We hebben gewoon te weinig (goede) honkballers. Nederland is geen honkballand, veel te weinig clubs. Ik kon vroeger ook niet op honkbal omdat ik voor elke training 25km zou moeten reizenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:27 schreef okee6 het volgende:
Het toernooi begint nu zijn tol te eisen. De werperstaf moet goed zoeken.
Niet dus, kleine samenvattingquote:Op donderdag 24 september 2009 22:35 schreef okee6 het volgende:
NOS start met honkbal op NED 3!
Nederland heeft geen diepte qua werpers, op het laatst wordt het dus lastig(er) om de Canadezen in bedwang te houden. Cordemans deed het naar behoren.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb de laatste 2 innings ook nog niet gezien. Maar 4-0 voor en dan 5-11 naar uis gemept worden, da's zuur
Dat is het grootste verschil met de topteams: de diepte van de selectie.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Sautor het volgende:
De laatste innings waren dus gewoon 2 innings te veel. Werpers vermoeid.
En dan te weten dat de Canadezen absolute veldtoppers zijn dit toernooi. Ze sloegen als een dolle op het laatst.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Sautor het volgende:
De laatste innings waren dus gewoon 2 innings te veel. Werpers vermoeid.
Zelfs nog op de finalequote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
Klein kansje dus nog op de 3e plek voor ons.
Je hebt waarempel gelijk, máár...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Zelfs nog op de finale
Als Puerto Rico wint vanavond, Cuba verliest en Nederland wint. Dan gaat het onderlinge resultaat tellen omdat ze in punten gelijk staan. En dan gaan ze weer naar runs tegen kijken.
Puerto Rico verliest op onderling resultaat van NL, dus dan wordt niet naar runsaldo gekeken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:39 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Je hebt waarempel gelijk, máár...
dat runsaldo is dus vet in het nadeel van Nederland, en na gister is dat er zeker niet beter op geworden:
Runs tegen:
Cuba: 14
Puerto Rico: 18
Nederland: 30
Er is theoretisch een klein kansje. Cuba moet met meer dan 16 runs tegen verliezen van Canada... (bijv: 17-4) Puerto Rico moet winnen van Australië terwijl ze meer dan 12 runs tegen (bijv: 13-16) krijgen... En dan moet Nederland natuurlijk winnen van USA zonder runs tegen (bijv: 3-0).
Theoretisch kan het, maar eigenlijk acht ik de uitslag van Nederland nog het meest mogelijk... en dat wil wat zeggen.
Met andere woorden... als Cuba verliest en Puerto Rico en Nederland winnen beiden is de kans enorm groot dat Nederland 3e wordt, en niet 2e. Het is gek, maar waar: Cuba moet winnen, want anders kunnen we nooit 2e blijven
Klopt, dus dat moeten we hebben!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Puerto Rico verliest op onderling resultaat van NL, dus dan wordt niet naar runsaldo gekeken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn god .. welke schizofreen hebben ze de opdracht gegeven de regels voor notabene het WK te verzinnen
In 2005 verloor Nederland de strijd om het brons met 7-6 van Panamaquote:Op maandag 28 september 2009 07:26 schreef Leatherface het volgende:
Finale helaas gemist.
Nederland goed gepresteerd, net als op de World Baseball Classic. Helaas is het podium op een mondiaal toernooi voorlopig nog even niet in zicht. Maar toch petje af hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |