Ja, die had ik ook al gevonden. Maar om dat nu op de achtergrond aan te heben is een beetje zondequote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel live te zien, alleen moet je er dan voor betalen.
Dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Nederland en Australie waren ongeveer gelijkwaardig vandaag en daar geblunder in de laatste inning gaat het mis (die twee aanworpen...)
In honkbal moet je iedere wedstrijd op zichzelf zienquote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als je de olympisch kampioen met 4-2 klopt en van Puerto Rico wint, dan hoef je van Auastralie niet dikker te verliezen dan van Cuba. Denk ik
hmm de stats zijn inderdaad een beetje in het nadeel van Nederland...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef MadMarine het volgende:
Bestaat er misschien nog een heel klein kansje dat USA zich al voortijdig plaatst voor de finale, en daardoor de laatste poulewedstrijd tegen Nederland met een minder gemotiveerd B-team aan het veld verschijnen?
Nee hoor, want ze kijken eerst naar onderling resultaat en dan wint Cuba ten alle tijden. Tenzij Cuba de resterende twee wedstrijden verliest, en Nederland er nog 1 verliest en Puerto Rico beiden wint. Dan staan ze namelijk weer met 3 teams gelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef MadMarine het volgende:
[..]
hmm de stats zijn inderdaad een beetje in het nadeel van Nederland...
Aantal runs tegen:
Cuba: 9
Nederland: 19
Puerto Rico: 16
Wil Nederland eerste worden in de poule, dan zou Cuba dan in die 2 resterende wedstrijden tegen USA vandaag en Canada morgen 11 runs méér tegen moeten krijgen dan Nederland tegen dezelfde twee teams... Ohja, en Cuba moet natuurlijk ook nog één van deze wedstrijden verliezen, waar Nederland ze allebei wint...
Puerto Rico voorblijven is niet onmogelijk inderdaad. Zeker als PR vanavond verliest, dan is Nederland al zeker. Ongeacht wat Nederland zelf doet.quote:Jammer dat deze ronde al zo snel beslist is door dit gekke systeem. Ik hoop van harte dat we in ieder geval Puerto Rico in de poule voor kunnen blijven, en dan eindelijk eens met een zeer verdiende medaille naar huis kunnen!
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze kijken eerst naar onderling resultaat en dan wint Cuba ten alle tijden. Tenzij Cuba de resterende twee wedstrijden verliest, en Nederland er nog 1 verliest en Puerto Rico beiden wint. Dan staan ze namelijk weer met 3 teams gelijk.
Op de OS in Sydney (of was het nou Athene?) ook onnodig van verloren dacht ik?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef Leatherface het volgende:
De Aussies zijn onze angstgegner, helaas.
Wat nou knullig, ik vond het vroeger aardig om wat innings buiten het park puur op geluid het spel te volgen. En dan raden waar de bal valt. Het zal schelen dat ik de statistiek ook mooi vind. Dat doen de Amerikanen goed!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef golfer het volgende:
Huidige wedstrijd tegen Canada is weer (knullig) hier te volgen.
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:53 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat gametracker wat hapert, dat is niet voor het eerst.
ligt het aan mij, of loopt gametracker précies op dit moment vast?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef MadMarine het volgende:
Dat gametracker is trouwens best leuk om de wedstrijd een beetje op te volgen: linkje
damnquote:Op donderdag 24 september 2009 22:06 schreef okee6 het volgende:
Doet ie wel vaker. Op achterstand nu, 5-6. Wederom een homerun, die vallen te vaakNeuman op de heuvel nu.
zou dat het zijn?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef Sautor het volgende:
Bij mij loopt dat ding altijd vast als er een strike wordt gegooid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |