Guus is 7 maanden en krijgt:quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:46 schreef Fruppel het volgende:
Even aan vraagje aan mama's met kindjes van boven de 6 maandenWat is jullie eet schema op dit moment en hoeveel cc drinken jullie kids naast de fruithap, warme hap, pap en boterhammetjes?
Ik heb het gevoel dat ik Danique af en toe overvoer, ze lijkt soms zo mega vol te zitten.

Meike kreeg destijds een tijdje nutriton door de fles, en dat ging ook steeds voor het gaatje zitten.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:Ja, het schoot me ineens te binnen dat het mss niet zomaar vanzelfsprekend is.
Wij zijn hier ook een beetje aan het tutten met de spenen. Oscar krijgt voor een deel voeding voor hongerige kindjes en daar zitten iets grotere vlokjes zetmeel in waardoor de gaatjes van de speen dicht gaan zitten.
Maar het is veel te dun voor een 1-2-3 dus ik ben nu de gaatjes een beetje aan het oprekken met een grote naald.

Joh die 2 weken maakt echt niet uit hoor.. Wij zijn ook begonnen met 4 maanden maar van CB mochten we nog niet omdat ze 5 weken te vroeg waren dus eigenlijk pas 2 maanden en 3 weken waren. JAAAA daaaag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef mikoxx het volgende:
We hebben het gisteravond nog niet gegeven, omdat ze nog zoveel last hadden van krampjes. Als de krampjes vandaag wegblijven gaan we er vanavond 1 eetlepel in doen (fles van 180/6). Die fles gaat meestal niet leeg om 23u, dus ik ben benieuwd wat het doet!
Wat fijn te horen dat het bij jullie goed gaat met de rijstebloem. Bij ons op het cb zeiden ze wel dat het pas vanaf 4 mnd is, ze zijn nu 3,5 mnd, dus vind het ook wel een beetje eng eerlijk gezegd.

Dat 's avonds zo vaak willen drinken klinkt mij een beetje in de oren als clusteren....quote:Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef Stiemie het volgende:
Pff ik weet het even niet meer hoor...
We gaven Esmee eerst om de 3 uur voeding, steeds 90 ml met 3 schepjes erbij. Helaas had ze vaak al eerder honger en tegen de tijd dat ze dan weer mocht eten was ze door het huilen zo moe dat ze de fles niet leegdronk. Dus cb gebeld en overleg gehad en we konden beter op verzoek gaan voeden. Dat doen we nu zo'n anderhalve dag, maar Esmee komt gewoon niet aan de 600 ml die ze nu zou moeten drinken. Vandaag zit ze nu in totaal op 400 mlVerder is het de hele avond huilen, huilen, huilen. Vanaf een uur of 7 a 8 tot vaak een uur of 12 (of later...) Vaak is het dan honger en wil ze om de anderhalf a 2 uur drinken.
Morgen komt het cb voor het eerst langs op huisbezoek en dan wordt ze ook weer gewogen, maar misschien heeft iemand hier nog een tip voor ons?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |