quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:33 schreef Reese het volgende:
De crisis treft ons allemaal: gisteren is Oscar voor het eerst in zijn korte leven ontslagen. Uit het ziekenhuis
jaaa!! En ook het kaartje!quote:
Een aardbeitjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het niet laten hoor.
Zo hing hij hier dus net op mijn arm.
[ afbeelding ]
En nu ligt hij zo in de box:
[ afbeelding ]
Met uiteraard een echte 'Spuuglokje' op zijn bol.![]()
Dan mogen deze foto's nog wel een keer in de herhaling he?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo leuk dat alles in details toe in het plaatje 'Oscar' past <3
quote:
Geweldig hoe je het beschrijft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik rammel zelfs, en hij is van mij!![]()
Ik hoorde net van de vk dat haar dochter weer zwanger is (ze heeft bij mij in de klas gezeten), voor de 4e keer! Ik werd op slag jaloers. 4 keer zo'n kersvers, hagelnieuw kindje, 4 keer kennismaken, 4 keer genieten, 4 keer leren van elkaar... Wow!
Oh ja, ratio zegt me dat het loeizwaar is, maar toch... dit wil je toch gewoon elk jaar minstens 1 keer mee maken? Zo overweldigend mooi en bijzonder vind ik dit.Dat je de hele dag 'Och kijk nou!
' zegt en kirt, al is het maar omdat hij zijn handje omhoog doet.
![]()
Kan iemand de tijd stil zetten alsjeblieft?
Sasha is geweldig, ik geniet enorm van hem nu met alle nieuwe dingen die hij kan en leert en doet en laat zien en ik kan niet wachten op meer daarvan, maar dit kleine humpie... ik wil hem graag nog heel lang zo heel klein en knuffelig houden.![]()
![]()
Als ik me dan bedenk dat dit kleine frunnikje over anderhalf jaar ook 'ooto' zegt als ik een poging tot tekenen doe...Dat is me te snel hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |