoed, heeft vannacht van 23 tot 04 en daarna weer door tot 07 geslapen. Heerlijk toch!

En dan wat meer oppervlakkig: nog 2,5-3 kilo te gaan en dan is alles er al af!

En dan nu...
Op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')