Shit, wat mis ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Live op 3FM...
WTF... Wie zijn dat? Wat een slijmballen met hun kado's![]()
en tevens moet ik je verwijzen naar het 3fm topic in FTRquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Live op 3FM...
WTF... Wie zijn dat? Wat een slijmballen met hun kado's![]()
Dat ze naaktfoto's van Yvonne hadden.quote:
3 jarig bestaan van het programma. Lees je inquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hadden die twee jocks kado's gekocht
WARUM?
[3FM #1564] Met Moke als nieuwe 3FM Meeeeeeee-ga-hit !! lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
WARUM?
Drie jaar Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
WARUM?
Ja dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
3 jarig bestaan van het programma. Lees je in.
De laatste spellingsverkrachting is toch al meer dan 3 jaar geleden?quote:
Ik kijk nog liever een dag naar de fecaliën van d_b dan weer zo'n inhoudsloze tienersterretjespost van jou.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
God, gaat d_b z`n gebagger inhalen die hij tijdens z`n modperiode niet mocht posten?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
God, gaat d_b z`n gebagger inhalen die hij tijdens z`n modperiode niet mocht posten?
Inlezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De laatste spellingsverkrachting is toch al meer dan 3 jaar geleden?
En ik dacht dat zelfs daarvoor de juiste spelling "extra" was...
Samentrekking van Ekdom en Veenstra.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De laatste spellingsverkrachting is toch al meer dan 3 jaar geleden?
En ik dacht dat zelfs daarvoor de juiste spelling "extra" was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |